Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Chelsea er ikke skapt for å spille fotball. De er skapt for å kontre, sier Hazard til beIN SPORTS.

Damn, kunne ikke sagt det bedre selv om den nåværende Chelsea-utgaven. Tragisk, rett og slett.

Har nok blitt tapt i oversettelsen. Han nevnte også "som Real Madrid", men ja, vanskelig å vite. Har vel blitt noen oversettelser fra fransk som kanskje har gått litt bort i fra det man mente.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Det er trekkes flere likes ved å vri noe Hazard sier til å stå i stil med det som folk har fått inntrykket av Chelsea i det siste. Kan ikke forstå at han har sagt at Chelsea ikke er skapt til å spille fotball.

Lenke til kommentar

Er vel ikke umulig at en klassespiller som Hazard er lei av å spille Mourinho-fotball? Ronaldo klagde vel også på Mourinhos taktikk i Real. Kan ikke være så gøy for Hazard å måtte spille back store deler av kampene.

Skal selvsagt ikke se bort ifra at sitatene har blitt feiltolket. Noe av det som imponerer meg mest med Mourinho er at han klarer å motivere fantastiske offensive spillere til å spille (det jeg anser som) dørgende kjip og defensiv fotball.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Mhmmm... Eg vil ha en kilde som viser på fransk at han sier dette. Men det høres sannsylig ut.

Dog, sammenligningen da.... Slik Real spilte mot Bayern er knapt "litt som" det Chelsea gjør med sitt kontringsspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...