Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Fortjent? Sett Arsenal mest andre omgang. Kan ikke klage. Er bare utrolig urutinert. Jeg skjønner heller ikke hvorfor vi har holdt på med det Barca tullet. Stå å slå pasningen frem og tilbake utenfor 16-.meteren. Aldri avslutte eller noe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Eto'o spiller ving eller? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Fy faen assa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hba har skjedd med Mata? Herregud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Takk og farvel.Greier vi ikke å vinne disse kampene, kan vi bare glemme noe avansement videre i CL. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Nei nei og nei. FY faen så tragisk. Lett å være etterpåklok, men å låne ut Lukaku er det samme som som å gå til krig med treplanker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Vil ikke si at du er etterpåklok på den da. Helt riktig å si det fordi dere sa jo den tiden også at det var dumt gjort. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Hvorfor i helvete gidder jeg å se på dette. Spissene våre blir bare mer og ubrukelig for hver signering vi gjør. Tragedie av dimensjoner Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Det er greit at vi har spillere fra Meny, man av og til funker det faen meg med Rema 1000 også. Skal bare tre den ballen igjennom 40 ledd før vi avslutter. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Er det muuuulig ass, fy faan, kan noen be Ivan om å slutte legge inn, så jævla dårlig at vi bare skal drive å trille ball hele tiden, helvete heller ass, 2 tap på rad.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor vi gidder å bruke så mange millioner på Mourinho når vi bare han ansette han kommentatoren på Viasat Sport. Han vet jo NØYAKTIG hva som er feil og hva man skal gjøre i hvert jævla øyeblikk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Det er bare å vekke spillerne klokka 3 i natt og ta de med på joggetur på 10 mil, barbeint. I tillegg til at kontrakten til Ba blir brutt med øyeblikkelig virkning. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Helvete heller Basel. Må bare beundre den gjengen der. De gir seg aldri i CL. Endret 18. september 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Å leie ut Lukaku var den andre tabben vi gjorde, den første var å ikke investere i en klassespiss i løpet av sommeren. Higuain f.eks. gikk relativt stille og rolig til Napoli, men Mourinho ville vel ikke ha han.Edit: Napoli, ikke Real Madrid. Endret 18. september 2013 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Når får vi hentet tilbake Lukaku egentlig? Må vi vente til Januar? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Å leie ut Lukaku var den andre tabben vi gjorde, den første var å ikke investere i en klassespiss i løpet av sommeren. Higuain f.eks. gikk relativt stille og rolig til Real Madrid, men Mourinho ville vel ikke ha han. Dere har jo imo. mer enn gode nok spisser. Potensialet til Torres og Ba kommer dessverre ikke ut. Ribbet for selvtillit kan selvsagt være en faktor som spiller inn, men begge er kapable til å score over 20 mål per ses. EDIT: For øvrig; enig angående Lukaku. Endret 18. september 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Dere har jo imo. mer enn gode nok spisser. Potensialet til Torres og Ba kommer dessverre ikke ut. Ribbet for selvtillit kan selvsagt være en faktor som spiller inn, men begge er kapable til å score over 20 mål per ses. EDIT: For øvrig; enig angående Lukaku. Potensialet til Ba? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Tenkte også tanken på hvorfor vi ikke prøvde oss på Higuain, men det er vel fordi vi skal satse på Lukaku til neste år, derfor Eto har etårskontrakt oxo sikkert. Hazard kan hviles neste kamp ihvertfall, helvete ass.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Potensialet til Ba? Så du mener at Ba ikke har potensialet til å score de viktige målene og generelt være en god spiss? Scorer tosifret og vel så det for Newcastle og plutselig har han glemt hvordan å spille spiss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Dere har jo imo. mer enn gode nok spisser. Potensialet til Torres og Ba kommer dessverre ikke ut. Ribbet for selvtillit kan selvsagt være en faktor som spiller inn, men begge er kapable til å score over 20 mål per ses. EDIT: For øvrig; enig angående Lukaku. Torres nekter jeg å tro har noe som helst potensiale lenger, dette er tredje sesongen vårs med han på laget og han har scoret 15 mål på 85 kamper (mot 65 mål på 102 kamper i LFC), ikke gjør han så mye annet fornuftig på banen heller. Fortsetter jeg å ha tro på Torres, blir jeg garantert skuffet. Ba vett jeg ikke hva holder på med, han har jeg dog vært skeptisk til fra starten pga. kneet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå