Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Tror det blir noe sånt:

Cech

Ivan JT Luiz Cole

---Mikel-Ramires

Oscar-Mata-Willian

--------Torres

Siden Mata skal spille, så syns jeg Torres også burde spille, dem har en god kjemi og forstår hverandre veldig godt på banen..

Hazard er ute med en liten skade, fyren trenger en hvile uansett, sånn som han har holdt på..KDB trener med U21 laget tror jeg..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har nesten glemt at dere har en spiller som signerte for 30 millioner pund? :p

Willian blir vel omtrent like mye nevnt her som Lamela blir i deres tråd :tease:

Lenke til kommentar

"The FA will take no action against Chelsea’s Fernando Torres in relation to an incident involving Tottenham Hotspur's Jan Vertonghen which occurred in the 50th minute of their match on Saturday 28 September 2013.

One of the match officials saw the coming together of the two players, albeit not in its entirety.

In these particular circumstances, in line with The FA’s policy on when retrospective action may be taken, reviewed this summer by the game’s stakeholders (the Premier League, the Football League, the Professional Footballers’ Association, the League Managers’ Association, Professional Game Match Officials Limited and the National Game), no action may be taken."

Droppet de ikke den regelen da? Idiotisk, men greit at den går til favør for oss for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Hellige makrell.

Det blir så dumt at eg har ikke ord.

For en gangs skyld. Alltid disfavør Chelsea. Stakkars Chelsea.

Etter fantestrekene til Rio, Cisse, og Aguero som alle slapp unna forrige sesong etter å ha utført handlinger som går under violent conduct regelen mot Chelsea-spillere så føles ikke dette særlig urettferdig nei.
Lenke til kommentar

Ikke hyggelig med skade på Torres, men får håpe at Eto'o fungerer.

Oppstillingen ser slik ut:

01 Cech

02 Ivanovic - 26 Terry - 4 Luiz - 3 Cole

07 Ramires - 08 Lampard - 11 Oscar

10 Mata - 09 Torres (Eto'o 11') - 14 Schûrrle

4-3-3

Benken ser slik ut:

23 Schwarzer

28 Azpilicueta

24 Cahill

12 Mikel

22 Willian

19 Ba

29 Eto'o

Ikke noen Kevin de Bruyne der nei.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at Mourinho gir beskjed jeg. Når man har så mange gode spillere så må nivået være bra. Under Benitez kunne man bare ha et navn og du starta. Man ser at Mourinho tar styringen over laget og viser at du skal krige for å få plass i laget til Chelsea.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at Mourinho gir beskjed jeg. Når man har så mange gode spillere så må nivået være bra. Under Benitez kunne man bare ha et navn og du starta. Man ser at Mourinho tar styringen over laget og viser at du skal krige for å få plass i laget til Chelsea.

Det er jo såklart et godt poeng. Kanskje Torres sugde/suger så jævlig fordi det ikke ble satt noen krav til han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...