Colin. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 https://twitter.com/beinsports_FR/status/461615273846775809 - Oversettelsen ifølge VG. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Google translate Fare Levende Bein SPORTS: "Chelsea er ikke laget for å spille fotball, er Chelsea laget å spille mot" # CheAtl Så tolker det heller som at Chelsea ikke er satt opp for å spille fotball , men for å contre Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Nå må vi bare massakrere Norwich og Cardiff og satse på at Liverpool og City går på et par smeller. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Vinner vi PL, så er det, det BESTE seff, men er fornøyd med 2, 3 plass. Spess når det ikke ligger i våres hender. Som sagt, neste år!! Endret 1. mai 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) *BUS WANKERS* Dette var for bra til å la være Endret 1. mai 2014 av AnewZ 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 - Chelsea er ikke skapt for å spille fotball. De er skapt for å kontre, sier Hazard til beIN SPORTS. Damn, kunne ikke sagt det bedre selv om den nåværende Chelsea-utgaven. Tragisk, rett og slett. Har nok blitt tapt i oversettelsen. Han nevnte også "som Real Madrid", men ja, vanskelig å vite. Har vel blitt noen oversettelser fra fransk som kanskje har gått litt bort i fra det man mente. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kan banne på at det han sa er blitt endret av avisen til noe som skaper reaksjoner. Det er tydeligvis det første man lærer som fotballjournalist. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Selvfølgelig. Det er trekkes flere likes ved å vri noe Hazard sier til å stå i stil med det som folk har fått inntrykket av Chelsea i det siste. Kan ikke forstå at han har sagt at Chelsea ikke er skapt til å spille fotball. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 På et forum der ALLE er verdensmestere og eksperter i absolutt alt så er det altså ingen som kan oversette dette fra fransk til norsk? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Det er korrekt oversatt. "Chelsea er ikke skapt for å spille fotball men for å kontre". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kanskje Hazard har sett sei lei av Mourinho? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Det er korrekt oversatt. "Chelsea er ikke skapt for å spille fotball men for å kontre". ".. som Real Madrid". Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Er vel ikke umulig at en klassespiller som Hazard er lei av å spille Mourinho-fotball? Ronaldo klagde vel også på Mourinhos taktikk i Real. Kan ikke være så gøy for Hazard å måtte spille back store deler av kampene. Skal selvsagt ikke se bort ifra at sitatene har blitt feiltolket. Noe av det som imponerer meg mest med Mourinho er at han klarer å motivere fantastiske offensive spillere til å spille (det jeg anser som) dørgende kjip og defensiv fotball. Endret 1. mai 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Det er korrekt oversatt. "Chelsea er ikke skapt for å spille fotball men for å kontre". ".. som Real Madrid". Hvor? Det står ikke i den kilden over her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 http://www.goal.com/en-gb/news/2914/champions-league/2014/04/30/4786929/hazard-chelsea-are-not-made-to-play-football Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Mhmmm... Eg vil ha en kilde som viser på fransk at han sier dette. Men det høres sannsylig ut. Dog, sammenligningen da.... Slik Real spilte mot Bayern er knapt "litt som" det Chelsea gjør med sitt kontringsspill. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Dette kan vi helt klart tolke som et meget tydelig "kom og hent meg" til Liverpool fra Eden Hazard Og velkommen skal han være. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Og at Hazard er lei av Mourinho etter å ha spilt 1 av de siste 3 kampene tviler jeg på. Skuffet etter gårsdagen. Gått opp for meg nå at det bare er to kamper igjen av sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Så da kan man tolke det slik at Bayern fotball passer ikke Chelsea, men heller Real Madrid sin stil. Som jeg også foretrekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå