Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Kalou kan bekle samtlige offensive posisjoner, men jeg mener at han gjør seg best i den offensive midtbanerollen.

Beletti var høyreback under Grant, men er tiltenkt den defensive midtbanerollen under Scholari.

Åja visste ikke det om Belletti. Kalou tenkte jeg alltid på som venstreving type eller mer som venstre spiss. Litt sånn Henry-aktig men ikke av samme kvalitet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aston Villa kan i utgangspunktet slå hvert eneste lag i Premier League - uavhengig om motstanderlaget stiller toppet eller ei. Chelsea tapte jo 2 - 0 på Villa Park forrige sesong, og klarte bare uavgjort hjemme i den smått legendariske 4 - 4-kampen. Med sentrale skader kan det derfor bli skummelt for vår del. Jeg tror riktignok at både Terry og Alex blir klare, da det virket som om skadene de pådro seg under Cluj-kampen var rimelig overfladiske ... men man vet jo aldri. Scolari har visstnok sagt at A. Cole også skal bli klar - og jeg vil anta at J. Cole og Deco nærmer seg kampform, selv om de muligens mister kampen mot Villa.

Det er med andre ord ikke mørkt som det fremgår av Dagbladets artikkel,kanskje, men det er ingen hemmelighet at vi atter en sesong er dypt svekket av skader. Hvilket lag hadde ikke blitt kraftig redusert i fraværet av Drogba, Essien, Carvalho og Deco? Det er tross alt snakk om fire av verdens beste fotballspillere i sine respektive roller.

Lenke til kommentar
Det er med andre ord ikke mørkt som det fremgår av Dagbladets artikkel,kanskje, men det er ingen hemmelighet at vi atter en sesong er dypt svekket av skader. Hvilket lag hadde ikke blitt kraftig redusert i fraværet av Drogba, Essien, Carvalho og Deco? Det er tross alt snakk om fire av verdens beste fotballspillere i sine respektive roller.

Jeg mener at alle med unntak av Carvalho har erstattere som kan gjøre en minst like god jobb så ser ikke at Chelsea blir nevneverdig svekket. Forøvrig tror jeg Carew skal slite hardt mot Alex, gigantduell :)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke påstå at Anelka kan gjøre en minst like god jobb som Drogba - hvis vi forutsetter at begge er i form og ikke reduserte etter skader. Men jeg er enig i midtbanen klarer seg rimelig greit uten Essien og Deco, selv om den sprudlende kreativiteten til Deco hadde vært grei å ha mot Villa - og bare det å ha Essien tilgjengelig hadde vært svært betryggende for hele laget. Men man tager hva man haver!

Og apropos gigantduellen: Merker at jeg nødig ville vært involvert i en luftduellsandwich mellom de to. :D

Lenke til kommentar
Lurer på om det er mange chelsea fans her inne?

Så jeg tenkte at siden det ikke er noen Chelsea tråd her inne så kunne jeg like godt starte en :D

Dette er en tråd hvor vi kan diskutere taktikker, kampene og alt annet som handler om denne klubben.

Håper det er mange chelsea fans her da!? :w00t:

Dere hadde aldri eigt Fenerbahce om de ikke hadde skort selv om hjemme det ble jo 2-0 borte så da kunne de godt til ekstra tid siden Fenerbahce vant 2-1 hjemme! daa!

Se Her:

Fenerbahce - Best Fans Best Atmosphere In Turkey

Fenerbahce Chelsea

Og Nå Har De Kjøpt Daniel Gonzalez Güiza Så Er ToppScoreren I Spania + Så Har De Luis Aragones Som Manager Og Det Er Manageren Som Spania Vant EM 2008 Med ;) Welcome to hell fotball teams (6) Foresten Anelka har spilt på Fenerbahce han gikk fra fener til Chelsea haah :p

Endret av ShortCut-92
Lenke til kommentar

Tipper 2-2 idag, å at Terry får seg juling av Carew. Har virkelig tro på Villa i år, har beholdt de beste spillerene i tillegg til at de endelig får noe til offensivt utenom på dødball eller gjennom Agbonlahor.

Men seriøst, har et av de bedre innleggene i nyere historie blitt slettet? Grøss.

Lenke til kommentar
Men seriøst, har et av de bedre innleggene i nyere historie blitt slettet? Grøss.

Savner et genialt innlegg her jeg også.

Edit: Chelseakampen blir spennende i dag ja, synd den går samtidig som Liverpoolkampen, skulle gjerne sett den. :(

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Savner et genialt innlegg her jeg også.

Edit: Chelseakampen blir spennende i dag ja, synd den går samtidig som Liverpoolkampen, skulle gjerne sett den. :(

Hva gikk jeg glipp av?

Lenke til kommentar

1 Petr Cech

2 José Bosingwa

2 Branislav Ivanovic

26 John Terry ©

3 Ashley Cole

12 John Mikel Obi

10 Joe Cole

13 Michael Ballack

8 Frank Lampard

15 Florent Malouda

39 Nicolas Anelka

Det betyr med andre ord at Ivanovic danner midtstopperpar med Terry. Tror det kan bli spennende, i hvert fall med tanke på at han skal krige mot Carew ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...