Herr Brun Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Om det er en uke til neste kamp (altså ikke landslagspause) tror jeg ikke de trenger å hvile. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Er CL i midtuken, men vi har fri til neste Lørdag. Så spent på laget. Endret 15. februar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Josh innpå for Wigan nå.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Savnet han her idag. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Noen som vil gi et kort kampreferat? Fikk dessverre ikke sett kampen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Gutta viste ingen interesse, intensitet eller vilje for å vinne denne kampen, og det merka man med engang. Vi lot Toure og Silva gjøre akkuratt som de ville, ALLE hadde en dårlig dag, tom Cech..Chelsea's beste må ha vært Azpi i mine øyne.. City skårer to fine mål i hver omgang, og som resten av kampen de triller ballen og overkjører oss rett og slett.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Rooney signert ny kontrakt..da kan vi utelukke Cavani, Falcao, Rooney..Hvem er igjen? Costa? Blir det Costa så er jeg redd TC er med i en evt byttehandel.. Eller skal vi rett og slett satse på Lukaku.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Gutta viste ingen interesse, intensitet eller vilje for å vinne denne kampen, og det merka man med engang. Vi lot Toure og Silva gjøre akkuratt som de ville, ALLE hadde en dårlig dag, tom Cech..Chelsea's beste må ha vært Azpi i mine øyne.. City skårer to fine mål i hver omgang, og som resten av kampen de triller ballen og overkjører oss rett og slett.. Okei, takk for det! Hadde kampen på i bakhånd, men hver gang jeg tittet så hadde City ballen. Så satt med riktig inntrykk av kampbildet da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Fant denne gifen av Hazard fra kampen i går Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Rooney signert ny kontrakt.. Fakta fra The Sun? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Rooney signert ny kontrakt.. Fakta fra The Sun?Leste det bare på DB, så ikke etter kilder..Så det er ikke bekreftet? Edit: leste artikkelen igjen..My bad :/ Endret 16. februar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 http://weaintgotnohistory.sbnation.com/2014/2/16/5415340/manchester-city-chelsea-fa-cup-mourinho-reaction Enig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Så sant, så sant. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Så det er greit for han å prate fritt, men ikke for andre altså. Når han kritiserer andre må han tåle å få igjen. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Så det er greit for han å prate fritt, men ikke for andre altså. Når han kritiserer andre må han tåle å få igjen. Ikke lat som om du ikke ser forskjellen på de to uttalelsene. Mourinho gikk langt over streken. Få managere kan være så respektløse og slippe unna med det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Du kan gjerne gi en link til hvor Wenger kritiserer Mourinho, ikke bare en tabloid som vrir og vrenger på alt. Wenger hevdet selv at han ikke kritisert en ting om Mourinho, noe jeg stoler på fordi det er ikke likt Wenger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hehe, du klager på kvaliteten her på forumet? Kom tilbake når dere vil diskutere sak. Håpløst å argumentere mot beskyldninger om å late som ting. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 on Jose Mourinho's comments…I am embarrassed for him, honestly. First of all I would say that I didn't speak about him at all in my press conference, and I have no more to say… I am more disappointed for Chelsea than for me. I am not interested in the subject at all, and that is really genuine. If you are interested, and you have nothing better to do in your life, you are free to do it. But honestly, I cannot force my interest in things that are not interesting for me. I love football and I'm sorry to disappoint you, but what interests me is what happens on the pitch. Igjen. Link gjerne til hvor Wenger kritiserer Mourinho. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hehe, du klager på kvaliteten her på forumet? Kom tilbake når dere vil diskutere sak. Håpløst å argumentere mot beskyldninger om å late som ting. Det er da ikke vanskelig. Du kan for eksempel fortelle meg på hvilken måte Wengers uttalelser er like ille som Mourinho sine. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Like ille er de ikke. Mourinho tar igjen og vel så det, men det må du regne med når du, som har tapt i 8 år, beskylder andre for å være redd for å tape. Er du med på leken må du tåle steken. Og det er ikke særlig flaut for Chelsea at Wenger feiger ut her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå