Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvorfor United? Virker meget kortsiktig av Jose, blir meget irritert om United ender opp med Mata. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvor lang tid kommer du til å ha Mata-avataren om han går til United, Aleks? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvorfor Manu ja, ryktes om at Mata skal hjelpe dem med å ta poeng, da kunne vi heller ha lånt han ut sesongen, og hva med neste sesong? Som Aleks sa, er ikke så mange som ryktes til oss utenom Rooney. Men hvem vet, plutselig så var jo Matic klar for Chelsea.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Avataret forsvinner nok rimelig raskt. Det med at han vil styrke united mot motstanderne er bare bs. Ifølge alle ryktene er det mata som vil dra og det putter oss i en dårlig situasjon. Spesielt etter salget av kdb. Skuffende greier av en fyr jeg trodde mye bedre om. Burde sagt i fra den 1. Januar om ikke før. Hvis ryktene er sanne da. Gir enda ikke mening for min del. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Man mener jo ikke at Mata drar utelukkende fordi Chelsea vil United skal ta poeng fra rivalene, men det kan være et argument for å la han dra. Hvis Mata faktisk blir solgt, er det jo selvfølgelig fordi han vil. Chelsea kan jo ikke tvinge han heller. Også snakk om mye penger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Om Mata drar er det fordi han selv vil det. Håper Mourinho får inn en erstatter rimelig raskt. Mata drar IKKE for å styrke United i 4 måneder, det gir ingen mening. Som Aleks nevner, VM burde ikke være en motivasjon. For Mata får ikke fast plass der. Hvem er denne spilleren?!? Endret 22. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 40-50 mill for en som sitter på benken er mye penger ja, lurer på JM gjør nå. solgt KDB og Mata, kunne ha beholdt KDB da...!!!frustrert!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Skal vel stå Basel kanskje, Salah fra Egypt,. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Om Mata drar er det fordi han selv vil det. Håper Mourinho får inn en erstatter rimelig raskt. Mata drar IKKE for å styrke United i 4 måneder, det gir ingen mening. Som Aleks nevner, VM burde ikke være en motivasjon. For Mata får ikke fast plass der. Hvem er denne spilleren?!? Gianluca Di MarzioVerified account@dimarzio Update #salah: @chelseafc now is close, discussing again with @FC_Basel: new offer is €15M plus bonus Litt ironisk at du ikke vet hvem det er mtp. at han senket Chelsea 2 ganger i CL-gruppespillet. Endret 22. januar 2014 av cfthompson 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Salah som var så godt som sikker for Liverpool?Moro.Forbasket mye potensiale i denne spilleren, nesten skummelt at han ikke har blitt hentet av en større klubb tidligere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Haha, var en eller annen i Liverpool-tråden i dag som påstod at Saleh allerede hadde leid leilighet i Liverpool. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Herregud som mange teorier det kommer om hvorfor Chelsea velger å selge til United.. - "Chelsea vil hjelpe United til å ta poeng fra Arsenal, City osv". - "Chelsea vil ha opsjon på Rooney" - "Chelsea vil fjerne United fra kampen om Barkley" - "Chelsea ønsker å bli det nye Arsenal" osvosv.... Den riktige versjonen er: - "Chelsea vil ha £37m (ran mtp. Øzil kostet £43m i sommer. Mata burde da gått for minst £44m) for en spiller som ikke passer inn under Mourinho". Endret 23. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Salah til Chelsea, har sansen for han fyren der, ung, rask, bra teknikk, direkte i spillestilen, lagde kvalme når han spilte mot oss, spør Cole hehe.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hadde nå forhandlet frem at hvis de skal redde United med Mata så skal man få lov til å kjøpe Rooney til sommeren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Riktig Emils. Tipper Mata har ytret ønske om bort, og Jose er profesjonell nok til å innse at skal han vær i Chelsea ødelegger han spilleren som tross alt er grisegod. Da er det bedre å få kroner for han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Thorgan Hazard wins Golden Boot for best player in Belgian competition. Endret 23. januar 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Herregud som mange teorier det kommer om hvorfor Chelsea velger å selge til United.. - "Chelsea vil hjelpe United til å ta poeng fra Arsenal, City osv". - "Chelsea vil ha opsjon på Rooney" - "Chelsea vil fjerne United fra kampen om Barkley" - "Chelsea ønsker å bli det nye Arsenal" osvosv.... Den riktige versjonen er: - "Chelsea vil ha £37m (ran mtp. Øzil kostet £43m i sommer. Mata burde da gått for minst £44m) for en spiller som ikke passer inn under Mourinho". Grunnen til alle disse teoriene er vel fordi det er uforståelig for mang at Mata selges. Han har vært Chelseas beste spiller i 2 år, blitt spådd til å bli Chelsea's neste Zola, er utrolig aktiv med fansen og virker som han elsker klubben like mye som Lampard. Nå virker det ganske klart at han blir solgt til united, selv om jeg fortsatt har et lite håp om at han Mata avslår tilbudet. Den dagen jeg ser Mata med en annen drakt enn Chelsea sin, så komme jeg til å bli kvalm. Jeg unner denne mannen alt, en utrolig god fotballspiller, dedikert og en stråledne person.Er ganske klart at Mou ikke synes han passer inn (selv om jeg ikke ser store forskjeller mellom Mata og Øzil, som Mou elsket) og skjønner at han vil bli solgt til en annen klubb. men til United? For min del gir det ikke mening å selge til United, hvorfor hjelpe en rival? hvorfor selge til en klubb som kommer til å kjempe om ligagull sesong etter sesong? Jeg hadde godtatt et betydelig lavere bud fra utlandet, men så er det ikke jeg som styrer klubben.. Så nå er KvB solgt, Mata virker solgt, hva skjer med den gode dekningen av de tre off .plassene? Blir det et panikk-kjøp nå? Åhh, Mata, bli i klubben, kjemp videre! 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Vi hadde luksusproblem i de offensive rekkene, blir Mata solgt, sååååå.. Men gidder ikke å få panikk ennå, fortsatt en uke igjen til overgangene stenges.. Så jeg velger å stole på hva JM gjør.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Får vel bare håpe at flere klubber melder sin interesse..Så prisen økes..Bye bye Mata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå