Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

"It is impossible. This is another thing which I don't want to feed the rumours of."

"He is happy at Paris. I know because we are in touch, we're friends. Zlatan is mission impossible."

-Jose Mourinho; source: Canal+ via Inside Futbol

So that's quite clear. What about Cavani?

"Cavani? Yes, I like him, he is a very, very good player"

"He is also an impossible task because Paris paid a lot of money for him and he has an amazing contract. Maybe not as impossible as Ibrahimovic as Zlatan is more important because of the structure of the club."

-Jose Mourinho; source: Inside Futbol

And speaking of amazing contracts, what about Falcao, the man who has to waste his life luxuriating in abject poverty in front of a relatively tiny audience in that horrendously awful place known as the French Riviera?

"I have a team, but I do not have Falcao. Falcao, he has no team. [Yet] I think it's impossible [to make a move for him]. [but] a great player can not play in front of 3,000 spectators."

-Jose Mourinho; source: Canal+ via Here is the City

Glemte du ikke noe fra dette programmet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvordan han skryte av spissene sine.

Syns det var faktisk relativt motbydelig sagt, hjelper nok neppe på det allerede dårlige nivået spissene vårs holder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sa opp Sumo i går, da fornyelsen av abonnementet kom på et dårlig tidspunkt i forhold til regninger :tease:

Så lurte på om noen kjente til en tjeneste som viser samtlige kamper (CL og PL), er ikke så nøye på språket, men er et stort pluss om det er noe jeg forstår (norsk, svensk, dansk, engelsk).

Gjør ingenting om tjeneste koster litt.

Har Al-Jazeera alle kampene? Frister lite å gå for denne pga. kommentatorene ødelegger så mye.

Lenke til kommentar

"It is impossible. This is another thing which I don't want to feed the rumours of."

"He is happy at Paris. I know because we are in touch, we're friends. Zlatan is mission impossible."

-Jose Mourinho; source: Canal+ via Inside Futbol

So that's quite clear. What about Cavani?

"Cavani? Yes, I like him, he is a very, very good player"

"He is also an impossible task because Paris paid a lot of money for him and he has an amazing contract. Maybe not as impossible as Ibrahimovic as Zlatan is more important because of the structure of the club."

-Jose Mourinho; source: Inside Futbol

And speaking of amazing contracts, what about Falcao, the man who has to waste his life luxuriating in abject poverty in front of a relatively tiny audience in that horrendously awful place known as the French Riviera?

"I have a team, but I do not have Falcao. Falcao, he has no team. [Yet] I think it's impossible [to make a move for him]. [but] a great player can not play in front of 3,000 spectators."

-Jose Mourinho; source: Canal+ via Here is the City

Glemte du ikke noe fra dette programmet?
Ser det er noen sitater som han skal ha sagt "off the record" om at han har "no goalscorers". Han pratet forøvrig fransk. Uansett ikke så farlig. Klubben har vært åpen at det skal forsterkes på topp til sommeren. Etoo og Torres lever nok ikke under noen illusjon om at de gjør en super jobb eller skal være her lenge.
Lenke til kommentar

Oppriktig spørsmål: tror dere Mourinho kom med spissuttalelsene "off the record", eller tror dere det var et intensjonelt utsagn for å stille seg selv i et bedre lys? Han elsker tilsynelatende å prate nedsettende om spillermaterialet sitt for å få sine egne managerprestasjoner til å fremstå som ekstra imponerende.

Lenke til kommentar

Ser det er noen sitater som han skal ha sagt "off the record" om at han har "no goalscorers". Han pratet forøvrig fransk. Uansett ikke så farlig. Klubben har vært åpen at det skal forsterkes på topp til sommeren. Etoo og Torres lever nok ikke under noen illusjon om at de gjør en super jobb eller skal være her lenge.

Det er bare Mourinho som kan slippe så billig unna en sånn patetisk uttalelse som dette. INGEN andre managere hadde fått følgende kommentar:

Uansett ikke så farlig. Etoo og torres lever nok ikke under noen illusjon om at de gjør en super jobb.

Hjelpe meg. Det er jo fullstendig idioti av Mourinho å snakke ned allerede udugelige spillere.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/--dere-burde-skamme-dere/5170598.html

"Vi mangler en målscorer. Jeg har én i Samuel Eto'o, men han er 32 år. Kanskje er han 35 – hvem vet?"

Fyren er special. Spesielt idiot.

Tenk hvis Wenger hadde sagt dette om Giroud. Lurer på om lysets hastighet har tidsaspekter raske nok til å beskrive hvor lenge det hadde gått før gooner tråden var full av drittpreik.....

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vanligvis ser man at managere prøver å støtte sine egne spillere i media. Kanskje det bare er en taktikk for å minke presset på spillerne sine, men Mourinho slår meg som en ekstremt egoistisk type. Det var denne tweeten som satte meg på tanken:

https://twitter.com/RyanLarry/status/438300926647209984

Nå var jo ikke dette her i media da. Og å si at Moueinho ikke støtter spillerne sine er feil. Selvsagt er det for å dempe presset og å skape en underdog mentalitet. Påstanden om at Mourinho er egoistisk er ikke så vanskelig å motbevise. I farten kommer jeg på 2 eksempler hvor han ikke virker særlig egoistisk.

http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/news/20130410/real-madrid-fan-jose-mourinho/

http://www.sbnation.com/soccer/2014/1/17/5319866/jose-mourinho-rags-martel-cancer-chelsea

Prater som regel for døve ører når det kommer til Arsenal og Mourinho, men verdt å poste.

Lenke til kommentar

Nå var jo ikke dette her i media da. Og å si at Moueinho ikke støtter spillerne sine er feil. Selvsagt er det for å dempe presset og å skape en underdog mentalitet. Påstanden om at Mourinho er egoistisk er ikke så vanskelig å motbevise. I farten kommer jeg på 2 eksempler hvor han ikke virker særlig egoistisk.

http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/news/20130410/real-madrid-fan-jose-mourinho/

http://www.sbnation.com/soccer/2014/1/17/5319866/jose-mourinho-rags-martel-cancer-chelsea

Prater som regel for døve ører når det kommer til Arsenal og Mourinho, men verdt å poste.

"Nå var ikke dette her i media da."

Hele poenget mitt var jo at det kanskje var en baktanke bak denne "uheldige glippen". Mourinho er vel rutinert nok til å vite at det ikke er lurt å si ting til journalister om man ikke vil at det skal komme ut i media.

Enkelteksempler på at Mourinho er uegoistisk er det selvsagt ikke vanskelig å spore opp, men det gjelder vel det aller meste. Mitt helhetlige inntrykk av mannen er at han er en kynisk og egoistisk type, og det inntrykket er jeg ikke alene om. Du kan gjerne avfeie dette med at jeg er gooner og dermed automatisk misliker fyren, men etter den logikken burde jeg vel også hatt noe imot de ørten andre managerne Chelsea har hatt de siste årene, noe jeg ikke har.

Det er ikke dermed sagt at jeg ikke har respekt for ham som manager. Merittlisten hans taler for seg selv, og jeg har sagt flere ganger før at han er en av de klart beste managerne i verden.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare Mourinho som kan slippe så billig unna en sånn patetisk uttalelse som dette. INGEN andre managere hadde fått følgende kommentar:

Uansett ikke så farlig. Etoo og torres lever nok ikke under noen illusjon om at de gjør en super jobb.

Hjelpe meg. Det er jo fullstendig idioti av Mourinho å snakke ned allerede udugelige spillere.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/--dere-burde-skamme-dere/5170598.html

"Vi mangler en målscorer. Jeg har én i Samuel Eto'o, men han er 32 år. Kanskje er han 35 hvem vet?"

Fyren er special. Spesielt idiot.

Tenk hvis Wenger hadde sagt dette om Giroud. Lurer på om lysets hastighet har tidsaspekter raske nok til å beskrive hvor lenge det hadde gått før gooner tråden var full av drittpreik.....

Dette her var en privat samtale som en journalist tok opp i smug, ikke en pressekonferanse foran hele verden. Lar fyren prate for seg selv:

Asked by Sky Sports News' Bryan Swanson whether he was embarrassed his comments had been made public, Mourinho said: "You should be embarrassed as media professionals.

"From an ethical point of view, I don't think you're happy - not you (personally) - that a colleague is able to record a private conversation and make it public. From an ethical point of view, it's a real disgrace.

"I'm not defending what I'm saying. I'm attacking something fundamental in your professional area. That person showed exactly what he doesn't know about the job.

"From my perspective, the (Eto'o) comment is obviously not a good one, and not one I would do in a serous way or an official way - first of all, because I don't make fun; secondly, because if there are managers in the world that really defend players, I'm obviously one of them; third, because Samuel Eto'o is Samuel Eto'o.

Med tanke på konsekvensene tror jeg ærlig talt ikke det går så mye inn på spissene at han har sagt at han ikke har noen målscorere. Rimelig skjør mentalitet om de ikke tåler den sannheten i så fall. Når alt kommer til alt burde ingen spiss i Chelsea være fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...