HeHauken Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ønsker Deco velkommen i blått. Chelsea trenger, som enkelte har vært inne på, slike kreative kvaliteter i laget. Kanskje Malouda endelig kommer til å blomstre også? Frykter riktignok at han må vike plass for en bedre spiller ala Ronaldinho eller noen andre. Jeg mener Chelsea kanskje burde se litt på Podolski som er en meget god spiller som har slitt med spilletid i Munchen. Endret 1. juli 2008 av Henrik Hauken Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Podolski evt Schweinsteiger hadde vært et meget bra valg på venstrevingen. Podolski foretrekkes muligens grunnet at han har en meget god venstrefot. Aller helst håper jeg at Malouda skal finne tilbake til det spillet han viste i Frankrike. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ryktene vil ha det til at United vil kjøpe Schweinsteiger, men tviler på at han går. Har mer tro på at Podolski bytter klubb i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vasket ut sporene etter et troll. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 når det gjelder slag av spillere vil jeg aller helst selge disse: SWP, Sidwell, Pizzaro, Ben Haim, Makelele( til PSG, hvis han vil avslutte der, ellers så kan vi ha han et år til), tipper Lampard og Drogba bli solgt også..vil beholde Sheva et år til..har fortsatt troen på han..og regner med at Malouda slår til i år.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ryktefest på verdensveven: Inn: Arshavin, Robinho, Eto'o, Ronaldinho Ut: Lampard, Malouda, Drogba Personlig så har jeg lyst på følgende scenario; Arshavin og Robinho inn mens Malouda og Drogba drar. Har virkelig ikke lyst å se Lampard i en annen drakt neste sesong. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Og ifølge de norske sladreavisene vil Scolari at Abracadabra åpner pengeboken for å beholde han. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Okey, nå blir jeg bare smått jellous her jeg sitter. Men tviler på at Real selger Robinho, ettersom fyren er (eller var i alle fall) veldig poppis blant Real fansen. Ronaldinho har jeg fortsatt tro på, til tross alderen, så håper ikke dere får han heller. Blir litt vel mye underholdere hos de blå - det er jo strengt talt vi som har stått for den delen av spillet de foregående år og jeg ser gjerne at det forblir sånn. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Alderen til Ronaldinho? Han er jo 27 år Oo. har iallefall 5 år foran seg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Alderen til Ronaldinho? Han er jo 27 år Oo. har iallefall 5 år foran seg. Ja det blir jo samme som Arshavin, men jeg vil dog heller ha en spiller som kanskje føler han har litt å vise verden enn en som ser tilbake på da han var best om det skulle stå mellom de 2. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ronaldinho er 28 år. Han er født, 21. mars 1980. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ronaldinho er 28 år. Han er født, 21. mars 1980. *pirke pirke* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er ett år forskjell pirking? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er ikke et år en gang. Det var snakk om et par måneder. Var usikker om han hadde blitt 28 eller ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som har bestilt årets drakt(er)? Jeg vurderer sterkt å gå til anskaffelse av bortedrakten. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har hjemmedrakten 08-09 med Terry bakpå, herlig blåfarge i den som ikke kommer frem så godt på nettsidene som de gjør i virkeligheten. Kragen er ikke så verst den heller. Skal nå sies at den svarte drakta er meget lekker, så lurer på om ikke jeg vil ha en slik og. Får se hvordan det går utover sesongen og hvem som joiner laget. Kan godt være det hadde vært fint med en slik med Scolari på. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Litt sent, men; Sidwell destined for Aston Villa Jeg liker det jeg ser av Chelsea så langt i overgangsvinduet. Bra for Sidwell, bra for Chelsea. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har selv bortedrakten til Chelsea, bare at det naturlig nok ikke er Chelseas drakt, heller vanlig treningstøy. Men jeg må si at stoffet er helt utrolig deilig, fantastisk godt å spille i! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Litt sent, men;Sidwell destined for Aston Villa Jeg liker det jeg ser av Chelsea så langt i overgangsvinduet. Bra for Sidwell, bra for Chelsea. Ja, gutten kan jo spille fotball, og vil nok gjøre det godt på benken hos Aston Villa. Bedre enn ingen benk hos Chelsea.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå