Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

 

Moderat lønn? Som AllFather sier så er den på 40% av den mest svimlende lønnen man har sett i fotballverden og vil sansynligvis ikke forsvare prestasjone hans fremover, selv om jeg håper jeg tar feil. En "grei" signering er ikke det vi trenger på topp nå. Vi trenger en kvalitetsspiss, hvis ikke kan vi like gjerne satse på Lukaku eller de to middelmådighetene vi allerede har i klubben. Får håpe dette ikke er en Roman-signering, for jeg har vanskelig for å se for meg hva Mourinho tenker rundt dette.

 

Velkommen til 2013. Det er vel ikke uvanlig at spillere tjener 1 million i dag. Iallefall hvis du har et navn i fotballverdenen så kan du tjene på det. For å sammenligne så har Torres nærmere 2 millioner kroner i uken, og det for å være en spiller som bidrar svært lite og itillegg sutrer. Mange er negative til Eto'o, men fyren har iallefall ofret lønn og gått med på 1 års kontrakt for å spille i Chelsea. Han er selvfølgelig spillesugen og kommer til å gjøre det han kan.

Hva om han f.eks. ender opp på 20+? Sitter du her om 1 år og klager på at MOURINHO signerte Eto'o? Du må huske at Mourinho har signert flere stjerner i Chelsea, blant annet Drogba, og nå har han skaffet Eto'o gratis. Jeg vil tro at Mourinho hadde hentet en spiller han kjenner og vet vil lykkes. Tviler på at Mourinho hadde hentet Demba Ba f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emils: For en avdanket stjerne på 32 år er 70 mill i året vel i overkant etter min mening. Mye mer enn Mata, David Luiz og Ramires. Det er ikke en svimlende lønn Eto`o har, men han har å levere dersom lønnen skal rettferdiggjøres. Mulig det var lønnen hans i Russland som var årsaken, men jeg stiller meg litt undrende til at vi er de eneste som tilsynelatende har vært linket til å kjøpe han vekk fra Russland dersom han fortsatt har kvaliteter til å spille i toppen av de beste ligaene. Jeg sier ikke at det er en forferdelig signering, men det vi for øyeblikket trenger er en kvalitetsspiss, ikke en ny middelmådighet. Selvfølgelig er Mourinho klokere enn alle oss, og vi må bare støtte handelen. Håpet mitt er bare at det er han som står bak signeringen, og vår kjære russer.

Lenke til kommentar

Ah, godt han er tilbake da. Trodde han virkelig hadde blitt "The Happy One". Godt å se at det forsatt er mye igjen av "The Special One".

 

Men ja, jeg kan si meg enig med begge parter her også. Dommeren var inkonsekvent matchen igjennom, dette legger også Mourinho merke til. Det merkelige er at Ramires får gult som gir rødt, så går det to minutter før Danta takler Torres bak fra og skal ha et soleklart gult, men får ingenting.

 

 

"Mourinho: Even with 10 men we played fantastically. Pride is OK but we lost. We play for a long time with 10 men against a very good team."

UEFA er uansett en korrupt organisasjon styrt av ingenting annet enn penger. De prøver og prøver å ha ting under kontroll, men fungere helt på samme plan som FIFA.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Mata skal ha sagt at han synes det var dumt ikke han tok straffen og bommet slik at Lukaku slapp å bli synderen. Fantastisk type Mata er.

 

Uansett, Lukaku får mye dritt, også fra Chelsea supportere. Ser folk allerede lager bilder hvor han og Drogba sammenlignes. Fyren er 19 år og har flere år foran seg. Han bommet på 1 straffe og det er like mye Lampard, Oscar og Luiz sin feil at vi tapte. Det er selvfølgelig helt feil å gi han skylden for hele tapet. Han burde i grunn ikke tatt straffen engang, men han kunne allikevel ikke valgt en bedre finale å bomme i. Med tanke på hva den betyr sånn sett.

 

Lukaku lærer av det her og kommer tilbake. At en 19 åringen skulle herje med Dante hadde vel få trodd.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

E7WBs9l.jpg

 

Så også Luiz la ut dette. Flott fyr som jeg tror har blitt en veldig viktig personlighet i klubben, med en evig optimisme og never say die spirit. Bare han kan roe litt ned på stygge taklinger blir det bra. Spilte veldig bra igår og, spesielt om man tar med at det var sesongens første kamp for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...