Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Forhåpentligvis kommer det en veldig god spiss inn i sommer og flere drar. Nå har Mourinho fått et år med gruppen og har store forhåpninger til neste sesong. Det er sterkt nok i seg selv å bli nummer 3, og så nære Liverpool og City, uten å ha en ordentlig spiss som scorer i jevne kamper. Kampen i dag er bare en av mange hvor vi burde vinne med flere mål, men vi har absolutt en forferdelig evne til å avslutte utenfor eller i andre. Costa er min favoritt. Ønsker en bad boy som kan ha litt temperament og vinnervilje. Jeg ønsker meg i alle fall ikke en ny Torres, altså en som henger med hodet og egentlig bare tenker "meh..".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig å si at Torres er med i planene til neste sesong. Er bare Torres deprimert av natur da heller? For jeg sitter med et inntrykk av at Torres har elendig selvtillit og henger mye med hodet. Han blir nesten ikke sur når han taper eller driter seg ut. Han bare hegner med hodet. Det er tydelig at det er noe med han som gjør at han oppfattes annerledes enn det han tydeligvis er med f.eks. Mourinho

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hang mye med hodet og sutet i Liverpool-tiden også-

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hælvette ass, fyren har jo 2 år igjen av kontrakten sin, så er sikker på at Torres nekter å forlate klubben, fordi han kommer til å gå drastisk ned i lønn. Håper A.M vil ha han tilbake, men hvorfor skulle de det, når dem har Costa..

Personlig så håper jeg han takker for seg og trasker videre. Takk for de FÅ målene, men nok er nok.

Edit: Og hvis klubben skulle finne på å selge Lukaku og BEHOLDE Torres, OFF!!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Shaw til United virker relativt sikkert, gjør meg egentlig ikke så mye i forhold til prisen de blar opp for han.

Hvilke alternativer sitter vi egentlig igjen med? Noen som vett noe om hvilken forhold Coentrao hadde til Mourinho?

Selvfølgelig en usannsynlig overgang, men ikke umulig. Om han var en av de som var sterkt misfornøyd med Mourinho, er nok overgangen helt urealistisk.

Lenke til kommentar

Spørs vel hvordan JM tenker, skal han fortsette med Ivan og Azpi på hver sin kant, så trenger han backup spillere, og der har vi jo Bertrand.

Skal Azpi flyttes tilbake HB plassen sin, og Ivan som midtstopper, nå ryktes det at Luiz skal til Barca. Da trenger vi en VB som styrke oss med engang, da tenker jeg Baines, Alex Sandro, Flipie Luis, Moreno? Moreno har jeg ikke sett spille forøvrig.

Lenke til kommentar

This season has been my Season as a player. And I thank my parent club Chelsea for sending me to middlesbrough... It was a great experience and one I will always cherish.. And thank you Boro for the love u showed to us during our Loan... And for my Fans out there, am not going no where... Fully staying at the Bridge.. Have a nice Day God Bless. - Omerou

Hatt et bra lån så langt jeg har forstått det. Blir spennende om PL er neste, eller om han kan løse Vitesse sine problemer bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...