Herr Brun Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Shit, Ivan har spilt samtlige pl-minutter så langt i sesongen. Beist Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Nå må vi greie å drepe denne kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Fy faen. Kan bare gi bort Eto'o.. Mata skulle hatt to målgivende i dag.. Jævla amatør spiss. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Det er så latterlig med de spissene våre. Har vi ikke spisstrener i klubben? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Skulle ikke tro det. Kan ikke skylde på spillestil eller noe heller, for sjansene de bommer på er store.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ramires må stå over vs Liverpool. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Så kampen ferdig nå, skummelt når vi skal prøve å sikre oss seiern de siste 10min..Og ja, er ganske sikker på vi ikke har noen spisstrenere!! Digg med 3p, nå håper jeg vi slår Liv'pool.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Blir spennende å møte Liverpool på søndag. Spiller de likt som på Etihad i dag kan vi få store problemer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Liverpool er i langt bedre form og føler meg ikke trygg uten Ramires, selv om han har godt av en pause. Lukter ikke stålkontroll av Mikel - Lampard. To spillere som kan være veldig av og på. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Helt lik situasjon han fikk gult kort på to kamper på rad, imponerende. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Liverpool er i langt bedre form og føler meg ikke trygg uten Ramires, selv om han har godt av en pause. Lukter ikke stålkontroll av Mikel - Lampard. To spillere som kan være veldig av og på. Kanskje JM flytter Luiz opp sammen med Mikel, mener at det hadde vært det beste. Så tror jeg vår trio bak spissen blir Hazard-Oscar-Willian.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Håper han mener det også, men det er uansett verdt med spillere som faktisk setter laget over seg selv. Slik som Lampard og Terry i stor grad gjør. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Chelsea close in on £48million deal for ex-Arsenal target Gonzalo Higuain "OK". Endret 28. desember 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er neppe noe i det ryktet Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 ? Troverdigheten til ryktet altså. Tett opp mot £50m for Higuain som gikk for £32m i sommer. Tviler på at Chelsea og Mourinho ville gjort det. Da kan man jo like så godt gå for Cavani/Falcao som er overlegne kontra Higuain. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 I tillegg har vel Mourinho kritisert Higuain for å være lat mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Såpass? Alltid fått høre at Higuain sin arbeidetikk er veldig god jeg, men uansett så er det rart at Mourinho ville gått for Higuain når han selv foretrakk Benzema ovenfor han i Madrid også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå