Aleks Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Vi har møtt kravene til UEFAs første overvåkningsperiode i forhold til FFP. Skål! 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Og så ble Traore offisielt Chelsea spiller i dag! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Scener under Chelsea - City kampen når Torres avgjør kampen. Fantastiske uttrykk Mourinho har! 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Etter den innsatsen de offensive spillerne gav mot lfc fortjener de en god pause ja. Herlig bilde Emils. Digg når alle bare klikker helt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Herlig bildet ja, min første kamp på Brua faktisk.. Alle gikk CRAZY når Torres skårte!! Herlig opplevelse.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Din første var også mot City? Det var min også. Var der i 2011 jeg da. Var gøy å se Lampard hamre inn en straffe. Atmosfæren var fantastisk. Var virkelig liv i Chelsea-supporterne i hele 90 minutter. Selv om Balotelli scoret tidlig. Det jeg kanskje husker aller best var å se king Drogba holde på ballen og fyre opp publikum på overtiden. Det er faktisk så mye man mister når man ser kampen på TV. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ja faktisk, deili stemning, folka sang, og kalte Nasri for cheater/wanker haha, sprøtt å tenke på hvor fort omgangene fløy!! Gikk altfor for fort.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Artig plassering. Ville ikke blitt overrasket om de kjenner hverandre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Fy faen Atkinson, jævla svin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Herlig kamp av Torres, kronidioten og Willian. Forsvaret spilte også bra. Deilig å drepe en kamp helt for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det er lenge siden har skjedd. Var faktisk kos å se på Chelsea i dag. Viste at vi ikke kom til å tape så da kunne man slappe av. Mot Swansea kunne man ikke kose seieren før etter kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Manager Jose Mourinho has told Juan Mata and Michael Essien that his door is open if they want to leave Chelsea. Jeg tar gjerne imot Mata altså. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke noen bombe etter byttet av Mata i dag. Mata er ferdig. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg tar gjerne imot Mata altså. Tipper de er villige til å bytte han mot Suarez. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Se på sitatene, ikke overskriftene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Reagerte litt på det jeg også. For de sitatene som kom ut tidligere i dag sa vel ingenting om at "Døren er åpen om han vil dra". Mourinho sa også at Mata reagerte slik pga. stillingen og matchen i seg selv. Hvor mye jeg skal tro på det vet jeg ikke, men som aleks sier, så er sitatene blitt vridd en del. Endret 1. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Denne reaksjonen, noen gifs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå