Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Kvifor vill du ikkje ha torres?

Han er jo mykje beire en alle spissane dåkkas.

Drogba i sin beste form er best i PL. Er som en Carew uten trekant-fot og med målteft. Sterk som en bjørn, sleip som en ål.

Uenig, Torres er bedre. Han har dessuten noe Drogba ikke har, nemlig holdninger og respekt for seg selv. En person som dør 2-3 ganger i løpet av en kamp har jeg lite til overs for.

Dessuten: Hvem klubb i verden vil ikke ha Torres? Svaret er enkelt: Ingen.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvifor vill du ikkje ha torres?

Han er jo mykje beire en alle spissane dåkkas.

Drogba i sin beste form er best i PL. Er som en Carew uten trekant-fot og med målteft. Sterk som en bjørn, sleip som en ål.

Uenig, Torres er bedre. Han har dessuten noe Drogba ikke har, nemlig holdninger og respekt for seg selv. En person som dør 2-3 ganger i løpet av en kamp har jeg lite til overs for.

Dessuten: Hvem klubb i verden vil ikke ha Torres? Svaret er enkelt: Ingen.

El Niño lar seg skjelden be to ganger han hvis det er mulighet for straffespark.

Lenke til kommentar
Er det vanskelig å skaffe billetter til Chelsea kamper? Tenkte siden jeg bor knapt 40 minutter fra brua resten av året så hadde det vært gøy å gå på en kamp.

Jeg skaffer billetter hvis du skaffer sengeplass! :D

Prostitusjon på HW.no ?

Lenke til kommentar
Jeg tror det ikke før jeg får se det.

Dessuten; er ikke £7.1 millioner LANGT under markedsverdien? Jeg ville trodd at Lampard var priset rundt £20-25 millioner.

Ikke for en 30-åring som det kan virke som vegrer seg for å forlenge kontrakten nei.

Lenke til kommentar

Han har likefullt vært en av verdens desidert beste sentrale midtbanespillere de siste 5 årene. Ser at Aston Villa priser en viss Barry til godt over det dobbelte. Enten så er de riv ruskende gale, eller så går Lampard på billigsalg.

Lenke til kommentar

DECO

Vet ikke hva jeg syns om dette kjøpet, men nå tyder vel alt på at Lampard drar..og jeg mener at Deco aldri vil kunne erstatte en spiller som Lampard i PL..

Jaja...vi får vente å se hva som skjer med laget..er litt redd for at vi kjøper alt for gamle spillere og stenger muligheten for å videreutvikle talentene våre..

Lenke til kommentar
Da drar vel Lampard ganske så sikkert, men har ikke stor tro på at Deco greier det bra i PL eller Chelsea da. Tror han blir flopp.

Tempoet i Premier League er ikke så mye høyere enn Primera. Å Deco har en teknikk som mer enn veier opp for det som kreves i styrke. Men at han skal danke ut Ballack og Essien ser jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...