IcedInsanity Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ikke Chelsea sin feil at United spiller såpass grisete og usportslig. Dæven..liker du å drite deg ut? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har nok fremdeles kontroll på sphincter ani externus. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Carvalho og Deco ute? :o Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jupp, Deco er ute i 1-2 uker mens verdens beste midtstopper må belage seg på 3-4 uker på sidelinjen. Greit nok at Chelsea har en god stall, men det skal bli vanskelig (les: umulig) å erstatte de to. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jupp, Deco er ute i 1-2 uker mens verdens beste midtstopper må belage seg på 3-4 uker på sidelinjen. Greit nok at Chelsea har en god stall, men det skal bli vanskelig (les: umulig) å erstatte de to. Alex og Ballack er nok reserver som de fleste andre lag kan misunne dere. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jupp, Deco er ute i 1-2 uker mens verdens beste midtstopper må belage seg på 3-4 uker på sidelinjen. Greit nok at Chelsea har en god stall, men det skal bli vanskelig (les: umulig) å erstatte de to. Alex og Ballack er nok reserver som de fleste andre lag kan misunne dere. I den grad Ballack er reserve så Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Han var iallefall reserve for Deco mot Man Utd Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Han var iallefall reserve for Deco mot Man Utd Med den midtbanen vi har (Deco, Lampard, Mikel, Essien, Ballack) vil det alltid være en verdensstjerne på benken da det ikke er plass til 5 verdensstjerner på en og samme sentrale midtbane. Ingen av disse er reserver i mine øyne, selvom de må sitte på benken i ny og ne. Når alle er spilleklare er det vannskelig å finne noen førstavalg, og det avhenger av kampform og motstander når 11`ern skal velges. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nå glemte du han nye brassen, Miniero han het? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg føler at det er litt over kanten å kalle Mikel for verdensstjerne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg føler at det er litt over kanten å kalle Mikel for verdensstjerne. Holdt på å si det tidligere, men gidder ikke diskutere det en gang så Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Vel, se på gutten spille. Om ikke verdensstjerne så en av chelseas bedre spillere om dagen. I et lag fullt av verdensstjerner holder han plassen sin stødig som få. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ny innkjøpet Mineiro er ment som en erstatter for Essien ut sesongen. Duden er 32år gammel elns. Riktingok spillt endel for Brasil, så han er sikkert god. Det veit vel Scolari, ettersom han har vært trener for duden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ok dude! (hvorfor føler jeg at du hadde lyst på akkurat det svaret ) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hehe, så det faktisk ikke selv :!: Later, dude. Lenke til kommentar
C_Hendrix085 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg føler at det er litt over kanten å kalle Mikel for verdensstjerne. Okei. Men det er det ikke. De som har sett han spille ser at det er få som gjør jobben mer stabilt enn han. Han har utviklet seg til å bli en kjempespiller, men kanonkontroll og fantastisk sikre passninger. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det kan kanskje diskuteres om Mikel er en verdensstjerne eller ikke - hvis du tenker på populariteten hans og så videre - men han holder i høyeste grad verdensklasse rent spillemessig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mikel har skjerpet seg og fremstår nå som en naturlig arvtaker etter Makèlèlè. Han kaster seg ikke lenger inn i hodeløse taklinger og har fått et øye for spillet som få andre på balløya innehar. Dersom Chelsea stiller med en skadefri midtbane så bør den se slik ut: Mikel Essien - Lampard Deco I tillegg har Chelsea Ballack, Beletti og Kalou i bakhånd. Pure class! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er ikke Kalou spiss? Og Beletti høyreback/ving? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kalou kan bekle samtlige offensive posisjoner, men jeg mener at han gjør seg best i den offensive midtbanerollen. Beletti var høyreback under Grant, men er tiltenkt den defensive midtbanerollen under Scholari. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå