tc47 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Etter å ha sett Clattenburg på egenhånd gi denne posisjonen til Liverpool etter kampen i dag...Please, gjør noe Mourinho. Tar tilbake alt jeg har sagt om deg. Du er fantastisk og jeg elsker deg. Vinn alle kampene deres please. Med ekstra press på ordet "alle". Ikke alle andre bortsett fra Anfield-kampen altså.... Endret 13. april 2014 av tc47 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Grøss og gru, men kommer til å heie på dere for første gang på lenge når dere spiller mot Liverpool. Hadde vært ufattelig kjedelig om Liverpool vinner ligaen på denne måten. Unner ikke så ufyselige spillere som SAS et jævla trofé. Endret 13. april 2014 av Mr. Brightside 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Du skifter lag oftere enn jeg skifter bitches, tc Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Du skifter lag oftere enn jeg skifter bitches, tc Hva skal jeg gjøre Daniel? Er desperat her, og Clattenburg gjør alt han kan for at jeg må gjøre dette her. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Du skifter lag oftere enn jeg skifter bitches, tc Laget deres prøver ikke gjøre mye for å få folk til å like dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Tc: du kan holde deg nøytral ;-) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 That, my friend, is called being boring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Skal slutte å ''henge etter deg'' fremover. Passet bare så bra idag :-P No bad feelings'nstuff Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Er det en mann som er kynisk nok til å få med poeng fra Anfield, så er det Mourinho. Kom igjen! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Er det en mann som er kynisk nok til å få med poeng fra Anfield, så er det Mourinho. Kom igjen!Heier du virkelig på Chelsea denne kampen? JM har bra statistikk mot topplagene, han fikser dette!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 "The ticket selling arrangements for our Champions League semi-final first leg against Atletico Madrid on Tuesday 22 April have been announced, with Chelsea Football Club subsidising the cost of each ticket by £20." - http://www.chelseafc.com/news-article/article/3767006/title/all-tickets-subsidised-for-atletico-away Topp av klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hadde vært en bragd om vi hadde vunnet PL mtp. hvor mange kamper vi har holdt på sånn så det der. West Ham kampen hadde vi vel noe sånn som 39 avsluttninger uten et eneste mål? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Som jeg var inne på i Arsenal-tråden og så ligger vi helt i toppen på å skape sjanser. City er så langt jeg har sjekket de eneste som har skapt mer enn oss (de har en sjanse mer). Tror dette kan bli ekstremt bra når de som spiller mot oss må konsentrere seg om en målfarlig spiss i tillegg. Ser ut til at det blir Costa, så vi får bare krysse fingrene for at han kan skjerpe seg når han kommer til England. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Enn får vente og se, prøver å unngå rykter på denne tiden av året. Inter manageren har vist bekreftet interessen for Torres (blant andre) i et intervju, sånn kan enn iallefall tro på. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Hadde vært en bragd om vi hadde vunnet PL mtp. hvor mange kamper vi har holdt på sånn så det der. Vi må vel heller takke den defensive kvaliteten fremfor den offensive for at vi er i den posisjonen vi er. Er som vanlig det laget i Premier League som slipper inn minst mål. Endret 15. april 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Yep, har vært solide bakover. Spent på å se hvilke 3 spisser vi ender opp med: Costa-Lukaku-Ba? 3 kraftspisser det. Vil vi heller ha Costa eller Cortouis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Courtois og heller en annen spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå