Heatsink Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Barcelona har i øyeblikket mindre enn halvparten så høy odds som Chelsea, så å si at vi ganske sikkert slår de er å ta litt i. United er jeg redd for å møte av ren frykt for den ydmykelsen det ville være å tape mot dem. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Virker som mange United-fans håper på å møte oss fordi de mener at det er størst sjanse for å slå oss av alle lagene. Jaja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Når er trekningen og kan jeg se den på nettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Chelsea - United Bayern Munich - Real Madrid PSG - Atlh. Madrid Barcelona - Dortmund Vi får det jeg ser som lettest motstand og vi blir kvitt et av de 2 lagene jeg frykter mest. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Når er trekningen og kan jeg se den på nettet? Den går kl. 12.00, følg den på uefa.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Når er trekningen og kan jeg se den på nettet? Den går kl. 12.00, følg den på uefa.com Tusen takk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Balotelli har visst sagt det kan være aktuelt å forlate Milan, og da eventuelt ønsker han en retur til PL. Han tror "The Happy One" kan få Balotelli "Special" igjen. Selv en Balotelli ute av form er bedre enn mye av rusket dere har nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Kjempe fornøyd! Møter det dårligste kollektive. Terry tar ut Ibrahimovic, og vips vi er videre. Stor fornøyd med trekningen. Skal mye til at vi ikke kommer til semifinale nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Du undervurderer PSG. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Temmer vi Zlatan, vinner vi. Bare synd at han er så uforutsigbar at du vett aldri om det er verdens beste spiller som stiller opp eller bare "Torres". Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Du undervurderer PSG. Vi får se, men jeg gjør nok ikke det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Alle lagene (med unntak av Manchester United) er fryktelig gode. PSG er ikke den beste trekningen, men langt fra den verste. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 PSG er omtrendt jevngode, blir spennende. De tre store unngår hverandre før semifinalen nok en gang og kommer alle svært sansynlig videre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Nå har dem tro på CL gull, så kunne vi ødelagt dem drømmen Hvor i all verden finnes de som trodde på CL gull før trekningen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Nå har dem tro på CL gull, så kunne vi ødelagt dem drømmen Hvor i all verden finnes de som trodde på CL gull før trekningen? I bakvendtland. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Her blir det siteringsfest om vi ryker ja. Sier seg selv at et lag med spillere som Zlatan, Cavani, og Silva ikke blir lette. Men ikke det verste vi kunne trukket. Blir gøy med et nytt lag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Her blir det siteringsfest om vi ryker ja. Sier seg selv at et lag med spillere som Zlatan, Cavani, og Silva ikke blir lette. Men ikke det verste vi kunne trukket. Blir gøy med et nytt lag. Det får de det gjelder tåle om det skjærer seg. Bakdelen med arroganse på et forum. Endret 21. mars 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jepp. De legger jo opp til det. Undrer på om Luiz noen gang har en dag hvor humøret ikke er på topp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Her blir det siteringsfest om vi ryker ja. Sier seg selv at et lag med spillere som Zlatan, Cavani, og Silva ikke blir lette. Men ikke det verste vi kunne trukket. Blir gøy med et nytt lag. Det får de det gjelder tåle om det skjærer seg. Bakdelen med arroganse på et forum. Synd ingen drar frem sitatene når vi vinner. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Heldigvis har jeg sletteknapp, så jeg er all good. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå