Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Salah signert for oss?

Må bare bli enig om kontrakt etc samt medical. Men i klubber som Chelsea og City så er som regel det kort prosess.

Og du kritiserer andre for å trolle.

Dette her var mer et vennlig stikk, hvordan var dette trolling? Stemmer jo det jeg sa.

Nei det gjør det ikke. Anbefaler å ikke prate om ting du ikke har peiling på. Du kommer ikke særlig godt ut av det.

 

Flo har da vært trener en god stund? Har blandt annet ansvaret for Bamford.

Lenke til kommentar

Godt mulig, men om ryktene stemmer så får Mata det dobbelte i lønn hos United.

Jepp. Og Hazard tidoblet sikkert lønna si når han gikk til Chelsea. Det er helt normalt med lønnshopp når man går fra en klubb til en annen (om man ikke er over the top etc). Torres fikk lønnshopp når han gikk til Chelsea, RvP når han gikk til Utd osv.

Har enda ikke gått opp for meg at vi muligens signerer Mata. Har vært så misunnelig på Chelsea at jeg ikke kan tro at de er villige til å la han gå til Utd! Så forundrer meg ikke om avtalen går i vasken.

Lenke til kommentar

Åh, så Chelsea og City er ikke de to klubbene i PL som kan tilby høyest lønninger?

Jo, men de gir ikke hva som helst. Vi jobber veldig med å presse lønnen ned noe som drar ut eller ødelegger for overganger. Se feks Cahill og Guarin av de jeg kommer på i farten.

 

Her har du også en oversikt over lønninger i Chelsea etter det pressen har sagt:http://weaintgotnohistory.sbnation.com/2014/1/8/5276182/chelsea-player-wage-database-salaries-january-transfer-window

 

Av nyere signeringer er Hazard og Etoo for høye, men ellers ligger de på rundt 80k i uka som er bra i forhold til slik det var før. Så Chelsea tar ikke lett på kontrakter. Ihvertfall ikke nå lenger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...