AllFather Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Skal de ta filming bør de også ta de som saboterer målsjanser og ikke blir straffet. Dette er rødt kort og straffe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan ikke skjønne at han såg det da hadde han vel vært utvist?? Han ga gult kort for hendelsen. Så han må ha sett det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Han ga gult kort for hendelsen. Så han må ha sett det. Nei, han ga gult kort for duellen i forkant. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Seriøst? Var det det som Torres fikk gult for? Herregud, filmingen til Vertonghen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 I følge avisene er det det ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Det er smått tragisk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Filming..... Definisjonen er noget ullen etterhvert. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Seriøst? Var det det som Torres fikk gult for? Herregud, filmingen til Vertonghen. Forskjell på å falle lett og filme. Vertonghen falt lett. 9/10 spillere faller ved kontakt om dagen, Vertonghen sin situasjon ble dog komisk i sakte film da det var minimal kontakt. Uansett fikk ikke Torres gult for de albuene han slengte rundt seg i hver eneste duell (han fikk advarsel), og det veier i stor grad opp for det feilaktige gule kortet han fikk for "kakken" på Vertonghen. Ihvertfall hvis du tar med klore-episoden, han skulle jo hatt rødt kun for den. Endret 30. september 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Synes det så ut som det var null kontakt ved de bildene jeg så. Godt mulig det er kontakt, men det er så lite at det egentlig ikke burde være mulig å falle på Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nei som jeg sier, det var minimal kontakt, så kan man sikkert begynne å diskutere igjen hvor lett det er å falle i fart bare ved en liten berøring.Dog tviler jeg på at Vertonghen hadde blitt så irritert som han ble om det ikke var kontakt i det hele tatt (han var irritert allerede før kloringa/dyttinga). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Man ser klart og tydelig at Torres er borti han. For min del ser det og ut som Torres går etter beina. Hvis ikke er han en kløne av en an verden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Han er borti beina på vertogen som allerede er ute av balanse. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jau, dermed mener jeg det ikke kan kalles "filming".Frisparket er korrekt, men så er spørsmålet hvorvidt gult for den forseelsen alene er "drøyt", eller om dommeren gir han gult grunnet oppførselen tidligere i kampen.Vet ikke om han fikk med seg den sarkastiske klappingen bl.a. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Drøyt kjipt at vi må sitte å se på Steua i morgen mens Arsenal - Napoli og Porto - A. Madrid går. 3 kamper på Torres er fortjent. Vi satt jo forrige sesong og skrek på utestengelse på Aguero, Rio, og Suarez. Så da får vi bare håpe at de er konsekvente igjennom sesongen. Han blir nok førstevalget i CL uansett, mens Etoo gjør jobben i PL. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hazard ute med en liten skade. Trenger å hvile uansett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Mourinho gikk midt i dagens pressekonferanse etter spørsmål om KDB's fravær. Forstår at han går lei den evige dramatiseringen. Alle gir faen i om Nani eller Nasri sitter på benken i måned, men her bryter helvete løs om en unggutt ikke får sjansen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Japp, de har spurt om Mata i tre uker nå. Nå som han er inne i varmen igjen så bryr de seg ikke lenger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Lukaku scorer igjen for Everton.. Herregud for en tragisk beslutning å låne ut han Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Og nå målgivende. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg lar Didier Drogbao oppsummere hva jeg mener om utlånet av Lukaku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå