AnewZ Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 For all del; han er svært god og lovende og alt det der, men når folk sier ting som "I would pick him over Messi or Ronaldo" blir det litt for dumt. Men Hazard er fantastisk defensivt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 For all del; han er svært god og lovende og alt det der, men når folk sier ting som "I would pick him over Messi or Ronaldo" blir det litt for dumt.Det er sant det. Selv om den belgiske landslagstreneren ikke akkurat er den mest nøytrale i den diskusjonen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 (endret) For all del; han er svært god og lovende og alt det der, men når folk sier ting som "I would pick him over Messi or Ronaldo" blir det litt for dumt. Men Hazard er fantastisk defensivt! Helt ok fremover og. https://twitter.com/OptaJoe/status/439735220221526016 https://twitter.com/EPLIndex/status/439874901764489217 Endret 3. mars 2014 av Aleks Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 For all del; han er svært god og lovende og alt det der, men når folk sier ting som "I would pick him over Messi or Ronaldo" blir det litt for dumt.Men, det som er morro er at Hazard begynner å bli nevnt når man snakker om Ronaldo og Messi Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Obafemi Martins, Ronaldo og Messi er fotballspillere. Hvem som helst kan bli nevnt når man snakker om Ronaldo og Messi. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 U skjønte nok hva jeg mente mr.BS Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Chelsea is officially FFP compliant - http://weaintgotnohistory.sbnation.com/2014/3/3/5465802/chelsea-complies-with-ffp-uefa-financial-fair-play Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Om Cahill: "The summer before he moved to Chelsea, Manchester City came in and offered £17 million and a player." "That was going to be a huge deal. Obviously, something happened, so he stayed on at Bolton and it never materialised" "Come the following January in 2012, when it was Chelsea who came in, it was the right thing for him, no doubt. They got absolutely got a bargain at £7million. We were at the wrong end of the table and caught up in a battle but I'd always said we would do right by him and give him his chance." -Owen Coyle; source: Express 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Herlig kjøp, har vært veldig god i år sammen med JT!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Helt sprøtt at vi fikk Cahill til £7m. Den beste forsvarsspilleren til Chelsea sammen med JT denne sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 https://twitter.com/BrazilStats/status/441261839985680384 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Herlig å se Oscar skåre igjen, håper han finner formen og kan fortsette å prestere.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 "Eden was knocked with virtually his first touch immediately after coming on... His stocking was broken and his ankle was swollen. Such things happen in top-level football." -Marc Wilmots; source: HLN via 101 Great Goals Håper det ikke er alvorlig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 WHAT! Krise hvis Eden er skadet.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Pjew, bra jeg solgte han i FPL! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ifølge Chelsea.no skal han være klar til lørdag. Dagens rapport tilsier likevel at den viktige unge mannen skal bli klar til lørdagens møte med Tottenham, noe som gjør at alle med Chelsea i hjertet, kan puste lettet ut. Eden har vist seg å være sterk for størrelsen, men jammen er han hard som bark også, noe Wilmots forteller om: - Skaden er ikke så ille, skoen hans ble litt ødelagt, men han vrikket ikke ankelen. Eden bet tenna sammen, fullførte kampen og insisterer på at han tror han er klar for å starte mot Sherwoods mannskap på lørdag. Dette hadde han å si: - Det gjorde vondt, men jeg tror jeg kan spille på lørdag. - Jeg fikk meg et spark etter 20 sekunder på banen, en varm velkomst, men jeg uroer meg ikke for skaden. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hva syns dere om Balotelli som vår neste spiss? Eller bare "flørter" JM med Balotelli kun fordi han er linka til Arsenal? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fikk rasket sammen en kamptråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1571403&st=0&p=21472193&do=findComment&comment=21472193 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå