Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Skuffende nivå du har lagt deg på, Jotun. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvem var det som med en gang gikk på defensiven og sammenlignet Mourinho med Moyes? Snakker om lavt nivå..... Hvis du ikke har noe bedre å komme med enn å snakke andre ned er det kanskje like greit å gi seg? Sånn by the way. Dette er et par minutter siden. Snur fort. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Nei Aleks. Nå får du heller ta turen inn i united sin kamptråd og gotte deg godt. For det er garantert vinn for deg i kveld! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg sammenlignet 2 managere, du bruker personangrep som hersketeknikk. Men nok er nok. Denne diskusjonen har holdt på for lenge. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Personangrep? Eg snakket om en gruppe som velvillig tar til seg alt mourinho sier og kaller denne gruppen for naive. Hvor i all verden er personangrepet? Nå får du kalle en spade for en spade og begynne å være mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Mourinho sier vel det vi har sagt i 7 måneder allerede. Sier ikke at det er greit å komme med slike uttalelser, men det er virkelig ikke nok til å starte en krig heller. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dette er en sak som kun krydrer hverdagen til alle Mourinho-hatere. Her er han uheldig og får en privat samtale brukt mot seg, med ett par uheldige kommentarer. Den eneste tabben til Mourinho her, er å stole på han idioten han snakker med. Hvem plasserer ikke ut en liten setning eller kommentar om folk de bryr seg om, i en privat samtale i ny og ned? Nei her er rett og slett Mourinho uheldig og litt uforsiktig. 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hva tenker dere om keeperplassen til neste år? JM har sagt at han skal beholde T.C, men det samme sa han om Lukaku og KDB, og JM har også sagt at vi har mange talenter i klubben som kan selges for å finansiere andre posisjoner. Hvis JM har 5års perspektiv for klubben så selger han TC og beholder Cech i 5 år til. Men, hvis JM tenker 10-15 år framover så selger vi Cech. Ser for meg at dette kan skje. 1. Låner ut TC til et PL lag. Her så får TC kjenne på kroppen åssen det er å spille i PL, bli bedre til å kommunisere på engelsk,(aner ikke om fyren kan engelsk) Problemet er at hvis TC nekter å bli lånt ut no mer. 2. Selger Cech og satser på TC. Bruke Cech penger + litt mer kanskje på en ny (flopp)spiss.. 3. Beholde begge, og la TC kjempe seg i førstelaget.. Hva tenker dere? Jeg mener at vi bør satse på TC.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Han må få en ny kontrakt ihvertfall. Han har sagt de skulle ha samtaler med Chelsea rundt mars, så det blir spennende. For tidlig for Cech å dra synes nå jeg. Ellers er det artig å møte Mancini igjen. Alltid noen morsomme kommentarer på lager. "Mourinho won the Champions League because he took a good team. He took a team that, like Manchester City, I had built; a team with a very strong mentality. When I went to Inter, they played very bad football and we changed this." -Roberto Mancini, Galatasaray manager; source: Daily Mail Mourinho svarer greit da. "It's funny, it's funny" "It's funny because my team in the final had Lucio, Thiago Motta, Diego Milito, Samuel Eto'o, Goran Pandev and Wesley Sneijder. From 11 players, he didn't work with six of them. So he made a five-a-side team because I played with only five players from his team." -Jose Mourinho; source: Daily Mail Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hvem tror dere starter ikveld, er ikke Oscar, Luiz, Mikel ute med skade? Eller er de klare for denne kampen? Hvis både Luiz og Mikel er ute med skade, så betyr det at vi må spille med Ramires og Lamps på midten, og det er krise i mine øyne. Men hvis begge er klare for kampen, så tror jeg disse starter på midten Ramires Mikel Luiz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hvem tror dere starter ikveld, er ikke Oscar, Luiz, Mikel ute med skade? Eller er de klare for denne kampen? Hvis både Luiz og Mikel er ute med skade, så betyr det at vi må spille med Ramires og Lamps på midten, og det er krise i mine øyne. Men hvis begge er klare for kampen, så tror jeg disse starter på midten Ramires Mikel Luiz. I følge min trofaste kilde (FPL ), så er Luiz forventet tilbake 1. mars . Mikel står også med en 75% sjanse for å spille neste PL kamp. Hadde glemt at Matic har spilt for Benfica i CL Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Wagnh om skader: Chelsea Squad News: Marco van Ginkel is out, while Nemanja Matic and Mohamed Salah are both cup-tied and unavailable. Ramires is dealing with an injury but highly likely to play, while Oscar, David Luiz, and John Obi Mikel are all facing fitness tests. Galatasaray Squad News: Aydin Yilmaz and Eray Iscan are both out with injury, everyone else will be available for Roberto Mancini to choose. Blir trist å se midtbanen uten Matic. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Herlig at han får skryt. Burde være et forbilde for de fleste når det kommer til innsats. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Worst case scenario (alle de 4 er skadet): Lampard - Ake Ser ikke så mye andre alternativer, utenom kanskje legge om til en 4-4-2 ? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Vi skal spille med to spisser? Skjer nok aldri.. Blir nok.. Cech Ivan-Cahill-JT-Azpi -Ramires-Lamps Schurrle-Willian-Hazard Eto Endret 26. februar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 https://www.youtube.com/watch?v=kzaPyRdiCpU&feature=youtube_gdata_player Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 2 spisser hadde vært flott. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 http://www.dagbladet.no/2014/02/26/sport/fotball/champions_league/chelsea/galatasaray/32038584/ (Dagbladet): Kveldens mesterligamøte mellom Galatasaray og Chelsea har blitt overskygget av nye, stygge, utenomsportslige hendelser. For i går kveld skjedde det igjen: Engelske og tyrkiske supportere barket sammen i blodige masseslagsmål i Istanbul. To Chelsea-tilhengere skal ha blitt knivstukket i sammenstøtet. Skadene skal heldigvis ikke være alvorlige. Uprovosert voldNyheten fra Tyrkia er en vond påminnelse om den tragiske april-dagen i 2000 da Leeds-tilhengerne Kevin Speight og Christopher Laffeuse ble knivstukket til døde av Galatasaray-sympatisører før en fotballkamp mellom lagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå