Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedgrunnen er vel at han var ikke rask nok til de defensive takene på midtbanen. Samtidig var han for treg til å brukes på vingen. Såå..Men når jeg tenker meg om..Så hadde Mata en god kamp, og det var mot Arsenal i cupen.Ellers har han vært helt ok. Oscar har faktisk blitt bedre under JM, spessielt når det gjelder den defensive jobben.

Lenke til kommentar

 

Tror det er snakk om Guarin fra Inter.

 

Skjønner ikke heeelt disse midtbane-kjøpene. Har jo 6-8 kjempetalenter ute på lån. Hvorfor ikke satse på dem, når man først bestemmer seg for å selge spillere

 

 

Inter prøvde å selge Guarin for et par dager siden, da stilte fansen seg opp utenfor kontorlokalene til ledelsen og demonstrerte nok til at toppledelsen avslo en avtale med Juve hvor Guarin allerede hadde passert den medisinske sjekken og blitt enig om en kontrakt.

 

Så jeg tror dere kan se langt etter han.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hovedgrunnen er vel at han var ikke rask nok til de defensive takene på midtbanen. Samtidig var han for treg til å brukes på vingen. Såå..Men når jeg tenker meg om..Så hadde Mata en god kamp, og det var mot Arsenal i cupen.Ellers har han vært helt ok. Oscar har faktisk blitt bedre under JM, spessielt når det gjelder den defensive jobben.

Jeg kjøper ikke helt det argumentet jeg, se hvem vi har kjøpt som en erstatter, Salah.

Av det jeg har sett så er han på ingen måte noe særlig defensiv.

Lenke til kommentar

Emils: Er ikke sikkert andre klubber har bydd på han? Kanskje det er kun United som har vist interesse..

Beholder United Rooney og Kagawa, så lurer jeg på hva de skal med Mata..

 

Mata ønsket selv å dra. Mourinho spurte han "Er du sikker på at du vil dra?" og Mata svarte "Ja". Når det "rette" budet kommer (som Mourinho sier) så burde man kanskje selge. Mata vil bort, mye penger kommer (FFP) som gjør at vi kan handle 2-3 spillere.

 

Vi må belage oss på å holde oss innenfor FFP. Noe som gjør at salget er mer naturlig, men som Mourinho også sier "Vi forventet ikke at Mata skulle dra nå".

 

Mata er uansett en fantastisk person, som jeg ønsker all lykke til, uansett hvor han spiller. Slike personer fortjener å bli behandlet med rettferdighet og fotballen trenger slike spillere.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...