Emils. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Du er jo perfekt til den kommentaren fra Schurrle også. Finnes vel ikke en som er mer sjalu enn det du er! 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Du er jo perfekt til den kommentaren fra Schurrle også. Finnes vel ikke en som er mer sjalu enn det du er! Han følte seg til og med så truffen, at han kunne ikke la være å kommentere det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Du er jo perfekt til den kommentaren fra Schurrle også. Finnes vel ikke en som er mer sjalu enn det du er! Når du sluttet i 4. klasse burde du lært at å hate en person ikke er det samme som å være sjalu på en. Jeg hater Hitler. Betyr det at jeg er misunnelig på han? Nei. Jeg hater Mourinho. Betyr det at jeg er misunnelig på han? Nei. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) http://www.chelseafc.com/news-article/article/3794588/title/quartet-involved-in-training Nå også bekreftet av klubben. Edit: Begynner jo å lure på om det med at Cech ble ute resten av sesongen var kun mindgames. Endret 29. april 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Nja. Skulderen ble slått ut av ledd, som er ille for en keeper. Men det ser ut som at de kan ta en quick-fix før den skikkelige operasjonen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Ser ut til at vi får ny gressmatte over sommeren. Aldershot, klubben vi reddet i fra å gå konkurs i mot at ungguttene våre får spille der, får den gamle. Bra for oss, bra for gutta, og bra for Aldershot. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hazard is ready. Terry starts tomorrow. Of course. Lovende greier. Cech ikke klar da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Greit at vi sparte han mot Liverpool da! Var nok å stille med et redusert mannskap i den kampen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1579535 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hah! Lykke til med det! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Om vi legger kriteriene på samme list som Arsenal skal det mye til for å bli sparket, men Mourinho drar nok før han blir en spesialist i å feile. Endret 29. april 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det er Roman Abramovich vi snakker om. La oss være ærlige; Mourinho sitter toppen ut neste sesong. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Hypotetisk sett: om Benitez hadde fått enda en sesong som Chelsea-manager og, ved å spille den samme kyniske fotballen Mourinho har stått for, endt opp med 3. plass i ligaen og null trofeer (noe dere vel sannsynligvis gjør i år), hadde han fortsatt vært Chelsea-manager neste sesong? Oppriktig spørsmål, ikke ment som et stikk eller et supplement til Brights provokasjoner. Endret 29. april 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Nei, det hadde han ikke. Benitez var ikke særlig godt likt heller, i tillegg er Mourinho en manager vi - supportere - har mast om å få tilbake til klubben. Vi vet hvem han er og vi elsker han for det. Vi har nok høyere takhøyde for han enn noen andre managere. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Kan ikke sammenligne JM og Rafa, ingen(fansen) ville ha han som manager, JM er mannen for Chelsea. Greit han legger seg defensivt og satser på kontringer i noen kamper, men han vinner kampene, du ser at spillerne er villig til "dø" for han. Han får noe ekstra ut av spillerne. Og selvom det blir en 3.plass og ingen pokaler, så har vi kommet langt og dette er bare første sesongen hans, gleder meg allerede til neste. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Kan ikke sammenligne JM og Rafa, ingen(fansen) ville ha han som manager, JM er mannen for Chelsea. Greit han legger seg defensivt og satser på kontringer i noen kamper, men han vinner kampene, du ser at spillerne er villig til "dø" for han. Han får noe ekstra ut av spillerne. Og selvom det blir en 3.plass og ingen pokaler, så har vi kommet langt og dette er bare første sesongen hans, gleder meg allerede til neste. Burde dere ikke da ha gjort det bedre denne sesongen? Mourinho tok ikke akkurat over en svak stall, selv om han liker å fremstille det slik. I tillegg har han brukt voldsomt mye penger på å forsterke stallen. Hvis han i tillegg er et taktisk geni og attpåtil får spillerne til å ville dø for ham, burde dere vel gjort det bedre enn City og spesielt Liverpool? Nå er sesongen selvsagt ikke over enda, men jeg kan ikke si at jeg har blitt veldig imponert av ham foreløpig. Edit: Mourinho er selvsagt en meget dyktig manager med en merittliste som taler for seg selv, men jeg er lei av å se ham bli genierklært hver gang han klarer å kontre et topplag i senk. "Joda, han spiller kjip fotball, men det gir resultater"-argumentet er ikke helt gyldig når han gang på gang snubler mot svakere motstand. Skjønner dog hvorfor dere Chelsea-supportere er litt ekstra tålmodige med ham med tanke på hvor mye han har gjort for klubben. Endret 29. april 2014 av Le Professeur 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Mourinho har tapt mot Basel x2, Newcastle, Stoke, Sunderland x2, Aston Villa og Crystal Palace denne sesongen. Han vinner mot topplag ved å spille destruktiv og kjedelig kontringsfotball. Kan ikke kalles et geni og kan knapt kalles en god manager. Står med mitt om at de fleste managere kan implementere nøyaktig samme taktikk med de samme økonomiske ressursene, og være like suksessfull om ikke mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Destruktiv fotball? Kan jeg spør hva faen Chelsea har ødelagt, utenom det åpenbare, hjertet ditt etter 6-0 seieren vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå