Wedvich Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Godt med en CL-opptur igjen etter den Basel-kampen. Solid kamp, full kontroll! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Mourinho on Mata:" he played very good with the ball as he always does, and he is playing very good without the ball like he never did." Mata var den Chelsea spilleren som løp mest i 1. omgang. Han var god i går! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Journalister eier ikke skam. http://m.youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DjNG6Lk1SAok%26feature%3Dplayer_embedded&v=jNG6Lk1SAok&feature=player_embedded&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DjNG6Lk1SAok%26feature%3Dplayer_embedded%26desktop_uri%3D%252Fwatch%253Fv%253DjNG6Lk1SAok%2526feature%253Dplayer_embedded Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 1-0 til Gala mot Juve. Drogba så klart. <3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Karma trår inn der hvor FA ikke har noe makt. Torres ute med skade i 3 uker. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Karma trår inn der hvor FA ikke har noe makt. Torres ute med skade i 3 uker.Forno dritt ass, når han endelig er på vei til å finne topp formen..så skal han bli skada.. Endret 2. oktober 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Thorgan Hazard med sine 7 mål og 6 assists på 9 kamper spiller i EL for Zulte nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Haha. Lukaku jeg elsker deg. Han sa forøvrig idag at det var han som pushet på for lånet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Lukaku er helt ekstrem. For en deilig spiller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Haha. Lukaku jeg elsker deg. Han sa forøvrig idag at det var han som pushet på for lånet. Lukaku er vel en av de smarteste fotballspillerne. Så han la sammen 1+1 og skjønte at han ikke fikk spille så mye som han burde for å utvikle seg. Synd, for jeg ville at han skulle bli. Hadde sendt Torres, Eto'o og Ba vekk 10 av 10 ganger for å se Lukaku som fast spiss. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Solgte bare norske fotballag-nøkkelemner på jobben, så jeg tok rett og slett å skaffet godlaget. ;-) 5 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Skulle gjerne hatt en slik nøkkel. Ingen tvil om at det var min i hvertfall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Kamptråd for dagens kamp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1541756 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Solgte bare norske fotballag-nøkkelemner på jobben, så jeg tok rett og slett å skaffet godlaget. ;-) Hønefoss-nøkkel til og med!! Det var ikke dårlig! Endret 6. oktober 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 "I think it's normal. It's hard for a player of my age to play at a big team." "Chelsea's directors are always in touch with me and my family. I know that in order to improve I need to play for those smaller European teams." "I hope to play for Chelsea as soon as possible, but that is up to me too, up to my performance here. I have to stay a year here and do my best." "During the pre-season, he (Mourinho) said the kids would be loaned out as the squad was too strong and too big." "It's actually better so that we can play most games. But he talked with me and assured me it would be good for me." "Pressure is much bigger in Brazil, so I think this is a good thing about Holland and Europe as a whole. We can play with a clear head." Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Haha. Belgia leder 2-0- Begge av Lukaku selvsagt. Så ikke det første målet, men det andre skaper han helt selv. Herlig spiller. Hazard, KDB og Courtois spiller også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå