Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man skulle tro det var en backfire på gang, men det er godt gjort å få til det når man tenker på at Chelsea kom til semifinalen i CL og fortsatt er med i tittelkampen i PL (i Mous første sesong). Mens Wenger ga opp i Februar, har blitt pisset på av topp 4-lagene og røk ut i 8-dels finalen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Man skulle tro det var en backfire på gang, men det er godt gjort å få til det når man tenker på at Chelsea kom til semifinalen i CL og fortsatt er med i tittelkampen i PL (i Mous første sesong). Mens Wenger ga opp i Februar, har blitt pisset på av topp 4-lagene og røk ut i 8-dels finalen.

Traff jeg en nerve? Mourinho er så flink atte, men jeg ville absolutt ikke byttet posisjon med dere nå. Fjerde + FAC > andre/tredje + nada.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Traff jeg en nerve? Mourinho er så flink atte, men jeg ville absolutt ikke byttet posisjon med dere nå. Fjerde + FAC > andre/tredje + nada.

Forståelig nok, det ville ikke jeg gjort heller om vi hadde gått 8 år og 11 måneder siden vi sist vant noe.

Lenke til kommentar

Selv om det er vanskeligere å komme dit vi var, har Arsenal hatt en mer vellykket sesong om de vinner FA-cup.

Skuffet over kvelden, men fornøyd med sesongen. I juni ville jeg ha stabilitet og en langsiktig plan fremfor quick fixes. Ser ut til at det ønsket blir oppfylt.

Lenke til kommentar

Han forstår ikke sånt vet du.

Han gidder ikke å svare heller. Han er mest ute etter å komme med spydigheter mot Mourinho og Chelsea.

Og folk biter på gang på gang...

Og modereringen på dette forumet er en vits. Jeg siterer retningslinjene på forumet: "Trolling er å provosere for provoseringens skyld, ofte ved å skrive noe man ikke mener slik at diskusjonen utarter seg til en hissig diskusjon hvor temaet for tråden blir skadelidende."

Lenke til kommentar

Må da være litt trist om man skal trøste seg med at sesongen til Chelsea har vært bedre enn et Arsenal som fortsetter å overprestere år etter år. Det er £200 millioner pund i forskjell på stallen til Chelsea og Arsenal, burde vært større forskjell. Spesielt med den beste manageren i verden på plass.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Og modereringen på dette forumet er en vits. Jeg siterer retningslinjene på forumet: "Trolling er å provosere for provoseringens skyld, ofte ved å skrive noe man ikke mener slik at diskusjonen utarter seg til en hissig diskusjon hvor temaet for tråden blir skadelidende."

... og om du ønsker å forbedre dette kan du rapportere innlegg evt sende PM til en moderator. Jeg holder meg unna moderering i fotballkategorien.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...