Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Er vel ikke første gangen vi har gule drakter i så fall.

 

Mourinho said that Chelsea's refusal to compete for Cavani and Falcao was directly related to their desire to respect UEFA's new financial fair-play regulations. "Correct," he said. "Players are not just about transfer fees, but big wages. There's a certain profile of player we don't go near."

 

Ting har endret seg endel siden en viss annen spiss ble hentet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

It isnt a dream anymore -- at a certain point, you turn your dreams into ambitions, targets, he said. When I was seven, my ambition was to get into Anderlechts full squad as soon as possible. I managed it at 16. Then I wanted to go to Chelsea. I did but then I didnt play there. Now it is my absolute ambition to go back there and be their No. 1 striker. - http://m.espn.go.com/soccer/story?storyId=1711758&src=desktop

 

Håper han finner formen igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lett å være etterpåklok, men hva faen skjer med laget i dag? Hazard er usynlig de siste 25, Oscar er totalt fraværende og Willian skaper lite.

 

Bare for å spørre dere andre Chelsea-supportere: Hvor glad, fra en skala fra 1 til 10, blir dere for å se Ramires i en lagoppstilling?

 

Jeg gir det en 1er. Hva har skjedd med han? Totalt ubrukelig, og hadde det ikke vært for at det var 10 andre på banen er det fristende å gi han skylden for all elendigheten i dag, men det var i stor grad en kollektivsvikt med Ramires som sto frem som den klart dårligste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Syns hele kampen var prikklik slik vi holdt på i høst jeg, scorer et mål og legger oss bak på til vi mister poeng nok en gang mot et bunnlag.

Er akkurat som Mourinho undervurderer de dårligere lagene, får jeg føler at hver gang vi går ut mot de dårligere lagene så spiller vi helt uten mål og mening.

 

Så for min del i dag var spillet like mye preget av dårlig strategi som det var av dårlig enkeltprestasjoner.

 

Og hva faen skjer på cornerne, 89% av dem er slått så dårlig at jeg får lyst til å grine.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Siste 25? Syntes nå dog Hazard var usynelig under nesten hele 2. omgang.
Var bare trist å se på laget spillet idag, det så bare ut som om de prøvde å drøye tiden de siste 15, West Brom hadde fortjent å score 1 eller 2 mål til, vi ble overkjørt i 2 omgang.

 

Jeg ville sagt -10, grusomt. Får grusomme frysninger gjennom kroppen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...