Aleks Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Her er bilde. Hysterisk med Wenger i midten. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 http://www.youtube.com/watch?v=YkyH0AKsxOA Mye tid og arbeid som går med til draktlanseringene! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Lol Hazard. "Chelsea is the color". Digger Adidas. Lager gode drakter og herlige videoer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Kamptråd: Chelsea - PSG https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1576378 Endret 8. april 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Dagbladet har virkelig fått det for seg: http://www.dagbladet.no/2014/04/08/sport/fotball/champions_league/32711839/ En sesong uten titler på Stamford Bridge vil være en katastrofe. Punktum. Ingenting mer å diskutere. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Dagbladet er norges dårligste avis. Punktum. Ingenting mer å diskutere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Du undervurderer PSG. Jeg gjorde visst ikke det Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Jo, du gjorde det. Det ble ikke så lett som du hadde trodd. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Vi gjorde det unødvendig spennende. I dag så var PSG helt ufarlig. Hadde det ikke vært for en idiotisk dag på jobben i Paris hadde dette blitt en komfortabel seier. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Du undervurderer PSG. Jeg gjorde visst ikke det Jo, det gjorde du. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Vi kom videre, som jeg spådde. Heldige var vi som slapp Zlatan i denne kampen. Allikevel føler jeg Chelsea var latterlig svake i Paris. Som gjorde at kampen i dag ble veldig annerledes enn hva jeg hadde trodd. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Det måtte et heldig mål til for at dere skulle videre. Du undervurderte de, eller så overvurder du Chelsea. Velg én. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) I motsetning til deg så kjenner jeg til hvordan Chelsea presterer på en god dag. Den første kampen var katastrofe og Chelsea var veldig dårlig, mens PSG traff på taktikken. På en god dag er vi bedre enn PSG 10 av 10 ganger. Som du så i dag. Et heldig mål kan du selvfølgelig kalle det, men vi presset veldig og hadde to skudd i tverrleggeren. Slike mål kommer før eller senere når man legger seg så bakpå. Endret 8. april 2014 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Det måtte et heldig mål til for at dere skulle videre. Du undervurderte de, eller så overvurder du Chelsea. Velg én.LOL, PSG skårte 3 heldige mål på oss!! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 I motsetning til deg så kjenner jeg til hvordan Chelsea presterer på en god dag. Den første kampen var katastrofe og Chelsea var veldig dårlig, mens PSG traff på taktikken. På en god dag er vi bedre enn PSG 10 av 10 ganger. Som du så i dag. Et heldig mål kan du selvfølgelig kalle det, men vi presset veldig og hadde to skudd i tverrleggeren. Slike mål kommer før eller senere når man legger seg så bakpå. Sikker på at det var Chelsea som var dårlig, eller at du undervurderte PSG? Du undervurderte Chelsea mot PSG. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Undervurderte? Jeg har sett PSG tidligere og kollektivet deres er ikke mye å skryte av. De er et lag med verdensstjerner som liker å vise seg frem individuelt og hente mest mulig penger ut ved en hver anledning. Det er ingen klar ledertype i laget heller. Ser man på Real Madrid så har de mange gode individuelle spillere, men de har i alle fall lederen som får laget på plass. Chelsea har kanskje ikke så mange spillere på det nivået PSG har, men kollektivet er sterkt og vi har en fantastisk leder i Terry. Vi har også gode spillere som kan gjøre det lille ekstra. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Du bruker det at Chelsea ikke spilte på sitt beste mot PSG borte som en unnskyldning, men det er passe idiotisk ettersom PSG ikke spilte på sitt beste idag. Du undervurderte helt klart PSG. Er det veldig vanskelig for deg å innrømme at du tar feil en gang i blant? Selv jeg klarer å innrømme at jeg bare har rett i ca. 70% av mine spådommer. Endret 8. april 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Med den tankegangen din kan jo jeg hoppe inn og si at jeg vet hvordan Arsenal spiller på en god dag, og at vi hadde slått dere på SB hadde vi hatt dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå