Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Fy faen, SKYT MEG Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 2 mål og en assist på Lukaku, spilt 37 minutter..... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Som jeg skrev når det var snakk om å låne ut Lukaku: Hvorfor i helvete vil Mourinho låne ut sin beste spiss? Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan dere hente han tilbake denne sesongen, eller er ikke det mulig? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Som jeg skrev når det var snakk om å låne ut Lukaku: Hvorfor i helvete vil Mourinho låne ut sin beste spiss? Only Mourinho knows.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Lukaku ville vel bli lånt ut selv, men det er nok også pga. at Mourinho ikke ville garantere han fast plass. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan dere hente han tilbake denne sesongen, eller er ikke det mulig? Nei, Everton har betalt for å ha han ut sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Lukaku kommer til å bli fantastisk etter en sesong med fast spilletid. Moro at han scorer mot etablerte forsvar også, og ikke bare på kontring. Selv om Newcastle ikke akkurat gjør det vanskelig for han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan skåre Newcastle også! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg lar Didier Drogbao oppsummere hva jeg mener om utlånet av Lukaku "It's a fucking disgrace" Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvor mye hets ville Benitez fått om han var i samme situasjon som det Mourinho er nå jf utlånet av Lukaku og benkingen av Mata (kjøp av Eto'o, bruk av Schürrle/Torres etc.)? 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvor mye hets ville Benitez fått om han var i samme situasjon som det Mourinho er nå jf utlånet av Lukaku og benkingen av Mata (kjøp av Eto'o, bruk av Schürrle/Torres etc.)?Benitez ville ikke fått tatt sånne avgjørelser. Klaging på lagoppstilling blir det uansett hvem som er bak roret. Men så klart har vi mer tillit til Mou enn til Rafa. SAF hadde nok ikke fått like mye hets som Moyes hadde de gått igjennom det samme. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Politiker-svar? Det var ikke det jeg spurte om. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lukaku scorer igjen for Everton.. Herregud for en tragisk beslutning å låne ut han Lukaku utlånt kan forstås med tanke på at vi har Torres og Eto'o samt at gutten er 20 år, Fnis. Høhøh! 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Japp, hadde den kommentaren i baktankene i går, men når du ser hvor god gutten er allerede så er det en merkelig avgjørelse å låne han ut. Spesielt når du ser nivået Torres og Eto'o holder. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Nja, føler Torres TOK TAK I kampen eg. Tenker han kommer til å KLORE seg fast på spissplassen! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tips: Swansea 2011. Vi har sett det før. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Har dere peil på start 11'ern ikveld? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg håper for fansens skyld at Mata starter. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg håper for fansens skyld at Mata starter. Mourinho har sagt at Mata skal starte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå