Emils. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Måten vi spiller på, så trenger vi et oppspillspunkt, derfor liker jeg ikke tanken på å selge Lukaku.. No nytt om Hazard?? Calf injury sa Mourinho og ute i ca 2 uker. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) 20.4 Sunderland (h)22/23 Semifinale 1.27.4 Liverpool (b)29/30 Semifinale 2. 4 tøffe kamper!! Ser for meg slitne bein her.. Sunderland trenger virkelig 3p, og kommer til å gi oss en tøff kamp, men vi er på hjemmebane, og der taper vi ikke!! Liverpool, som ikke har tapt i år, vil JM ødlegge deres fine form?? Så har vi jo semifinale så klart.. Kjipt at Ivan mister neste kamp, det betyr at Cole, må steppe opp.. Endret 9. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kjipt at Ivan mister neste kamp, det betyr at Cole, må steppe opp.. Da får han i det minste barbert seg. Det blir tøft, det er litt av minuset med å ha 2 "ligaer" å fokusere på til enhver tid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Da er Real Madrid, Atletico Madrid og Bayern lagene som er videre. På papiret er AM det svakeste laget, men personlig så ønsker jeg meg Bayern. Tror vi vil få det "lettest" mot dem. Endret 9. april 2014 av Emils. Lenke til kommentar
colert Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Skulle likt å se Real. Hadde vært fantastisk om vi hadde gått til finalen etter et gjevnspilt returoppgjør i Madrid, der vi scorer i andre tileggsminutt av tre, og sender Real ut av CL og Ronaldo begynner å grine. Så kan Mourinho gjøre en eller annen gest til realsupporterne som en takk for sist. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Jeg tror ærlig talt ikke vi har sjanse mot hverken Bayern eller Real - i hvertfall over to kamper. Vi er solide bakover og slipper som vanlig inn minst mål i Premier League, men vi trenger en notorisk goalgetter og matchvinner for å komme oss videre mot slike lag. Unntaket er selvsagt om marginene er på vår side, slik som de var mot Barcelona i 2012. Jeg tror vi kan ha best sjanse mot Atletico, men det blir absolutt ikke lett. Huff, dette blir alt for spennende. Endret 10. april 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Uansett hvem vi møter, så er jeg sikker på at JM, klekker ut en god plan!! Vi trekker nok Bayern, også møter vi Ronaldo og co i finalen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Det blir noen tøffe kamper uansett hvem vi får.Håper på borte første kamp og hjemmebane etterpå slik vi hadde mot PSG. Edit: OK, nå håper jeg virkelig at vi trekker Atlh. Madrid: Endret 10. april 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Det blir noen tøffe kamper uansett hvem vi får. Håper på borte første kamp og hjemmebane etterpå slik vi hadde mot PSG. Edit: OK, nå håper jeg virkelig at vi trekker Atlh. Madrid: https://twitter.com/tancredipalmeri/status/454032737167769601 Atletico sitt problem at de må låne spillere, men synes det blir litt urettferdig at de ikke skal få ha med en av sine viktigste menn i en semi. Sist vi møtte Atletico ble vi knust i fillebiter i tillegg, så ingen selvfølge at de blir en lett match. Håper vi trekker Guardiola. Endret 10. april 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=2-O5vTNKYW8&feature=youtube_gdata_player Herlig film! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Nydelig! Min favoritt av Feroze er "Against all odds". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Helt unødvendig, men det er en fin gest for det. Jeg ville gitt noen pund. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Cortouis har jo spilt mot oss tidligere, hvorfor ikke nå? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Mulig fordi avtalen har blitt forbedret siden da. AM må ut med ca 90 millioner kroner i løpet av de to kampene om Cortouis spiller mot oss. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Cortouis har jo spilt mot oss tidligere, hvorfor ikke nå? Jeg vil tippe at vi gjorde et unntak i supercupen fordi kampen tross alt ikke var veldig viktig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Vi leder 2-1 forresten. Hvorfor bryr Mourinho seg? Han kommer ikke bli lenge nok til å se noen av talentene utvikle seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå