Emils. Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Sant. Han er 19 kamper bak David James sine 169. På 250 kamper mindre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Slått av David James med 169, Cech har 150 clean sheets.. Hva skjer neste sesong tror dere? Cech ut? Inn T.C? Schwarzer er vel bare på en et års kontrakt som går ut igjen i sommer, tror mest at vi utvider med han eller finner noe lignende og beholder Cech som førstekeeper 1 år til. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Men, var det ikke slik at T.C ikke kunne lånes ut mer? Eller gjelder bare til samme til klubb? T.C har jo også sagt at han vil være førstvalget i Chelsea veldig snart, eller så vil han ikke signere ny kontrakt, noe i den duren der eller hva? Endret 17. januar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Bertrand utlånt til Aston Villa: http://www.chelseafc.com/news-article/article/3625006/title/bertrand-loaned-to-villa Kan jeg se en ny venstreback i spåkulen min? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ut av det blå. Lurer på hva som skjer videre her. Ivanovic, Cole og Azpilicueta blir litt tynt. PvA? Shaw? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Merkelig, PVA er i Vitesse, kan vi bare hente han tilbake? JM har vel noen i kikkerten som han er sikker på vil signere for klubben, kanskje Coentrao?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hadde vært deilig å tatt Coentrao foran nesen på United Om ryktene rundt Shaw er sanne, håper jeg at vi holder oss borte fra han, 20 millioner pund blir i overkant. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 20 mill for en engelsk talent, 18år bare, men spiller fast for Sou` kjøper vi han nå, så har vi en VB ihvertfall 12-14 år.. Men problemet er at de kampene jeg har sett han spille, så har han ikke imponert meg no særlig.. Hva med dere? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Han er 18 år. Så tror han vil vokse mye. Det å få en manager som Mourinho til å trene deg vil også få ut enda mer enn hva han klarer i Saints. Stor tro på Shaw, absolutt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Merkelig, PVA er i Vitesse, kan vi bare hente han tilbake? JM har vel noen i kikkerten som han er sikker på vil signere for klubben, kanskje Coentrao?? Vi har ikke plass til en til utenlandsk over-21 spiller til. Teknisk sett har vi en for mye med kjøpet av Matic, men det retter seg ut når De Bryune blir offisielt solgt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 The Compassionate One. http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/chelsea-manager-jose-mourinho-welcomes-back-journalist-after-his-recovery-from-cancer-9067672.html Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Kdb til Wolfsburg offisielt. Lykke til videre, Kevin! Nathan Ake forfremmet til førstelaget. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Ser ut til at Bertrand har funnet seg fort til rette. Starter allerede mot LFC. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Bra at han trives. Håper han blir lenge. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Torres ute i flere uker med skade. For mye å håpe på at Etoo fortsetter å putte? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Torres ute i flere uker med skade. For mye å håpe på at Etoo fortsetter å putte? Vel, det er tross alt Chelsea det er snakk om. En spiss skal ha en ganske grei formkurve for å få mine håp opp, I hvert fall. Hvor mange ganger har Torres vært "tilbake"? Eto'o hadde en strålende kamp i dag, ingen tvil om det, men jeg setter feiringa på vent inntil videre. Endret 19. januar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 3 mål av en og samme spiss, når skjedde det sist for oss? Må være lenge siden. Men uansett kjipt at Torres er ute så lenge. Det betyr vel at Ba får sitte på benken igjen og ikke tribunen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå