Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del; han er svært god og lovende og alt det der, men når folk sier ting som "I would pick him over Messi or Ronaldo" blir det litt for dumt.

Det er sant det. Selv om den belgiske landslagstreneren ikke akkurat er den mest nøytrale i den diskusjonen. :p
Lenke til kommentar

Om Cahill:

"The summer before he moved to Chelsea, Manchester City came in and offered £17 million and a player."

"That was going to be a huge deal. Obviously, something happened, so he stayed on at Bolton and it never materialised"

"Come the following January in 2012, when it was Chelsea who came in, it was the right thing for him, no doubt. They got absolutely got a bargain at £7million. We were at the wrong end of the table and caught up in a battle but I'd always said we would do right by him and give him his chance."

-Owen Coyle; source: Express

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Eden was knocked with virtually his first touch immediately after coming on... His stocking was broken and his ankle was swollen. Such things happen in top-level football."

-Marc Wilmots; source: HLN via 101 Great Goals

Håper det ikke er alvorlig.

Lenke til kommentar

Ifølge Chelsea.no skal han være klar til lørdag.

Dagens rapport tilsier likevel at den viktige unge mannen skal bli klar til lørdagens

møte med Tottenham, noe som gjør at alle med Chelsea i hjertet, kan puste lettet ut.

Eden har vist seg å være sterk for størrelsen, men jammen er han hard som bark også, noe Wilmots forteller om:

- Skaden er ikke så ille, skoen hans ble litt ødelagt, men han vrikket ikke ankelen.

Eden bet tenna sammen, fullførte kampen og insisterer på at han tror han er klar for å starte mot Sherwoods mannskap på lørdag. Dette hadde han å si:

- Det gjorde vondt, men jeg tror jeg kan spille på lørdag.

- Jeg fikk meg et spark etter 20 sekunder på banen, en varm velkomst, men jeg uroer meg ikke for skaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...