Aleks Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Fa youth cup finale mot Fulham nå. Mourinho ser på. Selv må jeg skuffe og prioritere snooker finalen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Gatulerer! Trist at ingen av disse kommer til å spille på A-laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Ser ut som City har fått en bot på 50 millioner pund pga. brudd på FFP loven.Det er det samme som vi ga for Torres o_O Litt lesestoff: http://www.theguardian.com/football/2014/may/06/manchester-city-face-49m-fine-wage-cap-financial-fair-play Endret 6. mai 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Mikel linkes til Inter, hva synes vi om det? Hvem forlater Chelsea til sommern tror dere? Cech? TC tar over? JT-Cole-Lamps, Schwarzer, Eto kontraktløse? Bertrand til Villa? Luiz til Barca? Ramires? Bare selg han. Mikel til Inter? Romeu nytt lån? Marin, Moses selges? Hazard til PSG? DETTE KANKE SKJE!! Torres og Ba ut?? Endret 7. mai 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Cech? TC tar over? - Veldig uklart for min del. JT-Cole-Lamps, Schwarzer, Eto kontraktløse? - JT er jeg 100% sikker på blir, Cole og Lamps er vel heller usikker. Schwarzer og Eto'o tror jeg går. Bertrand til Villa? - Kan vi like greit selge, Villa supporter på jobb mener at han ikke er på Chelsea nivå. Luiz til Barca? - Håper Luiz blir, men kan vi få en blodpris for han, hvorfor ikke? Ramires? Bare selg han. - Enig, er det ikke noen som har luftet litt interesse for han? Mikel til Inter? - Samme som Eto'o. Romeu nytt lån? - Selg Marin, Moses selges? - Selg Hazard til PSG? DETTE KANKE SKJE!! - Om de får de samme sanksjonene som City, så kan de vel ikke heve lønningsgraden noe ytterligere, det utelukker iallefall en overgang til PSG Torres og Ba ut?? - Torres kan vi godt kvitte oss med, Ba ser jeg ikke for meg at vi får noe særlig for, så og beholde han som et tredjevalg kan være aktuelt. Tviler på at han vil det selv dog. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Oppsummert: Scwarzer, Cole, Bertrand, Romeu, Mikel, Lamps, Marin, Moses, Eto og Ba ut. 10 spillere ut? Tviler sterkt på at JM liker så mange forandringer. Tror vi beholder Cech, Torres og Ramires og fortsetter med Ivan og Azpi på hver sin beck plass. ÆSJ! Endret 7. mai 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det blir litt mye, men anser bare 4-5 av de som relativt sikre og de andre er det vel heller en sjans for at rykker. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Vi får se til sommern, bare håper vi får en VB og det MÅ vi nesten nå som Cole stikker og Bertrand mest sannsynlig blir solgt. og bruker Azpi på høyre så kan Ivan vikariere på HB og midtstopper plassen. Største dilemma klubben har: Cech eller Courtois? Vi trenger en ny spiss, ingen tvil om det, Eto og Ba ut, Lukaku og Costa inn. Mest sannsynlig. Gjentar meg en del sikkert, men vi trenger en Vidal type sammen med Matic. Kjedelig at Ginkel ble skadet så lenge, noen som vet om han får spilt for Nederland i sommer? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Tipper Hazard tar den, men min stemme gikk til Azpilicueta. Vært langt mer stabil på toppnivå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Enig der. Azplicueta fortjener mer skryt!. Ekstremt undervurdert spiller. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Da er det vel bare å gjøre det klart for TC? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Så ble det ingen trofeer i år, heldigvis blir den lange ventetiden før neste sesong fylt med VM i Brasil. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Courtois kan ryke og reise, Cech er og forblir Chelseas førstekeeper. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Courtois kan ryke og reise, Cech er og forblir Chelseas førstekeeper. Hadde vært DUMT å kvitte seg med TC. Fyren er 21år, og har MANGE år igjen. Goal of the season. Endret 9. mai 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Dumt? Det hadde vært ren idioti. Kun fjols som vil kvitte seg med en spiller av Courtois kaliber, spesielt når keeperen man har kun kommer til å bli dårligere fra nå av. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå