Latias Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Okay, beklager. Der var det 2-0. Anelka. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Fantastisk omgang av Chelsea. Har aldri før sett Aston Villa bli såpass overkjørt som det de har blitt i denne omgangen. Det var bare en meget god Brad Friedel (som alltid) som hindret en enda større (3/4-0 hadde ikke vært flatterende) Chelsea-ledelse. Endret 5. oktober 2008 av LarsP Lenke til kommentar
thebeliever Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Lampard var syk i dag. Pasningene hans rev i stykker forsvaret til Villa. Løpene hans klarte ikke en gang dyktige Barry å håndtere. Og ballbehandlingen og teknikken var bare en fornøyelse å se på. Utrolig hvordan han har funnet kjemien med Ballack. Skjønner ikke hvordan Gerrard som kontrollerer ballen som en pinne kan sies å være BEDRE enn Lamps. ABSURD Cech --6.5 Bosingwa --7 Terry --6.5 Ivanovic --7 A.Cole --7.5 Mikel --7 Lampard --8.5(bb) Ballack --7.5 J.Cole --7.5 Anelka --7. Malouda --8 bytte Kalou --6.5 Belletti --6 Di Santo --6.5 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lampard var enorm i går, ja. Overblikket, drivet, de små, enkle og meget effektive småfintene - alt satt som et skudd. Det eneste som manglet var et mål, egentlig. Men det viktigste er selvfølgelig at laget produserer sjanser og mål. Gårsdagens kamp var fortreffelig, sånn sett, og i alle ledd er det mye bra: Ivanovic teamet opp sammen med Terry på en fortreffelig måte - det var faktisk Terry som foresaket Villas største sjanser - backene våre fortsetter storspillet og jobber iherdig og godt, mens Mikel er megastor i enda en kamp. Til og med Malouda viste mye bra, og han har hatt en konstant stigende prestasjonsgraf siden Scolari tok over roret og sikkert fått fornyet selvtillit derfra. Thumbs up. Jeg blir overrasket hvis ingen nye spillere blir skadet i den kommende landlagsperioden, men det er samtidig viktig å la enkelte komme seg igjen ... tenker da hovedsakelig på Deco, Carvalho og J. Cole. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Må si ærlig at jeg trodde beste dagene til Lampard var over, og at Gerrard er milevis bedre men tror Lampard er back. Det var bare skadene som hindret han. Lampard er utrolig skummel med frisparkene, løpe inn i feltet, og avslutninger fra utenfor og innenfor. Og assist. Han er faktisk en complete midtbanespiller, og syns han er hakket bedre enn Gerrard i toppform jeg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 I tillegg har han evnen til å treffe 8 forsvarere og 2 stewards før den havner i krysset. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er derfor jeg sa at han skummel med frisparkene Men gadd ikke være så brutal Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg synes Gerrard er en mye bedre frisparkskytter enn Lampard, og på Chelsea synes jeg Ballack og Deco bør få sjansen før han. Men det er som nevnt de lange løpene inn i boksen, finessepasningene og overblikket som gjør han til en midtbanemaestro i mine øyne. Endret 6. oktober 2008 av Treblad Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 God nyhet: Terry er etter all sannsynlighet klar for dyst i morra. Dårlig nyhet: Ballack, Cech, Bosingwa, A. Cole, J. Cole, Drogba, Essien, Deco, Alex og Carvalho mister kampen. Da virker det i mine øyne mest fornuftig å stille slikt: Cudicini - Bridge, Terry, Ivanovic, Ferreira - Malouda, Mikel, Lampard, Kalou - Anelka, Di Santo. ... et redusert, men likevel godt lag. Det er kanskje mer sannsynlig at Scolari satser på en 4-3-3-formasjon, dog, der Belletti blir sistemann i en midtbanetreer og Di Santo starter på benken. Vi får se. Håper vi klarer å bite hardt fra oss uansett, selv om det er utfordrende å klare seg uten syv-åtte faste spillere! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fy faen for et mål av Beletti. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Peneste skuddet hittil denne sesongen. Blir helt oppgitt Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 B-laget til Chelsea spiller sokkene av Boro. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Så skal det jo sies at Boro anført av møkka-Mido ikke akkurat legger opp til noe kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Oi, jeg er borte de første minuttene av 2. omgang og når jeg kommer tilbake leder dere 0-4. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Står opp nå, litt senere enn planlagt, og tenker; Å, jeg går og slår på Chelsea kampen, sikkert spennende siste 15 min borte mot Boro når Chelsea har halve laget ut! Men, så slår jeg på, og stillingen er faen meg 5-0. WHAT happened? Endret 18. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Står opp nå, litt senere enn planlagt, og tenker; Å, jeg går og slår på Chelsea kampen, sikkert spennende siste 15 min borte mot Boro når Chelsea har halve laget ut! Men, så slår jeg på, og stillingen er faen meg 5-0. WHAT happened? - Chelsea er gode - Boro suger That's the bottom line. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Uten at jeg har sjekket laget eller noe, uten de spillerne Treblad nevner er ute så er 5-0 helt sykt borte mot Boro uaaaansett. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, det er temmelig sykt. Chelsea har en vanvittig bred og god stall, og selv med over halve førstelaget ute spiller de drivende god fotball. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, det er temmelig sykt. Chelsea har en vanvittig bred og god stall, og selv med over halve førstelaget ute spiller de drivende god fotball. Åja, der sa du at Chelsea var gode. Beklager for det i Utd tråden Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, var artig med en slik storseier. Men er når det andre laget ikke vil spille så mye fotball så blir det vel fort sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå