Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke høre dommern blåse på fløyta for å indikere at det er frispark.

 

Dommern hadde lagt lista HØYT, så dette var et BILLIG frispark..

 

Edit: En annen ting, Ivan som VB, fyren klarer ikke å legge inn fra høyresiden, da klarer han det ihvertfall ikke fra venstresiden..

 

Og Ramires kom til flere innleggsmuligheter, men klarer fyren å legge inn? NEI!!

 

Vi trenger becker som kan legge inn..La Azpi spille på høyresiden, han skjønner jo ikke hva han skal gjøre når han kommer til innleggsmulighet på venstresiden..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Begge lag skjønte ikke den situasjonen, men keepern sier at dommern hadde sagt til keepern at det var frispark? Når sa han dette? Han går jo ikke bort til keepern..

 

Og HADDE BA, vært nær keepern så er jeg sikker på at keepern hadde brukt par minutter på å reise seg opp..Og lata som om han hadde det skikkelig vondt..

Lenke til kommentar

 

 

Nå måtte eg inn og kikke engang til for å se om eg var helt fjern. Men det var ikke eg som var det.

 

Han kommer jo inn og tråkker på keeper med knottene.

 

Soleklart frispark.

Dommeren blåser ikke. Jeg minnes Nani sitt vakre mål mot Spurs... :)

Det gjør Jorunn også men velger så klart å overse det i denne diskusjonen fordi hennes favoritthobby er å fyre opp Emils.

 

Så klart var dette mål til Chelsea, skandale at det ikke ble det. Dommeren hadde ikke blåst og den stemplingen (som forsåvidt er irrelevant) traff gresset.

 

Enhver Unitedfan som mener noe annet er en hykler.

Lenke til kommentar

Begge lag skjønte ikke den situasjonen, men keepern sier at dommern hadde sagt til keepern at det var frispark? Når sa han dette? Han går jo ikke bort til keepern..

 

Og HADDE BA, vært nær keepern så er jeg sikker på at keepern hadde brukt par minutter på å reise seg opp..Og lata som om han hadde det skikkelig vondt..

 

http://www.footytube.com/video/chelsea-v-west-ham-united-252895?ref=wv_relbox - se situasjonen igjen du, så ser du at dommeren løper bort til keeperen. Selvfølgelig har keeper fått beskjed om at det er frispark.

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1271209&page=1

 

Her er for øvrig Utd-fansens meninger den gangen de ble utsatt for det samme men at det konkluderte med fordel til de. Hvor har det forresten blitt av brorparten av disse "fansen" nå som det butter litt imot? Minner meg om enkelte Arsenalfans her som stadig forsvinner for deretter å komme tilbake som bedrevitende troll så snart ting er bra igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser jo bare at dommern kommer nærmere, Adrian har jo huet i gresset så han ser jo ikke dommern..

 

Man kan vel konkludere med at Adrian til slutt tok huet opp fra gresset og at dommeren ville se hvordan det gikk med han (da han tross alt låg med huet i gresset)?

 

Solaar: Det er jo over 3 år siden, naturlig at folk forsvinner fra forumet da vel?

Lenke til kommentar

Det gjør Jorunn også men velger så klart å overse det i denne diskusjonen fordi hennes favoritthobby er å fyre opp Emils.

Så klart var dette mål til Chelsea, skandale at det ikke ble det. Dommeren hadde ikke blåst og den stemplingen (som forsåvidt er irrelevant) traff gresset.

 

Enhver Unitedfan som mener noe annet er en hykler.

Ok.

Lenke til kommentar

AnewZ: Joda, men det sammenfaller bare så godt med Utd sin motgang og det startet for noen år siden, ikke bare her, plutselig er fotball "kjedelig" og plutselig har "pengene tatt over" etc. Det har vært noen ganske frittalende Utd-fans her på forumet oppigjennom årene, mange med tilsynelatende god peiling på fotball også, hvor er det blitt av alle disse?

 

Naaaw, Jotun, litt bedre kan du ;)

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Naaaw, Jotun, litt bedre kan du ;)

Morsom den derre Jorunn flikken. Du kan vel ikke så mye bedre?? Emils var vel ikke engang med i diskusjonen? Halmstrå comes to mind.....

 

Nei vet du. Eg likte ikke måten det ble gjort på. Hvorfor skal eg svare på sånt?

 

Når ble det en regel at om taklingen "bommer" så er det ikke frispark? Var du uenig i Flamini sitt røde i sist Arsenal kamp? Han bommet jo på spilleren..... Og når ble det irrelevant om det var frispark eller ei?

 

Litt usikker på dette "blåste ikke" argumentet. Kan ikke dommeren gi frispark uten å blåse i fløyta? Ikke god dommerskikk, skal være enig i det, da det fører til misforståelser, men allikevel. Adrian gir hvertfall soleklare tegn på at han mener det er frispark. Det gjør IKKE Gomes i samme situasjon. Så eg vil ha regelen for blåsing. Man sier jo at man spiller til dommeren blåser, men det er da situasjoner der han ikke trekker til fløyta andre ganger også? Dommeren gir også soleklart uttrykk for at det er dødball da han beinflyr i retning midten. Ellers måtte han hatt et øye på keeper.

 

Skjønner at du ser likheter mellom Gomes og Adrian sine situasjoner. Men for det første er det nesten litt på kanten å bruke dette som eksempel da de har helt klare forskjeller mtp forspill, og ikke minst at dommeren ikke gav noen beskjed til Gomes om at det var frispark. Det gjorde han nok i går, han er nede hos keeper og babler med han, og som nevnt. Keeper virker ikke å være i tvil.

 

Og hyklere.... Spar meg. Du er superhykler selv, akkurat når det passer deg. Og spesielt i diskusjoner vedr. arsenal/tottenham så hvorfor skal du kreve noe mer av andre grupperinger???

 

Og la nå folk slutte på forumet. Ærlig talt. Patetisk. Sånn vil det alltid være. Folk vokser opp. Noen av oss. Og om de som slutter har peiling på fotball eller ei er igrunn likegyldig, for eg er her enda og er ingen ekspert.

Begge lag skjønte ikke den situasjonen, men keepern sier at dommern hadde sagt til keepern at det var frispark? Når sa han dette? Han går jo ikke bort til keepern..

 

Og HADDE BA, vært nær keepern så er jeg sikker på at keepern hadde brukt par minutter på å reise seg opp..Og lata som om han hadde det skikkelig vondt..

Han er borte hos keeperen.

 

Og hva har kontakt med saken å gjøre?

Er reglene oppdatert i det siste? "Får ikke motspiller vondt i taklingen er det IKKE frispark".

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke det jeg mente Jotun, men utifra videon så virker det som om det ikke er noe kontakt mellom Ba og Adrian, derfor skjønte jeg ikke hvorfor det skulle bli frispark, kan ikke blåse frispark når det ikke er noe som helst kontakt mellom spillerne?

 

Det dommern kanskje blåste for var at Ba rygget inn forsvarspilleren som var nær sin egen keeper?

Men igjen dommern la en ganske så høy lista igår, drakter som ble revet opp, og spillere som ble kasta ned i bakken..etc..Dommeren gjorde ingenting med de situasjonene der..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Leste det tidligere, og heller Mandzukic enn Kroos iallefall om vi skal handle noe mer.

Akkurat det med spisser er jeg helt blank på, men er helt sikker på at Mourinho har en plan om hvem han vil ha på topp, så får vi vente og se.

Lenke til kommentar

Blablabla

Aner ikke hva du snakker om "taklingen bommer", det var jo ingen takling en gang, vi snakket om en mulig stempling. Uansett, poenget mitt, akkurat som the departed den gangen med Gomes, er at man spiller til fløyta går. Eller gjelder plutselig ikke det lenger nå som det ikke gagner Utd-leiren?

 

Forskjellen mellom meg og de jeg sikter til er at jeg flere ganger har innrømt å være hykler når det kommer til fotball, vi er jo slik alle sammen. At folk forlater forumet har jeg selvsagt ingen problemer med, jeg bare noterer meg at det er et par grupperinger som forsvinner raskere enn andre og ofte gjør et poeng utav det i tillegg.

 

Patetisk kan du være selv surpomp ;)

Lenke til kommentar

Mhmmmm.... Hva var din mening om målet mot Tottenham?

 

Veldig vanskelig å tolke.

 

Hvorfor kaller du meg surpomp? Er det et forumtriks? Har ikke framstått som så veldig sur i dag. Faktisk kunne eg vært mye surere med tanke på måten du har formulert deg på. Som forøvrig minner VELDIG om en surpomp.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...