Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en måte godt det er på den delen av laget. Men allikevel, å miste Essien vil få konsekvenser. Heldigvis har vi Mikel tilbake denne kampen og herre så glad jeg er for det.

Kan bli en utrolig artig kamp i helgen, og får vi se Mikel og Drogba i toppform så har jeg god tru på at kampen allerede er vår. Men får nå se hva SWP og Robinho kan bidra med. Jeg skal lett sette av dagen til kamp hvertfall:)

Lenke til kommentar

Begynne å bli nervøs, har en skikkelig dårlig følelse, og trur vi kan gå på en skikkelig smell idag. City hjemme er blitt en skummel motstander, håper virkelig jeg kan puste lettet ut og innrømme at jeg tok skikkelig feil på følelsen min etter kampen :)

Go, Chelsea!

Lenke til kommentar

Det var tross alt skjebnebestemt fra første øyeblikk at Robinho kom til å score. Kjipt. Men jeg håper vi klarer å holde han - og resten av City-laget, for den saks skyld - i ro resten av kampen. Det kan dog bli lettere sagt enn gjort. Usedvanlig mye fart i SWP og Robinho - og Irland og Jo har også vært farlig frempå. Skummelt. Ellers synes jeg første omgang har vært rimelig underholdende, og begge lag har produsert gode sjanser. Tror de neste 45 blir nervepirrende. Håper Drogba kommer utpå etter hvert og viser fin-fine takter! Det trenger vi.

Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig at situasjonen minner mye om den Vidic hadde på Keane i dag - og han slapp unna med gult.

Ja, egentlig skulle begge være gult kort, for i begge situasjonene kunne en annen spiller ha tatt ballen. Han får tre kamper nå, men selv om de anker tror jeg at han må være ute i minst en kamp (jeg håper det i hvertfall).

Da blir nok Chelsea - Man Utd uten Terry og Vidic. :p

Lenke til kommentar

Halsey var en eneste stor dust i stort sett hele kampen. Han dømte totalt feil på det røde kortet, ga en haug med billige frispark og Chelsea ble snytt for 1 straffespark da Richards skubbet vekk Anelka. Det hele toppet jo seg når Dunne sakset ned Drogba, som bakerste mann, og slapp unna med det.

Men, men, vi viser oss som det soleklart beste laget og vinner fortjent. Synd at grinegutten Robinho får seg et flaksemål, men det var vel ikke noen bombe.

Lenke til kommentar

En svært overbevisende kamp fra vår side - full dominans fra start til slutt - og vi produserer, i langt større grad enn før, kanskje, sjanser i fleng. Defensivt hadde vi også stålkontroll og jeg blir bare mer og mer overbevist om at Carvalho er Premier Leagues beste midtstopper. (En påstand åpen for diskusjon, selvsagt).

Da er det bare å håpe på videre storspill mot United til lørdag. Men det er utvilsomt en hardere nøtt å knekke ...

Lenke til kommentar
GØy å få dommerhjelp?`Dommeren delte ut kun gule kort til Manchester United, og ingen til Chelsea. Eller var det 1?

Det var minst 4 Chelsea spillere som skulle hatt gult kort.

Noen ganger må det da gå vår vei på dommeravgjørelser og, vi kunne jo fått enda en liten dytt i ryggen av dommern i første omgang, men det ble ikke straffe og 1-1 er vel egentlig et rettferdig resultat for kampen. Jeg så ikke ett lag på banen i dag som spilte toppfotball akkurat, men spennende kamp allikevel siden det er bare ett av de oppgjørene som kan være avgjørende for sesongen.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...