Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I motsetning til deg så kjenner jeg til hvordan Chelsea presterer på en god dag. Den første kampen var katastrofe og Chelsea var veldig dårlig, mens PSG traff på taktikken. På en god dag er vi bedre enn PSG 10 av 10 ganger. Som du så i dag.

Et heldig mål kan du selvfølgelig kalle det, men vi presset veldig og hadde to skudd i tverrleggeren. Slike mål kommer før eller senere når man legger seg så bakpå.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

I motsetning til deg så kjenner jeg til hvordan Chelsea presterer på en god dag. Den første kampen var katastrofe og Chelsea var veldig dårlig, mens PSG traff på taktikken. På en god dag er vi bedre enn PSG 10 av 10 ganger. Som du så i dag.

Et heldig mål kan du selvfølgelig kalle det, men vi presset veldig og hadde to skudd i tverrleggeren. Slike mål kommer før eller senere når man legger seg så bakpå.

Sikker på at det var Chelsea som var dårlig, eller at du undervurderte PSG? Du undervurderte Chelsea mot PSG.

Lenke til kommentar

Undervurderte? Jeg har sett PSG tidligere og kollektivet deres er ikke mye å skryte av. De er et lag med verdensstjerner som liker å vise seg frem individuelt og hente mest mulig penger ut ved en hver anledning. Det er ingen klar ledertype i laget heller. Ser man på Real Madrid så har de mange gode individuelle spillere, men de har i alle fall lederen som får laget på plass.

Chelsea har kanskje ikke så mange spillere på det nivået PSG har, men kollektivet er sterkt og vi har en fantastisk leder i Terry. Vi har også gode spillere som kan gjøre det lille ekstra.

Lenke til kommentar

Du bruker det at Chelsea ikke spilte på sitt beste mot PSG borte som en unnskyldning, men det er passe idiotisk ettersom PSG ikke spilte på sitt beste idag. Du undervurderte helt klart PSG. Er det veldig vanskelig for deg å innrømme at du tar feil en gang i blant? Selv jeg klarer å innrømme at jeg bare har rett i ca. 70% av mine spådommer.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...