Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Kampbillettene er fortsatt gyldige og kan brukes selv om kampen er flyttet til en annen dato. Med flyselskap og hotell blir litt vanskeligere, derimot. Hvordan type flybilletter er det? Kan de kanselleres?

Billettene er fra Norwegian, kanskje jeg booke de om, hvis det er mulig..

 

Og hotellet bestillte jeg via Hotels.com, det bør vel være mulig å booke om?

 

Men når får vite når denne kampen skal spilles?? Må vel kontakte selskapet jeg kjøpte fotballbillettene fra..kanskje de vet når kampen skal spilles..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billettene er fra Norwegian, kanskje jeg booke de om, hvis det er mulig..

 

Og hotellet bestillte jeg via Hotels.com, det bør vel være mulig å booke om?

 

Men når får vite når denne kampen skal spilles?? Må vel kontakte selskapet jeg kjøpte fotballbillettene fra..kanskje de vet når kampen skal spilles..

Er litt usikker på flybillettene, du burde ringe Norwegian å høre med de.

Hotellene er forskjellige, og mange har forskjelige "cancellation policies". Sjekk i emailen du fikk da du bestilte, der pleier det å stå en del info om slike saker.

 

Info om når kampen blir spilt blir lagt ut på hjemmesiden + på twitter-siden til Chelsea.

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Ok takk for hjelpen :)

 

Men ser også at 28.10 er en mandag, carling cupen blir jo spilt på tirsdager og onsdager :/

 

Kanskje de flytter Chelsea-City til lørdag og ikke søndag hmmm..

Chelsea-City er satt til kl. 17 søndag 27. oktober. Siden Sky har rettighetene til både ligaen og ligacupen regner jeg med at cupkampen spilles på onsdag 30. oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...