Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Like ille er de ikke. Mourinho tar igjen og vel så det, men det må du regne med når du, som har tapt i 8 år, beskylder andre for å være redd for å tape. Er du med på leken må du tåle steken. Og det er ikke særlig flaut for Chelsea at Wenger feiger ut her.

 

Se intervjuet før du uttaler deg: http://www1.skysports.com/football/news/11661/9165656/arsenal-boss-arsene-wenger-says-premier-league-title-is-chelseas-to-lose

 

Wenger inviterte aldri til noen lek, og han har heller aldri feiget ut fra noen lek. Han svarte på et spørsmål han ble stilt på en helt generell basis, journalistene øynet en sjanse til å bruke det til å fiske en overskrift ut av Mourinho, og han bet på som vanlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det forventes at man skal holde hodet kaldt under pressekonferanser og ikke komme med skammelige uttalelser om ting som aldri har blitt sagt. Hadde blitt sjokkert om Wenger, Rodgers, Martinez, Pellegrini eller en hvilken som helst annen manager hadde kommet med en lignende uttalelse.

 

Skjønner at du kanskje fikk et annet bilde av saken om du ikke har sett den faktiske uttalelsen til Wenger, så hvis du ikke har noe mer å si om saken, foreslår jeg at vi legger den død.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan godt være enkelte føler det, men om alle managere var som Wenger ville pressekonferansen blitt forferdelig kjedelig og lite kreative. Man trenger managere som også kan svare for seg, og jeg skjønner virkelig ikke hva som "gjør så vondt" med at Mourinho sier Wenger er god på å feile?

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mou dro den kanskje langt denne gangen, men det er herlig når temperaturen stiger litt slik som vi feks hadde med Fergie og Mancini. Nå er begge de borte der førstnevnte merkes spesielt godt. Er ikke mye krutt i Moyes og Pellegrini.

 

Jepp, savner Fergie så vanvittig. Og ikke bare på det sportslige plan.. :p

 

Jeg synes Mourinho er herlig. Mye av det han sier er så tullete, men likevel føler jeg på en måte det er greit. Bedre enn å ønske innspark, klage på baneforholdene når man taper 0-4 og liknende ting..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Leste overskriften, lukket artikkelen. Hvordan du kan si at det er en veldig vedlig fin artikkel skjønner jeg ikke, var minnet mer som en blogg.

 

En artikkel skal helst føres nøytral, dette var skrevet av arsenal-supporter for arsenal-supportere.

 

''don't enoy me with non english titles'' Herrefred.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

De fleste her er vel enige i at Mourinho gikk over streken, men artikkelforfatteren har åpenbart på seg veldig tykke Arsenal-briller. Kommer med noen voldsomme påstander. Ingen misliker Mourinho mer enn meg, men det blir håpløst å si noe annet enn at han er en av verdens beste managere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...