Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutta viste ingen interesse, intensitet eller vilje for å vinne denne kampen, og det merka man med engang. Vi lot Toure og Silva gjøre akkuratt som de ville, ALLE hadde en dårlig dag, tom Cech..Chelsea's beste må ha vært Azpi i mine øyne..

 

City skårer to fine mål i hver omgang, og som resten av kampen de triller ballen og overkjører oss rett og slett..

Lenke til kommentar

Gutta viste ingen interesse, intensitet eller vilje for å vinne denne kampen, og det merka man med engang. Vi lot Toure og Silva gjøre akkuratt som de ville, ALLE hadde en dårlig dag, tom Cech..Chelsea's beste må ha vært Azpi i mine øyne..

 

City skårer to fine mål i hver omgang, og som resten av kampen de triller ballen og overkjører oss rett og slett..

 

Okei, takk for det!

 

Hadde kampen på i bakhånd, men hver gang jeg tittet så hadde City ballen. Så satt med riktig inntrykk av kampbildet da skjønner jeg.

Lenke til kommentar

on Jose Mourinho's comments…
I am embarrassed for him, honestly. First of all I would say that I didn't speak about him at all in my press conference, and I have no more to say… I am more disappointed for Chelsea than for me. I am not interested in the subject at all, and that is really genuine. If you are interested, and you have nothing better to do in your life, you are free to do it. But honestly, I cannot force my interest in things that are not interesting for me. I love football and I'm sorry to disappoint you, but what interests me is what happens on the pitch.

 

 

 

 

Igjen. Link gjerne til hvor Wenger kritiserer Mourinho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...