Emils. Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Tidens mest tragiske artikkel er et faktum: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2407431/Fernando-Torres-leave-Chelsea--Jamie-Carragher.html Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Drogba må komme tilbake som trener en eller annen gang. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Alle kan bomme på en straffe. Hvertfall med det presset der som ung og ny i klubben. Tragisk å blame Lukaku for det tapet! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Er vel ingen som "blamer" Lukaku etter det tapet. Utrolig surt å ryke på den måten, men som mange har påpekt tar jeg mange positive ting fra kampen. I tillegg må jeg bare si: Hvem trodde Lukaku det var som sto mellom stengene? Et så puslete skudd hadde til og med en Tippeliga-keeper reddet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Det er sånne straffer han og Hazard pleier å sette ved å sende keeperen feil vei. Har funka så langt, men Neuer ble vel litt for lur for det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Var ihvertfall en situasjon hvor Ba var fint å ha. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Da har Chelsea signert Christian Atsu, han går på lån til Vitesse Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Moses på anfield. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Moses på anfield. Så ikke særlig happy ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Jaggu var ikke silly season over enda: Our source is close to Liverpool FC. Confirms that a bid has been made for Chelsea's Juan Mata. #LFC #CFC #DeadlineDay Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Ben Smith @BenSmithBBC2m Chelsea are looking to let Josh McEachran and Nathaniel Chalobah leave on loan to PL clubs today. #CFC #DeadlineDay Blir spennende å se hvor disse havner. Chalobah har blitt linket til Crystal Palace. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Mediene går aldri lei. Med mindre PSG har bestemt seg for et eller annet latterlig bra bud da. Men ser fremdeles ikke hvorfor Mata skal gå til de. Spesielt uten å ha vunnet PL først. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Ibra er en spiller jeg kunne tenke meg og om Mata ikke er med i planen til Chelsea så ser jeg at han går ut av landet. Nå sies det at Arsenal og Liverpool har vært interessert, men da er det faktisk bedre å vinne PL/CL/FA eller noe ved å være benkspiller i Chelsesa. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 men da er det faktisk bedre å vinne PL/CL/FA eller noe ved å være benkspiller i Chelsesa. Ikke hvis man er en spiller som faktisk like å spille fotball, og som har som hovedmål å spille fotball. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Poenget var at Mata får bedre klubber interessert om han først vil vekk. Endret 2. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Selvfølgelig får han det, men poenget ditt kom ikke veldig klar frem i den forrige posten din. Det du sa var jo at det er bedre å vinne PL/CL/avfæring som benksliter enn å spill fast på Liverpool eller Arsenal. Men selvfølgelig får Mata bedre tilbud enn det der. Snakker tross alt om fjorårets suverent beste PL-spiller. En mann ut av en annen, deilig verden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Og for et skjegg han har 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Mannen er majestetisk. At han blir i Chelsea ut karrieren tviler jeg veldig på. Skal nok tilbake til Real om noen år, men regner med at han vil vinne PL først. Gleder meg til å se han spille under Mourinho. 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Merkelige greier... fikk en tanke for en stund siden om at Ba gikk til Arsenal... og nå starter ryktene. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Fy faen om Ba blir og Lukaku drar på lån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå