Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Nå var jo ikke dette her i media da. Og å si at Moueinho ikke støtter spillerne sine er feil. Selvsagt er det for å dempe presset og å skape en underdog mentalitet. Påstanden om at Mourinho er egoistisk er ikke så vanskelig å motbevise. I farten kommer jeg på 2 eksempler hvor han ikke virker særlig egoistisk. http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/news/20130410/real-madrid-fan-jose-mourinho/ http://www.sbnation.com/soccer/2014/1/17/5319866/jose-mourinho-rags-martel-cancer-chelsea Prater som regel for døve ører når det kommer til Arsenal og Mourinho, men verdt å poste. "Nå var ikke dette her i media da." Hele poenget mitt var jo at det kanskje var en baktanke bak denne "uheldige glippen". Mourinho er vel rutinert nok til å vite at det ikke er lurt å si ting til journalister om man ikke vil at det skal komme ut i media. Enkelteksempler på at Mourinho er uegoistisk er det selvsagt ikke vanskelig å spore opp, men det gjelder vel det aller meste. Mitt helhetlige inntrykk av mannen er at han er en kynisk og egoistisk type, og det inntrykket er jeg ikke alene om. Du kan gjerne avfeie dette med at jeg er gooner og dermed automatisk misliker fyren, men etter den logikken burde jeg vel også hatt noe imot de ørten andre managerne Chelsea har hatt de siste årene, noe jeg ikke har. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke har respekt for ham som manager. Merittlisten hans taler for seg selv, og jeg har sagt flere ganger før at han er en av de klart beste managerne i verden. Kom med noen argumenter da. Istedet for de latterlige konspirasjonsteoriene om at Mourinho har et behov for å forklare noe alle vet til folk han møter for å føle seg bedre. Han pratet forresten ikke med en journalist når han sa det, men en helt vanlig person. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Må vær trist å spille for mourinho og ikke være blant gullguttene hans.Fordi han på privaten nevner et av lagets svake sider? Kunne vært værre. Han kunne jo feks utnevnt en av lagets beste spillere som backup i tilfelle skader på en pressekonferanse før han hadde hatt en eneste kamp med laget. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Heller det enn baktaling. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Dessuten er det en klar forskjell. Mourinho er stygg og behandler og omtaler spillere dårlig bevisst, moyes er bare dum. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha. United supportere for tiden er meg et lyspunkt selv på den gråeste dag. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Skal eg fortelle om en annen vesentlig forskjell? Når moyes uttalte det idiotiet sitt så fikk han kritikk ikke støtte. Hva får the strange one? Slipper unna med støtte. Patetisk. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det patetiske er at en journalist i smug tar opp en privat samtale og publiserer den, men Mourinho ender opp som skurken. Heksejakt deluxe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Er dette en tråd om journalister eller Chelsea? Kan gjerne diskutere den gjengen, men at de er patetiske trodde eg var hevet over enhver tvil. Og at mourinho er såpass dum at han preiker skit om laget sitt til den gjengen og tror at de ikke utnytter det sier like mye om han som om journalistene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Han pratet ikke med en eneste journalist når han sa dette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Sliter også med argumentasjon som "han andre er teitere enn mourinho, så da er ikke mourinho teit" Jepp, det finnes et stillehav av folk som er teitere enn mourinho, og et Atlanterhav av ting som er dummere enn det mourinho gjorde. Men det er ikke et argument som taler til fordel for mourinho. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Han pratet ikke med en eneste journalist når han sa dette.Fremdeles ikke et argument som gjør noe av det mourinho gjør til noe positivt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Sliter også med argumentasjon som "han andre er teitere enn mourinho, så da er ikke mourinho teit" Jepp, det finnes et stillehav av folk som er teitere enn mourinho, og et Atlanterhav av ting som er dummere enn det mourinho gjorde. Men det er ikke et argument som taler til fordel for mourinho. Det er et fair poeng. Men forventer du at din manager aldri prater negativt om laget ditt? Selv på privaten når det er noe som ikke er konfidensielt og alle vet? Han pratet ikke med en eneste journalist når han sa dette.Fremdeles ikke et argument som gjør noe av det mourinho gjør til noe positivt.Det var et svar på konklusjonen du dro ut av at han sa dette til journalister. Endret 25. februar 2014 av Aleks Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Sliter også med argumentasjon som "han andre er teitere enn mourinho, så da er ikke mourinho teit" Jepp, det finnes et stillehav av folk som er teitere enn mourinho, og et Atlanterhav av ting som er dummere enn det mourinho gjorde. Men det er ikke et argument som taler til fordel for mourinho. Det er et fair poeng. Men forventer du at din manager aldri prater negativt om laget ditt? Selv på privaten når det er noe som ikke er konfidensielt og alle vet? Nei. Men hvis det kommer ut så forventer eg andre reaksjoner enn "det er ikke så farlig" for det er rimelig patetisk uansett om det kommer ut eller ei, og enda verre om det kommer ut. Som eg sier: Hadde det vært wenger så skulle eg like å se kommentarene fra denne leiren i arsenal tråden. Hadde det vært moyes så hadde det vel knapt blitt noen diskusjon. Man forventer liksom slike ting derfra..... Dessverre.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Vel, jeg mener det ikke er så farlig. Selvsagt ikke positivt, men å si at vi ikke har noen målscorere og at den beste vi har er veldig gammel er ingen krise. Hadde han derimot gått inn på fornærmende detaljer i fra treninger osv om hver enkelt hadde det vært noe annet, men dette problemet skrives i aviser hver helg og kommentatorer nevner det i hver kamp. Om dette skaper interne konflikter derimot er det veldig dumt, men det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 - Fra mitt perspektiv er dette åpenbart en kommentar jeg ikke er stolt av, men det er ikke en kommentar jeg ville kommet med om det hadde vært en seriøs samtale. For det første så gjør jeg ikke narr av andre. Hvis det er managere i denne verden som beskytter egne spillere er jeg definitivt en av dem, og for det tredje fordi Samuel Eto'o er Samuel Eto'o. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Politiker vås for å tekkes dere naive. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kan godt hende, men spissrekka våres suger, så noe sannhet er det i det han sier.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jau.... Skal ikke si meg uenig. Tallene taler for seg. Så er spørsmålet om dette er rette måten å få de til å prestere på. Kan godt hende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Politiker vås for å tekkes dere naive.Men herlighet. Er det så bittert der nede? Mourinho gir et helt greit svar der han til og med innrømmer at det ikke var bra sagt, før han applauderer Etoo. Hvis du ikke har noe bedre å komme med enn å kalle oss naive er det kanskje like greit å gi seg? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå