Latias Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Eto'o bekreftet på Sky nå. Ba/Torres på vei ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Newcastle var hypp på Ba ivertfall, samt Liverpool ønsker Moses. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Eto'o bekreftet på Sky nå. Ba/Torres på vei ut? Håper det iallefall. Ba og Moses burde iallefall være ferdig i klubben. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Skjønner ikke hvorfor vi signerer en ikke-angripende midtbanespiller. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Newcastle var hypp på Ba ivertfall, samt Liverpool ønsker Moses. Ba er visstnok ikke hypp på Newcastle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Ba er visstnok ikke hypp på Newcastle. Too french? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Fornøyd med trekningen! Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Schalke, Basel og Steua? Burde være mulig å få til Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Er det mulig.. Hvis ikke Ba eller Torres forsvinner ut døren nå, begynner rekken med middelmådigheter på spissplass å bli en komedie verdig. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Billig og rutinert spiller som har prestert jevnt hele karrieren på en ettårskontrakt med moderat lønn? Kunne gjort det verre, da. Men regner med at Ba forsvinner nå ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Venter med å dømme Eto'o før han har fått litt tid i laget. Men har ikke akkurat noen kjempeforventinger. Ellers en fin gruppe som vi burde greie uten nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Moderat lønn? Leste at han hadde 40% av gamle lønnen sin..... Som var tre millioner i uken.... Endret 29. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Leste jeg ikke 120k i uka eller noe, a? Det er jo pissmye, spør du meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 På en 1-års kontrakt og free transfer er det helt ok. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Heller Eto'o enn Rooney spør du meg. Spennede å se om han fortsatt har det Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Chelsea Shalke 04 Basel Steaua Nokså overkommelig gruppe for Chelsea i år. Burde gå greit. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Billig og rutinert spiller som har prestert jevnt hele karrieren på en ettårskontrakt med moderat lønn? Kunne gjort det verre, da. Men regner med at Ba forsvinner nå ja. Moderat lønn? Som AllFather sier så er den på 40% av den mest svimlende lønnen man har sett i fotballverden og vil sansynligvis ikke forsvare prestasjone hans fremover, selv om jeg håper jeg tar feil. En "grei" signering er ikke det vi trenger på topp nå. Vi trenger en kvalitetsspiss, hvis ikke kan vi like gjerne satse på Lukaku eller de to middelmådighetene vi allerede har i klubben. Får håpe dette ikke er en Roman-signering, for jeg har vanskelig for å se for meg hva Mourinho tenker rundt dette. Endret 29. august 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Haha. Fant en enda lengere film. Håper det blir lagt ut på nettet med engelske subs. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2405656/Chelsea-boss-Jose-Mourinho-set-launch-cartoon-Portugal.html?ito=feeds-newsxml Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Haha, konge serie! Må komme på engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå