Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Virker ut som vi er redde for å gi Lukaku den erfaringen han trenger, så da er det kanskje like greit at han heller får masse spilletid i en annen klubb inntil videre.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jaja. Litt antiklimaks på slutten, men alt i alt et veldig bra vindu. Spesielt når man ser hvor galt det kan gå i andre klubber. Lukaku er 20 år gammel og kommer forhåpentligvis til å utvikle seg langt mer hos Everton enn det han ville gjort her. Satser på at Eto'o og Torres greier å heve spillet litt, så er jeg optimist denne sesongen ihvertfall. Kjipt at det ikke ble noe lån til PL-klubb på Chalobah og McEachran.

Lenke til kommentar

Når det er sagt så er kanskje Everton det lureste Lukaku kunne valgt mtp. spilletid og utvikling. Håper Lukaku får spille så og si hver kamp og forsetter fra fjoråret. Litt kjedelig at jeg ikke får se han herje i Chelsea-trøya. Hadde gledet meg til det. Uansett, alle er avhengig av at Torres og Eto'o blir en suksess i år.

Lenke til kommentar

Eto'o vs Newcastle: http://vimeo.com/73668546

 

Selv om det er litt enkel motstand ser man hvorfor Mourinho vil ha han. Langt bedre til å holde på ballen enn Ba og Torres. Er også med i å bygge opp angrepet og inkluderer andre spillere. Går kanskje litt for langt tilbake for min smak, men antar han ikke vil trenge det hos oss. Ser også ut til at han er ganske rask til tross for alderen og.

Lenke til kommentar

Helt latterlig hvordan Barcelona holder på. Litt forskjell når en klubb legger inn et bud på en spiller og spilleren selv ønsker seg vekk, men er usikker på om nevnte klubb er rette veien å gå.

 

Barcelona gjorde jo det samme med Cesc blant annet. Tredde jo til og med en jævla Barcelonadrakt over han. Klasseløs klubb i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...