Shjatå Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Tror det var godt for Sjevtsjenko at han endelig fikk scoret et mål igjen Lenke til kommentar
freeri3 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tror det var godt for Sjevtsjenko at han endelig fikk scoret et mål igjen 7439904[/snapback] Det tror jeg også, han hadde noen småpene saker i går, men forventer fortsatt vesentlig mer.. Virker ut som han bruker lang tid på å spille seg inn i konbinasjoner osv. Skal bare legge til at jeg ikke så hele kampen, men det var fler ganger han burde ha spilt ballen på gode løp, i stedet for å gjøre fomle den bort selv.. Gleder meg til Arsenal - Chelsea Kampene er som regel morsomme:) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Burde bli morosamt for Chelsea, når Arsenal har Toure, Djourou (sannsynlegvis), Gallas (sannsynlegvis), Henry, Rosicky og Lauren ute. :\ Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Burde bli morosamt for Chelsea, når Arsenal har Toure, Djourou (sannsynlegvis), Gallas (sannsynlegvis), Henry, Rosicky og Lauren ute. :\ 7445831[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes det er virklig synd at Sheva går ut å sier at han ikke har noe imot en retur til milan.. ville likt å se han fungere i den blå'e drakta, men uten noen kanter så kan det være en drøm.. håper bare han finner seg igjen( forhåpentligvis i Chelsea-drakta), for en stor spiller som han fortjener bedre.. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 1-1 mot arsenal, er ikke helt fornøyd med det, etter di STORE sjangsen de hadde mot slutten Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 1-1 mot arsenal, er ikke helt fornøyd med det, etter di STORE sjangsen de hadde mot slutten 7473082[/snapback] Et ufortjent resultat, i mine øyne. Det var ikke bare på slutten Chelsea hadde de største sjansene - gjennom hele kampen var det blå dominans. Litt synd at det dermed gikk som det gikk, men tross alt: Det er antall mål som gir uttelling i fotball, uansett hvor bittert det til tider føles. Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 mhm.. Synd at manu kommer til å vinne PL i år da Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Manchester United ligger utvilsomt godt til rette, da de har skaffet seg en solid poengluke ned til Chelsea og er i storform for tiden. Men årets liga er ikke halvferdig engang - og foreløpig er ingenting avgjort, selv om førsteplassen trolig vil falle til ett av de nevnte lagene. Lenke til kommentar
Varmekra Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvor gidde dere å ver så misunte og sjalu?? CHELSEA WE LOVE YOU! du lurer kansje på korti eg begynte å heie på chelsea kamper? er nå 13 år jeg.. Jeg har heiet med chelsea si eg blei fødd har vert i england har felt tårer har vert i jubel rus..! Chelsea betyr alt.. Vi knuser alt of alle! Gulle havner hos oss! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hvor gidde dere å ver så misunte og sjalu?? CHELSEA WE LOVE YOU! du lurer kansje på korti eg begynte å heie på chelsea kamper? er nå 13 år jeg.. Jeg har heiet med chelsea si eg blei fødd har vert i england har felt tårer har vert i jubel rus..! Chelsea betyr alt.. Vi knuser alt of alle! Gulle havner hos oss! 7502066[/snapback] Hvorfor skal vi være misunnelig på et lag som har ødelagt seg selv og ligger 5 poeng bak oss på tabellen i tillegg til at vi fra før er verdens største klubb? Felt tårer for hva da? Når dere tapte 4-2 mot viking? Endret 14. desember 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) På Onsdag så man et klassisk eksempel for hvor svake Chelsea er uten Drogba, skulle vært artig med et CSKA Chelski uten Drogba i julen :> du lurer kansje på korti eg begynte å heie på chelsea kamper? er nå 13 år jeg.. 7502066[/snapback] Grattis, du er en stor gutt! Endret 15. desember 2006 av brutti Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 whoo..Porto..de er overkommelig...og hvis jeg har forstått det riktig, ser det ikke ut som om veien til finalen er så hard..men fortsatt..alle lag er lag og kan spille fotball.. men uansett, porto skal vi gruse... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Porto var vel det laget jeg hadde minst lyst til å møte. Jaja, må vinne alle kampene uansett. Tipper Chelsea går videre på målforskjell. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Sikkert bra for Chelsea-fansen som anser han som verdens beste spiss. 7214533[/snapback] Akkurat nå så er han faktisk det. 7214773[/snapback] Nei, han er ikke det kjære Lars. David Villa 7215781[/snapback] De er så og si jevnmatchede. Vanskelig å sammenligne da de ikke spiller i samme liga. Det samme gjelder også for spisser som Klose m.fl. 7215853[/snapback] Jeg kunne sørn ikke sagt det bedre selv! Chelsea er en klubb som kom seg alt for lett opp av bunnen, når det kommer en russer som kan tørke seg i ræva med gull penger. Å de kjøper jo gode spillere det er jo greit, men kan ikke si de har gjort se fortjent til dem! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bunnen? Før Abramovich: nr 4 (02/03) Etter Abramovich: nr 2 (03/04) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bunnen? Før Abramovich: nr 4 (02/03) Etter Abramovich: nr 2 (03/04) 7509594[/snapback] 4.plass-nivået er utrolig lavt, det sier det meste at Liverpool er vel a poeng med 4plassen nå, hvor dårlig lagene under ManUtd og Chelsea er. Og hvor flaks hadde ikke Chelsea i 02/03-sesongen? Reddet plassen i siste kamp mot LPool. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Porto var vel det laget jeg hadde minst lyst til å møte. Jaja, må vinne alle kampene uansett. Tipper Chelsea går videre på målforskjell. 7509109[/snapback] egentlig håpet jeg litt på porto, dette kommer av at Mourinho var en del av laget da de vant CL, og han kjenner både spillestilen og kulturen. dette gir oss på en måte en liten fordel, mentalt.. men kampene skal fortsatt spilles, synd at det er veldig "lenge" til februar Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Det er altfor lenge siden Mourinho var en del av Porto til at han kan dra egentlig nytte av det tror jeg. Nei Chelsea var vel egentlig littuheldige og som nevnti tidligere var Manu heldige, men tror begge lag går videre. Endret 16. desember 2006 av Crispin Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Grattis til Chelsea-fans. Laget begynner for alvor å puste man u i nakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå