Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens, trenger litt hjelp her nå..

 

Ser at Arsenal- Chelsea skal spille den 28.10, dette stemmer ikke sant? Og Chelsea - City kampen har blitt utsatt? Vet noen når denne skal spilles? Jeg har nemlig kjøpt kamp billetter, fly/hotell og alt var liksom pakket og klart og tom fått fri fra jobben og nå ser jeg at kampen har blitt utsatt, helvette ass..Hva gjør jeg nå? Får jeg pengene fra fly/hotell selskapet? Og ikke minst hva skjer med kampbillettene?

Lenke til kommentar

Hei folkens, trenger litt hjelp her nå..

 

Ser at Arsenal- Chelsea skal spille den 28.10, dette stemmer ikke sant? Og Chelsea - City kampen har blitt utsatt? Vet noen når denne skal spilles? Jeg har nemlig kjøpt kamp billetter, fly/hotell og alt var liksom pakket og klart og tom fått fri fra jobben og nå ser jeg at kampen har blitt utsatt, helvette ass..Hva gjør jeg nå? Får jeg pengene fra fly/hotell selskapet? Og ikke minst hva skjer med kampbillettene?

Kampbillettene er fortsatt gyldige og kan brukes selv om kampen er flyttet til en annen dato. Med flyselskap og hotell blir litt vanskeligere, derimot. Hvordan type flybilletter er det? Kan de kanselleres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...