Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Å leie ut Lukaku var den andre tabben vi gjorde, den første var å ikke investere i en klassespiss i løpet av sommeren.

Higuain f.eks. gikk relativt stille og rolig til Napoli, men Mourinho ville vel ikke ha han.

Edit: Napoli, ikke Real Madrid.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Å leie ut Lukaku var den andre tabben vi gjorde, den første var å ikke investere i en klassespiss i løpet av sommeren.

Higuain f.eks. gikk relativt stille og rolig til Real Madrid, men Mourinho ville vel ikke ha han.

 

Dere har jo imo. mer enn gode nok spisser. Potensialet til Torres og Ba kommer dessverre ikke ut. Ribbet for selvtillit kan selvsagt være en faktor som spiller inn, men begge er kapable til å score over 20 mål per ses.

 

EDIT: For øvrig; enig angående Lukaku.

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Dere har jo imo. mer enn gode nok spisser. Potensialet til Torres og Ba kommer dessverre ikke ut. Ribbet for selvtillit kan selvsagt være en faktor som spiller inn, men begge er kapable til å score over 20 mål per ses.

 

EDIT: For øvrig; enig angående Lukaku.

Torres nekter jeg å tro har noe som helst potensiale lenger, dette er tredje sesongen vårs med han på laget og han har scoret 15 mål på 85 kamper (mot 65 mål på 102 kamper i LFC), ikke gjør han så mye annet fornuftig på banen heller.

Fortsetter jeg å ha tro på Torres, blir jeg garantert skuffet.

 

Ba vett jeg ikke hva holder på med, han har jeg dog vært skeptisk til fra starten pga. kneet hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...