PrettyBoy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Første sesongen til JM gleder meg allerede til neste sesong!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Det er ikke umulig dere hadde slått oss på Brua om dere hadde hatt dagen? Det er da ingenting som er galt med den tankegangen, men når man bommer så til de grader (som dere gjorde, og vi delvis gjorde borte mot PSG) så kan man påstå at man gjør oppgjørene mer spennende enn man først antok. Jeg nekter uansett å tro at jeg tar mer feil enn deg, så om du tar 30% feil så ligger jeg på ikke mer enn 29% i alle fall. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Men en ting er ihvertfall sikkert. Du undervurderte PSG. Første sesongen til JM gleder meg allerede til neste sesong!! Hvordan vet du at dette ikke blir siste sesongen? Blir jo ingen trofé i år, og det trår du på tynn is i Chelski. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Men en ting er ihvertfall sikkert. Du undervurderte PSG. Første sesongen til JM gleder meg allerede til neste sesong!! Hvordan vet du at dette ikke blir siste sesongen? Blir jo ingen trofé i år, og det trår du på tynn is i Chelski. Kan ikke si det samme om Arsenal.. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) ...Og takk gud for det. Endret 8. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 ...Og takk gud for det.Yep, 10 år til uten trofeer,.Ikke meg imot.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hvem syns dere var BB idag?? Må ha vært Azpi, for et beist han var idag!! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Heller være en respektabel klubb som ikke tar trofér, enn en kynisk drittklubb som tar troféer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 https://twitter.com/piersmorgan/status/453633298699276288 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Heller være en respektabel klubb som ikke tar trofér, enn en kynisk drittklubb som tar troféer. Heller feire, enn å snakke med deg..PEACE!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 https://twitter.com/piersmorgan/status/453633298699276288Lol!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Stopp før storeslem kommer og fjerner alt, samt kjefter på dere! Gratulerer med en semifinaleplass! Bra for England og bra for Chelsea. PSG hadde ikke mye å vise frem i dag, kanskje noe heldig med Zlatans skade, men Chelsea spilte bra i andre omgang Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Stopp før storeslem kommer og fjerner alt, samt kjefter på dere! Ikke se på meg. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Heller være en respektabel klubb som ikke tar trofér, enn en kynisk drittklubb som tar troféer. Ja, vi er noen forferdelige bad guys. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Lol. Men fyttirakkern for en seier. Lå rett ut med feber igår, men i 90 minutter var jeg så godt som frisk. Sinnsykt moro å se Azpilicueta feire med å slå hodet sitt i bakken gjentatte ganger. En av verdens beste venstrebacker, som er ganske sykt med tanke på at han egentlig er en høyreback! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Enig, frykta Lucas før denne kampen, men for en kamp av Azpi..Vilje, innsats, ingenting kom forbi han igår.. En saftig 2.omgang, men merk at PSG ikke hadde et eneste skudd på mål, iløpet av første omgang..!! Stussa litt på hvorfor Ba kom inn, men er så happy han kom inn.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Når jeg så hvordan vi spilte opp på Demba Ba i går, så er det nesten som at jeg angrer på at jeg har sagt at vi ikke trenger et oppspillingspunkt på topp. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Måten vi spiller på, så trenger vi et oppspillspunkt, derfor liker jeg ikke tanken på å selge Lukaku.. No nytt om Hazard?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 http://weaintgotnohistory.sbnation.com/2014/4/8/5595216/chelsea-fc-eden-hazard-injury-update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå