Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Vel, ikke nødvendigvis så mye spådom på gang heller.
Har jo tatt utgangspunkt i hvilke resultater vi hadde mot samme motstander i fjor.

Lenke til kommentar

Ser ikke på oss som favoritter med mindre City snubler i en av hengekampene sine. Selv om formen er litt ustabil er de fremdeles sterkere enn oss. Ryker sikkert ut av CL i kveld og, som kan jevne ut noen av forskjellene i kampprogrammet.

Lenke til kommentar

Utrolig kjedelig kamp. Håpløs dømming til side var vi også utrolig tannløse fremover. Hvorfor Mourinho starter Torres fremfor Ba fatter jeg ikke. Tror fremdeles vi kunne tatt 3 poeng hadde det ikke vært for Willian sin utvisning. Har vært litt sånn at vi ofte får det til mot slutten. Ramires er jeg mektig lei nå. Den spilleren i blått jeg liker minst for øyeblikket. Gang på gang mister han hodet og gjør sånne ting. Motbydelig, og det koster laget. Får håpe Lampard eller Mikel kan gjøre en god rolle ved siden av Matic fremover.

Lenke til kommentar

Det var utrolig mye rart. Foy virket drita til tider, når han feks først gir mål til oss før han ombestemmer seg etter Villa sine protester. Heldigvis riktig annullert da, men utrolig hvor mange svake kamper han har under beltet nå.

Han har forresten delt ut 6 røde de siste 8 Chelsea kampene nå. Ikke at alle de er gale da, men det blir som regel litt Texas med han på banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...