Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avataret forsvinner nok rimelig raskt. Det med at han vil styrke united mot motstanderne er bare bs. Ifølge alle ryktene er det mata som vil dra og det putter oss i en dårlig situasjon. Spesielt etter salget av kdb. Skuffende greier av en fyr jeg trodde mye bedre om. Burde sagt i fra den 1. Januar om ikke før.

Hvis ryktene er sanne da. Gir enda ikke mening for min del.

Lenke til kommentar

Om Mata drar er det fordi han selv vil det. Håper Mourinho får inn en erstatter rimelig raskt.

Mata drar IKKE for å styrke United i 4 måneder, det gir ingen mening.

Som Aleks nevner, VM burde ikke være en motivasjon. For Mata får ikke fast plass der.

Hvem er denne spilleren?!?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Om Mata drar er det fordi han selv vil det. Håper Mourinho får inn en erstatter rimelig raskt.

Mata drar IKKE for å styrke United i 4 måneder, det gir ingen mening.

Som Aleks nevner, VM burde ikke være en motivasjon. For Mata får ikke fast plass der.

Hvem er denne spilleren?!?

Update #salah: @chelseafc now is close, discussing again with @FC_Basel: new offer is €15M plus bonus

Litt ironisk at du ikke vet hvem det er mtp. at han senket Chelsea 2 ganger i CL-gruppespillet.

Endret av cfthompson
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud som mange teorier det kommer om hvorfor Chelsea velger å selge til United..

- "Chelsea vil hjelpe United til å ta poeng fra Arsenal, City osv".

- "Chelsea vil ha opsjon på Rooney"

- "Chelsea vil fjerne United fra kampen om Barkley"

- "Chelsea ønsker å bli det nye Arsenal"

osvosv....

Den riktige versjonen er:

- "Chelsea vil ha £37m (ran mtp. Øzil kostet £43m i sommer. Mata burde da gått for minst £44m) for en spiller som ikke passer inn under Mourinho".

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Herregud som mange teorier det kommer om hvorfor Chelsea velger å selge til United..

- "Chelsea vil hjelpe United til å ta poeng fra Arsenal, City osv".

- "Chelsea vil ha opsjon på Rooney"

- "Chelsea vil fjerne United fra kampen om Barkley"

- "Chelsea ønsker å bli det nye Arsenal"

osvosv....

Den riktige versjonen er:

- "Chelsea vil ha £37m (ran mtp. Øzil kostet £43m i sommer. Mata burde da gått for minst £44m) for en spiller som ikke passer inn under Mourinho".

Grunnen til alle disse teoriene er vel fordi det er uforståelig for mang at Mata selges. Han har vært Chelseas beste spiller i 2 år, blitt spådd til å bli Chelsea's neste Zola, er utrolig aktiv med fansen og virker som han elsker klubben like mye som Lampard.

Nå virker det ganske klart at han blir solgt til united, selv om jeg fortsatt har et lite håp om at han Mata avslår tilbudet. Den dagen jeg ser Mata med en annen drakt enn Chelsea sin, så komme jeg til å bli kvalm. Jeg unner denne mannen alt, en utrolig god fotballspiller, dedikert og en stråledne person.Er ganske klart at Mou ikke synes han passer inn (selv om jeg ikke ser store forskjeller mellom Mata og Øzil, som Mou elsket) og skjønner at han vil bli solgt til en annen klubb. men til United? For min del gir det ikke mening å selge til United, hvorfor hjelpe en rival? hvorfor selge til en klubb som kommer til å kjempe om ligagull sesong etter sesong? Jeg hadde godtatt et betydelig lavere bud fra utlandet, men så er det ikke jeg som styrer klubben..

Så nå er KvB solgt, Mata virker solgt, hva skjer med den gode dekningen av de tre off .plassene? Blir det et panikk-kjøp nå? Åhh, Mata, bli i klubben, kjemp videre!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...