dysfunctional Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Ja, bare fortsett å legg inn høye baller til Eto'o når han er markert av 2 meter høye Hangeland... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Ja, bare fortsett å legg inn høye baller til Eto'o når han er markert av 2 meter høye Hangeland...Samma tenker jeg, hva F... R vitsen med det, og HVEM slår flest innlegg? Ivan og Ramires..helvete ass, savner Mata..(iform) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Oscaaaaaaar! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Endeeelig Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 snytt for straffe. Herregud dommer Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Enig, var straffe der, men fy faan hvor komplisert vi skal gjøre det når vi er rundt 16m..geezuuzz.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 MIKEEEEEEEEEL hahaha.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 JADDAAAAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha. Til og med Roman måtte le. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Det er det sykeste. John Obi Mikel. Så fantastisk at jeg har ikke ord. Det er ingen andre som fortjener det målet så mye som han! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Endelig fikk han målet han har ventet på! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Grattis Mikel! Faen så syk den latteren til Wikestad er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Jeg ler hver gang jeg tenker på fotballklubben Lyn. Tenk at denne mannen ikke var god nok når Lyn spilte mot Ham Kam. Her sitter han, noen år senere, og er PL mester, CL mester, EL mester, FA-cup mester og fy faen! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Årets mål! Ble skikkelig glad på Mikels vegne jeg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Hahahahahahaha, elsker reaksjonen til Wikestad! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Jeg ler hver gang jeg tenker på fotballklubben Lyn. Tenk at denne mannen ikke var god nok når Lyn spilte mot Ham Kam. Her sitter han, noen år senere, og er PL mester, CL mester, EL mester, FA-cup mester og fy faen! Hei, de fleste hadde vært for dårlige mot HamKam på den tiden. Tidenes lag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Hahaha, fett at Mikel endelig fikk målet sitt, selvom vi vant kampen, så syns jeg vi kunne ha spilt enda bedre fotball.. Endret 21. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Latterlig kjedelig fotball dere spiller. Dette er heller ikke et engangstilfelle. Meget meget interessant lag på papiret og gang på gang spiller dere kjedeligere fotball enn Stoke. Så skuffende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Latterlig kjedelig fotball dere spiller. Dette er heller ikke et engangstilfelle. Meget meget interessant lag på papiret og gang på gang spiller dere kjedeligere fotball enn Stoke. Så skuffende. Hva er kjedelig med fotballen vi spiller? Ting sitter ikke skikkelig enda, men følte ikke dette var noe ala 2. Omgang mot Hull. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. september 2013 Rapporter Del Skrevet 21. september 2013 Hva er kjedelig med fotballen vi spiller? Ting sitter ikke skikkelig enda, men følte ikke dette var noe ala 2. Omgang mot Hull. Sier sitt når fansen piper på dere til pause, latterlig tamt. Går for mye sideveis. Dere mangler gnisten, og som du sier så sitter ikke ting enda. Håper dette endrer seg. Synd å se så gode fotballspillere spille sååå kjedelig. Hazard, de Bruyne, Oscar, Eto'o, Schürlle, Mata ++ er veldig interessante fotballspillere. For øvrig trist det som skjer med Mata. Deres beste spiller i to år, og med engang Mou kommer så er han knapt å finne på benken. Håper dette også endrer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå