Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal vi det? Det å tilpasse spillet rundt en kreativ spiller er vel lite vits? Det er vel han som skal servere å finne kreativiteten i lag. Om alle baller skal innom han blir vi veldig forutsigbare, noe jeg håper vi ikke blir. Det er bedre at vi unngår å vær et one-man-team, noe vi for så vidt ikke er nå eller da. Andre omgangen mot Tottenham er sånn jeg håper å se Chelsea. Knallharde i taklinger, bra spill og avslutninger.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Torres går inn med albuen først, både i duell med Dembele og Verthongen like etterpå. Det er ganske tydelig at han ikke var spesielt interessert i ball og det kunne fort ha gått mye verre, det var bare flaks at han ikke traff.

 

Når det er sagt er det ikke den episoden de skal se nærmere på nå, det er kloringa som nå får etterspill. Godt jobba av FA for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Veldig bra. Håper de slår ned på filming også nå da!

 

Men en ting. Skal de gjøre dette mener eg at de i tillegg må se på feil dømming mot spillere også.

 

At en spiller som feilaktig blir dømt for noe stygt får fjernet straffen. Hvis ikke er det kun nok et trekk for å beskytte de allerede overbeskyttede ubrukelige dommerne.

4 kamper er helt på sin plass i Torres saken.

Lenke til kommentar

4 kamper for Torres er på sin plass, hvis det blir straffen.

 

Ang filming, skulle jeg ønske FA hadde gått inn på filme-situasjonene uavhengig om dommeren så den eller ikke, og ga en separat straff, en kamp eller to karantene. Som f.eks Townsend som har innrømmet i ettertid at han filmet mot Chelsea.(Så det aldri, streamen min var fæl)

 

Skulle ønske man hadde fått litt hockey/rugby mentalitet inn i fotballen, ser ikke mange som filmer og deretter skriker som om de skulle ha mistet en arm/fot i de sportene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...