LarsP Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Haha, Rexacurz sine argumenter blir skutt ned fra alle hold. Bestilte meg forresten ny drakt i dag: Endret 29. august 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Også har jo Chelsea Malouda som enda ikke har slått gjennom. Kan også nevne Mateja Kezman og Crespo nå som Saha blir nevnt. Sier bare Diego Forlan... tidenes flopp i PL. Og Malouda kommer til å levere denne sesongen... Vet ikke jeg, men Forlan kostet vel et minimum. Kan sammenligne han med Voronin ellerno. Dere derimot hadde Sheva for 300mill+. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sheva presterte iallefall i noen kamper. Nok om det. Både Belletti og Bosingwa sammen. Sistnevnte blir vel brukt som ving da:) Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Forlan ble f.eks matchvinner i en dødsviktig kamp mot Liverpool. Begge regnes som flopper fordi. Sheva er mildt sagt den største. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Forlan ble f.eks matchvinner i en dødsviktig kamp mot Liverpool. Begge regnes som flopper fordi. Sheva er mildt sagt den største. Forlan spilte langt flere kamper for United enn det Sheva har spilt, så jeg er uenig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Forlan ble f.eks matchvinner i en dødsviktig kamp mot Liverpool. Begge regnes som flopper fordi. Sheva er mildt sagt den største. Forlan spilte langt flere kamper for United enn det Sheva har spilt, så jeg er uenig. Så flere kamper betyr større flopp? Jeg vil si det motsatt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Flere dårlige kamper ja. Jeg mener Sheva ikke har fått den tillitten han fortjener, og at han dermed ikke viste sitt fulle potensiale. Sheva presterte mer i de kampene han faktisk spilte enn samtlige kamper Forlan var delaktig i. Etter min mening kunne Forlan prøvd seg som forsvarspiller i United, da han reddet mer mål for motstanderen enn han scorte. Det er bedre å være anonym og spille generelt dårlig, enn å ødelegge målsjangser gang på gang som Forlan gjorde. Endret 31. august 2008 av Henrik Hauken Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fikk Sheva tilliten han fortjente?! Han, SW-P, Ivanovic og fler har rotnet på benken til Abramovich. Dessuten så kostet Forlan lommerusk i forhold til Shevchenko. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Morsom kamp til nå. Flott å se at dere spiller litt mer underholdende og bedre enn i fjor, selv om jeg ikke liker det i forhold til at dere blir vanskelige å slå etc.. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Mr. Bent! 1-1 Endret 31. august 2008 av Veriado Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Idiotisk å slippe inn et slik mål like før pause. Chelsea har styrt kampen så langt og kommer nok til å vinne til slutt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Fikk Sheva tilliten han fortjente?! Han, SW-P, Ivanovic og fler har rotnet på benken til Abramovich. Dessuten så kostet Forlan lommerusk i forhold til Shevchenko. Legg merke til ordet IKKE i mitt innlegg. Chelsea vinner til slutt. Taper sjelden poeng hjemme mot spurs. Endret 31. august 2008 av Henrik Hauken Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ahh, sorry. Herlig med Bent forresten! Håper han og Modric finner tilbake pre-season formen! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Flere dårlige kamper ja. Jeg mener Sheva ikke har fått den tillitten han fortjener, og at han dermed ikke viste sitt fulle potensiale. Sheva presterte mer i de kampene han faktisk spilte enn samtlige kamper Forlan var delaktig i. Etter min mening kunne Forlan prøvd seg som forsvarspiller i United, da han reddet mer mål for motstanderen enn han scorte. Det er bedre å være anonym og spille generelt dårlig, enn å ødelegge målsjangser gang på gang som Forlan gjorde. Forlan gjorde seg aldri helt bort, å kom som oftest inn i slutten av kampene. At han var ubrukelig foran mål i United trøya er noe helt annet. Jeg mener nå uansett at prisen på Sheva iforhold til utbytte tilsier at Sheva nok er en mye større flopp. Å Forlan kom seg jo før han dro, det gjorde ikke Sheva. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Begge to var ræva for sine respektive klubber. Eod. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Okei, dette svir. Får krysse fingra for at han flopper da, for ellers kjenner jeg en viss blå supporter skare som kommer til å klage litt på at Chelsea ikke var litt mer frempå for å få Robinho. Nå skal vist Paim ha vært ganske grei i Reserve kampen idag da. Så får krysse fingra for at Scolari får laget fotballspiller ut av ham. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Begge to var ræva for sine respektive klubber. Eod. Greit nok men united betalte ikke + 300 mill for sin flopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå