Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Det er utrolig at vi i det hele tatt betaler spissene våre for den jobben de gjør.

Fuck it. Jeg kan betale 100 kroner i uka for å spille for Chelsea, spille alle kamper, miste ballen ved hver anledning og generelt ikke få til en dritt. En gang i blant kan jeg sikkert plassere meg 2 meter unna mål og score, men noe særlig mer enn det gidder jeg ikke.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

KDB var usynlig, Essien var råtten, Ba sklir overalt, Mikel med alle de F(?!??)>% støttepassningene, Lamps samme syndrom som Mikel..

Ba som sklir over alt var nesten komisk. Han har ofte mål hvor han kaster seg eller sklir inn og setter et mål, men i dag virket det som om det var det eneste han prøvde på.

Lenke til kommentar

Lyst til å se 4-6-0, der Schürrle blir brukt som "spiss". De tre vi har på topp nå er ikke gode nok til å være på banen for et Chelsea lag. Greit de jobber og binder folk osv, men de bruker enormt mye tid med ballen og kan ikke avslutte. Helt sykt tragisk å se på...

Lenke til kommentar

På hvilken måte var Essien råtten? Så ikke kampen :(

Azpi som hadde en god kamp, fikk seg en skade som jeg ikke håper varer lenge, måtte bli bytta ut og inn kom Essien for å ta over HB rollen, han var treig, var feilplassert ofte, altfor for mange støttepasninger, og når vi allerede har Mikel og Lamps på banen som gjør det, så trenger ikke han å være med moroa..Mista ballen også veldig lett ved et par anledninger..Feilpasninger når han endelig skulle slå pasninger framover..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...