Sir Game Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Kvifor vill du ikkje ha torres?Han er jo mykje beire en alle spissane dåkkas. Drogba i sin beste form er best i PL. Er som en Carew uten trekant-fot og med målteft. Sterk som en bjørn, sleip som en ål. Uenig, Torres er bedre. Han har dessuten noe Drogba ikke har, nemlig holdninger og respekt for seg selv. En person som dør 2-3 ganger i løpet av en kamp har jeg lite til overs for. Dessuten: Hvem klubb i verden vil ikke ha Torres? Svaret er enkelt: Ingen. Endret 16. juni 2008 av The Game Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kvifor vill du ikkje ha torres?Han er jo mykje beire en alle spissane dåkkas. Drogba i sin beste form er best i PL. Er som en Carew uten trekant-fot og med målteft. Sterk som en bjørn, sleip som en ål. Uenig, Torres er bedre. Han har dessuten noe Drogba ikke har, nemlig holdninger og respekt for seg selv. En person som dør 2-3 ganger i løpet av en kamp har jeg lite til overs for. Dessuten: Hvem klubb i verden vil ikke ha Torres? Svaret er enkelt: Ingen. El Niño lar seg skjelden be to ganger han hvis det er mulighet for straffespark. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det gjør ikke Drogba heller.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Viss det er snakk om hvem som er "dør" mest i kamper så er det vel INGEN tvil om at Drogba ligger som en sooooleklar ener der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Heia Roman! Endret 21. juni 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kommer den gutten til Chelsea av alle klubber som kommer til å gå over lik for å se han i sin drakt, da er det fest. Og da blir det serie gull om han tar med seg spillet sitt fra EM til Chelsea. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jupp. Andrei Arshavin to Chelsea The logic is clear: Abramovich is close to the Russia squad, Arshavin has impressed at Euro 2008 and Scolari has a “blank chequebook.” So why is it only The Daily Star that have picked up on it? The Spoiler Truth-o-meter: Strong possibility Are Chelsea going to snap up Andrei Arshavin? Gotta love the media. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er det vanskelig å skaffe billetter til Chelsea kamper? Tenkte siden jeg bor knapt 40 minutter fra brua resten av året så hadde det vært gøy å gå på en kamp. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det vanskelig å skaffe billetter til Chelsea kamper? Tenkte siden jeg bor knapt 40 minutter fra brua resten av året så hadde det vært gøy å gå på en kamp. Jeg skaffer billetter hvis du skaffer sengeplass! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det vanskelig å skaffe billetter til Chelsea kamper? Tenkte siden jeg bor knapt 40 minutter fra brua resten av året så hadde det vært gøy å gå på en kamp. Jeg skaffer billetter hvis du skaffer sengeplass! Prostitusjon på HW.no ? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Chelsea har jo hotell så jeg ser ikke problemet Ser ut til at Lampard går til milan nå :( http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtm...8/sfnint128.xml Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror det ikke før jeg får se det. Dessuten; er ikke £7.1 millioner LANGT under markedsverdien? Jeg ville trodd at Lampard var priset rundt £20-25 millioner. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror det ikke før jeg får se det. Dessuten; er ikke £7.1 millioner LANGT under markedsverdien? Jeg ville trodd at Lampard var priset rundt £20-25 millioner. Ikke for en 30-åring som det kan virke som vegrer seg for å forlenge kontrakten nei. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Han har likefullt vært en av verdens desidert beste sentrale midtbanespillere de siste 5 årene. Ser at Aston Villa priser en viss Barry til godt over det dobbelte. Enten så er de riv ruskende gale, eller så går Lampard på billigsalg. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 DECO Vet ikke hva jeg syns om dette kjøpet, men nå tyder vel alt på at Lampard drar..og jeg mener at Deco aldri vil kunne erstatte en spiller som Lampard i PL.. Jaja...vi får vente å se hva som skjer med laget..er litt redd for at vi kjøper alt for gamle spillere og stenger muligheten for å videreutvikle talentene våre.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Var han gratis, så hvorfor ikke. Leste ikke artikkelen, driver å mekker mat. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Var han gratis, så hvorfor ikke. Leste ikke artikkelen, driver å mekker mat. Haha..gratis? er snakk om 8 millioner pund her.......... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da drar vel Lampard ganske så sikkert, men har ikke stor tro på at Deco greier det bra i PL eller Chelsea da. Tror han blir flopp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Da drar vel Lampard ganske så sikkert, men har ikke stor tro på at Deco greier det bra i PL eller Chelsea da. Tror han blir flopp. Tempoet i Premier League er ikke så mye høyere enn Primera. Å Deco har en teknikk som mer enn veier opp for det som kreves i styrke. Men at han skal danke ut Ballack og Essien ser jeg ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er sant, og jeg tror at Ballack og Essien blir priotert foran han. Deco er en grei spiller han, spørsmålet er å se om han passer inn i Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå