Aleks Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Var ikke lenge siden Clarke uttalte i media at han prøvde å få Lukaku en sesong til, men at vi svarte med at han var ferdig med å bli lånt ut. Hva har endret seg? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Det lurer jeg på og. Håpløst egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Virker ut som vi er redde for å gi Lukaku den erfaringen han trenger, så da er det kanskje like greit at han heller får masse spilletid i en annen klubb inntil videre. Endret 2. september 2013 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 https://twitter.com/CarefreeDaily/status/374639899573776384 Kan forklare hvorfor han så sur ut under kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Jaja. Litt antiklimaks på slutten, men alt i alt et veldig bra vindu. Spesielt når man ser hvor galt det kan gå i andre klubber. Lukaku er 20 år gammel og kommer forhåpentligvis til å utvikle seg langt mer hos Everton enn det han ville gjort her. Satser på at Eto'o og Torres greier å heve spillet litt, så er jeg optimist denne sesongen ihvertfall. Kjipt at det ikke ble noe lån til PL-klubb på Chalobah og McEachran. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Når det er sagt så er kanskje Everton det lureste Lukaku kunne valgt mtp. spilletid og utvikling. Håper Lukaku får spille så og si hver kamp og forsetter fra fjoråret. Litt kjedelig at jeg ikke får se han herje i Chelsea-trøya. Hadde gledet meg til det. Uansett, alle er avhengig av at Torres og Eto'o blir en suksess i år. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Lukaku på lån ja. Litt ambivalent. Gikk Ba også, eller ble han? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Lukaku på lån ja. Litt ambivalent. Gikk Ba også, eller ble han? Han blir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 For de som ikke har fått den med seg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Haha. Herlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Virker som noe han har vært med på å bestemme å påvirke selv. Er nok ikke så dumt i forhold til en plass på landslaget i vm og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Eto'o vs Newcastle: http://vimeo.com/73668546 Selv om det er litt enkel motstand ser man hvorfor Mourinho vil ha han. Langt bedre til å holde på ballen enn Ba og Torres. Er også med i å bygge opp angrepet og inkluderer andre spillere. Går kanskje litt for langt tilbake for min smak, men antar han ikke vil trenge det hos oss. Ser også ut til at han er ganske rask til tross for alderen og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Husker ikke hvem, men det var noen som påstod at Luiz ville hoppet på Barca så snart muligheten bydde seg for litt siden. Ser ikke slik ut enda ihvertfall. https://twitter.com/BrazilStats/status/375330281580142592 https://twitter.com/BrazilStats/status/375330644337106944 Typisk Barca da. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Helt latterlig hvordan Barcelona holder på. Litt forskjell når en klubb legger inn et bud på en spiller og spilleren selv ønsker seg vekk, men er usikker på om nevnte klubb er rette veien å gå. Barcelona gjorde jo det samme med Cesc blant annet. Tredde jo til og med en jævla Barcelonadrakt over han. Klasseløs klubb i mine øyne. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Enig Stefan. Kvalmt. Cunts. 3 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Bollocks. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Enig Stefan. Kvalmt. Cunts. Hadde du vært på et "sofistikert" engelsk fotballforum hadde du blitt grillet . Endret 4. september 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 4. september 2013 Rapporter Del Skrevet 4. september 2013 Sofistikert + fotball. Haha, sug meg. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 http://youtu.be/IBI5biOgMKg Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 6. september 2013 Rapporter Del Skrevet 6. september 2013 Sofistikert + fotball. Haha, sug meg. Jaja, du har et poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå