Kultom Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Liten som i unggutt. Men ja han er stor av vekst det skal han ha. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 La vår lille argentiner gjøre det samme Når ble 193cm sett på som liten? Kjempekamp av Chelsea. Dette lukter det fugl av. Undulat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 La vår lille argentiner gjøre det samme Når ble 193cm sett på som liten? Kjempekamp av Chelsea. Dette lukter det fugl av. Undulat? Kalkun Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gratulerer med en perfekt sesongåpning. Bare synd at dere snart vil tape mot Liverpool Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Gratulerer med en perfekt sesongåpning. Bare synd at dere snart vil tape mot Liverpool Vel, vi får nå se. Om vi klarer å stoppe en viss Mr.T så skal det nok gå helt greit. Klarer vi ikke det så kan det jo fort bli skummelt ja. Håper ikke Keane og Torres får til no ordentlig sammspill før den kampen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Som jeg skrev tidligere; Deco kommer til å bli en ener i PL denne sesongen. Erger pikken av meg at Chelsea fikk fingrene sine i han. Styggredd Chelski blir vonde å knekke i år. Fikk ikke sett kampene i dag, men av det jeg hører så var de blå fantastiske. Gratulerer Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Så ikke kampen i dag, men vi ser her med en gang resultatet av Scolari inn. Hadde kun sms-varsling på, men det er vel ingen tvil om at det var enveiskjøring fra start til slutt. Tror det skal bli vanskelig å forsvare tittelen i år. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Fin debut av Deco. Som Barcelona-supporter liker jeg ikke å se en helt fra den gyldne årgangen ikle seg en annen drakt, men jeg ønsker ham bare lykke til. Ingen tvil om at kreativiteten hans vil komme godt med i tiden som følger. Gratulerer med seier i dag! Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Idiot som kødda seg.. Endret 18. august 2008 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Shevchenko linkes nok en gang til Milan i følge deres direktør. Det skal vist være en låneavtale, noe jeg ikke er så veldig positiv til. Skal vi først kvitte oss med han vil jeg gjøre det for godt. Men så lenge Milan betaler en betydelig sum av den alt for høye lønnen han har er det greit. Dog tror jeg ikke det blir noe salg, da Pizarro har blitt lånt ut til Werder Bremen. Da sitter vi igjen med Drogba, Anelka, di Santo, Sinclair og Kalou som alternativer på spissplass, noe som ville vært greit, hadde det ikke vært for at jeg synes at de to sistnevnte er best som kanter. Og med Chelseas flaks får vi vel et skademareritt der vi minst trenger det i denne sesongen også. Kan forresten oppdatere med at Jack Cork har dratt til Southampton på lån, mens Lee Sawyer har dratt til Southend. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Robinho har tydeligvis gått ut og sagt at han vil til Chelsea. Ryktene skal også ha det til at Peter Kenyon er i Madrid for å overtale Real Madrid-styret. Det blir spennende å se. Jeg liker Robinho, jeg liker spillestilen hans, men 30 millioner pund er ikke småpenger. Han er ung og alt sånn, og selv om vi ikke har noen vinger på Robinhos nivå, er Kalou, Malouda og Sinclair likevel dugelige. Laget er sterkt på samtlige posisjoner, liksom, og vi har backup i verdensklasse overalt. Er det da riktig å svi av slik en svimlende sum? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) "Now I ain't sayin' he a gold digger But he ain't messin' wit no broke niggaz" Selg i vei. Endret 22. august 2008 av Higuain Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Enig, hvis Robinho ikke vil spille for Real Madrid er det ikke noen vits i å holde på han og ha en ulykkelig spiller. I så fall burde vi få en del penger for overgangen og skaffe og god erstatter, men nå har vi ikke mye tid igjen av overgangsvinduet, så overgangen burde komme så fort som mulig hvis det blir salg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Latterlig om vi betaler så mye for han. Om det er andre som har vist interesse for han og vi er i en bud krig, greit nok men 300millioner for han om vi er de eneste som vil ha han er tullete. Men Real vet jo godt at det er Chelsea de handler med og da må vi vel betale dobbel verdi uansett, håper bare ikke ledelsen i Chelsea går med på det nok en gang. Edit: Ikke at jeg vet noe om denne Paim i heletatt. Men om vi har hentet han inn på lån må det vel være et tegn på at det kanskje går dårlig med Robinho avtalen. Litt kjedelig å låne en spiller man kanskje aldri skal bruke. Men hey, vi har gjort noen morsomme signeringer de siste 2 årene så sikkert ikke umulig at han ble lånt inn til reservelaget http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0...1373249,00.html Endret 22. august 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 300 millioner er Robinho verdt, da han er en fantastisk spiller med fremtiden foran seg, men vi trenger han allikevel ikke. Stallen er sterk nok fra før av, og med et kjøp av brasilianeren vil nok en spiller som Scott Sinclair gi helt opp, noe jeg ikke ønsker. Håper virkelig ikke denne dealen blir noe av. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) www.chelseafc.no <- Mistet vi akkurat domenet? Eller hva har skjedd? Bare downtime eller? EDIT: Nevermind, siden er oppe igjen nå. Endret 23. august 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Apropos signeringer, kjøpte ikke dere en eller annen russer/øst-europeer sist januar? Hvor har det blitt av vedkommende? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Apropos signeringer, kjøpte ikke dere en eller annen russer/øst-europeer sist januar? Hvor har det blitt av vedkommende? Stemmer, men han har ikke spilt en sesong kamp så vidt jeg har fått med meg. Noe han tydeligvis ikke er så glad for og er blitt linket med ihvertfall Milan. Skal vist være god, men han er vel bare god nok for reserve på Chelsea så langt og det blir nok ikke letter for han å komme inn på laget med Bosingwa på plass. Men han er vel hvertfall nummer 4 sentralt i forsvaret og vi vil sikkert se han i en og annen cup kamp. 90 millioner betalte vi vel for han så det burde bli noen kamper på han ihvertfall. Kan være han bare ikke er verdens sterkeste i Engelsk Chelsea vil at han skal kunne kommunisere med de andre spillerne før han får spille i førstelaget inne i sesongen? Ikke vet jeg om det er normalt, men det kunne jo tenkes å være slik. Branislav Ivanovic - 24år, Serbia. Endret 23. august 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Shevchenko returns to Milan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå