PrettyBoy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) HULK har vært en av mine fav.spillere LENGE nå.. Noen som kan oversette teksten Hulk har lagt ut? Og hvem er han fyren ved siden av? Agenten hans? Endret 24. januar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Han andre fyren er Luis Neto. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Da driver de vel bare å reiser rundt da..Faan hehe..Neste kamp er jo ikke før om 4 uker såå.. Endret 24. januar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ja, skulle til å si det, Zenit har ikke kamp før 25. februar, så det er godt mulig bare en utflukt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Mourinho sier Chelsea har fått et "good offer" for Mata, og at det er riktig å la han gå for den prisen. Spent på hvor mye det egentlig er snakk om. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Mata som selv ville dra. Spilletid osv. var sikkert ikke bra nok. Tipper han tenker på VM og en fast plass. Egentlig et lite "stikk" mot oss supportere. At han vil dra til United... Endret 24. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Håper Mata blir deres Van Persie og ødelegger for dere i fremtidlige kamper når United finner tilbake taktene sine. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Emils: Er ikke sikkert andre klubber har bydd på han? Kanskje det er kun United som har vist interesse.. Beholder United Rooney og Kagawa, så lurer jeg på hva de skal med Mata.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Mata - Rooney/Kagawa - Januzaj Ville jeg kjørt ihvertfall, hvor spillerne kan bytte posisjoner i løpet av kampen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Og RVP på topp, ser veldig farlig ut den rekka der ja.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Takk for mata. Alltid høflig å si når man har fått noe godt! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Liker det ikke, og har fortsatt ikke gått opp for meg, men velger å stole på JM.. Syns egentlig ikke at Mata har fått en fair sjanse heller, og Mata er en favoritt hos Chelsea fansen, så det at vi selger han til Manu..OFF..Bare JM kan skjønne seg på dette.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ufattelig rart salg imo., men kan ikke annet enn å stole seg på JM. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hovedgrunnen er vel at han var ikke rask nok til de defensive takene på midtbanen. Samtidig var han for treg til å brukes på vingen. Såå..Men når jeg tenker meg om..Så hadde Mata en god kamp, og det var mot Arsenal i cupen.Ellers har han vært helt ok. Oscar har faktisk blitt bedre under JM, spessielt når det gjelder den defensive jobben. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Tror det er snakk om Guarin fra Inter. Skjønner ikke heeelt disse midtbane-kjøpene. Har jo 6-8 kjempetalenter ute på lån. Hvorfor ikke satse på dem, når man først bestemmer seg for å selge spillere Inter prøvde å selge Guarin for et par dager siden, da stilte fansen seg opp utenfor kontorlokalene til ledelsen og demonstrerte nok til at toppledelsen avslo en avtale med Juve hvor Guarin allerede hadde passert den medisinske sjekken og blitt enig om en kontrakt. Så jeg tror dere kan se langt etter han. Endret 24. januar 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er nok ikke Guarin, jeg tror det er snakk om Shaw eller Zouma.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hovedgrunnen er vel at han var ikke rask nok til de defensive takene på midtbanen. Samtidig var han for treg til å brukes på vingen. Såå..Men når jeg tenker meg om..Så hadde Mata en god kamp, og det var mot Arsenal i cupen.Ellers har han vært helt ok. Oscar har faktisk blitt bedre under JM, spessielt når det gjelder den defensive jobben. Jeg kjøper ikke helt det argumentet jeg, se hvem vi har kjøpt som en erstatter, Salah. Av det jeg har sett så er han på ingen måte noe særlig defensiv. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Uten å se ha sett dem spille no særlig i tidligere klubber så var vel ikke Oscar og Willian det? Tom Hazard jobber jo tilbake.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Emils: Er ikke sikkert andre klubber har bydd på han? Kanskje det er kun United som har vist interesse.. Beholder United Rooney og Kagawa, så lurer jeg på hva de skal med Mata.. Mata ønsket selv å dra. Mourinho spurte han "Er du sikker på at du vil dra?" og Mata svarte "Ja". Når det "rette" budet kommer (som Mourinho sier) så burde man kanskje selge. Mata vil bort, mye penger kommer (FFP) som gjør at vi kan handle 2-3 spillere. Vi må belage oss på å holde oss innenfor FFP. Noe som gjør at salget er mer naturlig, men som Mourinho også sier "Vi forventet ikke at Mata skulle dra nå". Mata er uansett en fantastisk person, som jeg ønsker all lykke til, uansett hvor han spiller. Slike personer fortjener å bli behandlet med rettferdighet og fotballen trenger slike spillere. Endret 24. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå