Coffee Break Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Her takker Mata for tiden i Chelsea. http://blogs.grada360.com/juanmata/en/2014/01/25/muchas-gracias/ Umulig å ikke like den fyren. 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Jose Mourinho blir 51 år i dag! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Gralla Mourinho! Kom på når jeg fulgte City-kampen i går: Noen som husker alle ryktene som gikk om Aguero til Chelsea en stund? Sykt bittert at vi droppa det og endte opp med Torres senere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Kjedelig å se i ettertid hva vi kunne ha hatt. -- Chelsea la ut dette bildet på twitter i forbindelse med JM sin bursdag. Ser ut som Oscar får en leksjon av Mourinho Endret 26. januar 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Essien fails medical. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Bare første delen. Betyr ikke at overgangen ikke vil gå igjennom. Håper det går. Herlig fyr som fortjener et lag å spille på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Synes dere har et vanvittig spennende ungt lag nå, og gruer meg til Lukaku kommer tilbake. Er jævlig misunnelig. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Her takker Mata for tiden i Chelsea. http://blogs.grada360.com/juanmata/en/2014/01/25/muchas-gracias/ Er det normalt om jeg rant en liten tåre av å lese det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Her takker Mata for tiden i Chelsea. http://blogs.grada360.com/juanmata/en/2014/01/25/muchas-gracias/ Er det normalt om jeg rant en liten tåre av å lese det? Jeg håper det, for jeg ble i alle fall våt i øynene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Jepp. Synes forøvrig Chelsea fansen både her og på twitter har vært veldig modne. Det er selvsagt de som legger han for hat, men jeg har ikke sett noe brenning av trøyer eller noe sånt. United folka her inne har også vært greie synes jeg. Det eneste som har vært rettet mot oss er spørsmål om hvorfor vi selger, som ikke er så åpenbart for de som ikke følger klubben fast. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det jeg tror er grunnen til at de fleste Supporterne har vært rolige er at Mata ikke kom med samme utsagn som Torres sa 1 uke før vi kjøpte han. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det i tillegg til at det er en ganske åpenbar grunn til at han dro. Var noe annet da vi kjøpte RvP for eksempel, da det var rimelig åpenbart at han bare var ute etter trofeer. Men de fleste skjønner at Mata bare vil spille fotball, og når han ikke lenger får gjøre det i Chelsea er det veldig forståelig at han velger å dra. Skjønner at mange er misfornøyde med at han valgte United, men han er mest sannsynlig blitt glad i PL og England, og vil fortsette der. Noen ganger er supportere veldig ignorante når det kommer til klubbskifter, og tror det er superlett å flytte til nye land hele tiden. 7 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det i tillegg til at det er en ganske åpenbar grunn til at han dro. Var noe annet da vi kjøpte RvP for eksempel, da det var rimelig åpenbart at han bare var ute etter trofeer. Men de fleste skjønner at Mata bare vil spille fotball, og når han ikke lenger får gjøre det i Chelsea er det veldig forståelig at han velger å dra. Skjønner at mange er misfornøyde med at han valgte United, men han er mest sannsynlig blitt glad i PL og England, og vil fortsette der. Noen ganger er supportere veldig ignorante når det kommer til klubbskifter, og tror det er superlett å flytte til nye land hele tiden. Tror heller at United var det eneste valget. Hadde nok hørt det om flere kom med bud. Men en forstår selvsagt at han ville bort ja. https://twitter.com/chelseafc/status/427449936796323840 Spent på Matic! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det i tillegg til at det er en ganske åpenbar grunn til at han dro. Var noe annet da vi kjøpte RvP for eksempel, da det var rimelig åpenbart at han bare var ute etter trofeer. Men de fleste skjønner at Mata bare vil spille fotball, og når han ikke lenger får gjøre det i Chelsea er det veldig forståelig at han velger å dra. Skjønner at mange er misfornøyde med at han valgte United, men han er mest sannsynlig blitt glad i PL og England, og vil fortsette der. Noen ganger er supportere veldig ignorante når det kommer til klubbskifter, og tror det er superlett å flytte til nye land hele tiden. Tror heller at United var det eneste valget. Hadde nok hørt det om flere kom med bud. Men en forstår selvsagt at han ville bort ja. https://twitter.com/chelseafc/status/427449936796323840 Spent på Matic! Det kan godt være det, ja. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Essien fails medical. Falske nyheter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Essien <3 Lykke til!! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Matic ser god ut så langt! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 FY faen for en deilig spiller!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Vi spiller bra. Uflaks at det ikke står 3 etter Oscar og Lampard sine muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå