Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ryktes at han skal ut på lån igjen med en gang.

Sliter med å se noen som helst grunn til å kjøpe middelmådige spillere for å så låne de bort, kan neppe tjene noe særlig på det?

Lenke til kommentar

"@TomConnISF: Samuel Eto'o arrived in London overnight.... #CFC pic.twitter.com/v9DOcbmO3P"



BSz9uWmCcAAuh1L.jpg



7m Euro i året er visst lønnen han skal få. Ingen katastrofe med tanke på at han kommer gratis. Grunnen til at vi vil ha han er at han er en annen type enn Lukaku/Ba/Torres som Mourinho sier vi trenger. Men er også skeptisk til kvaliteten han kan levere. Han kommer ihvertfall med 0 press. Kanskje Lukaku kan lære litt av han og.


Lenke til kommentar

Han scoret 14 mål i fjor på 35 kamper (infoen jeg fant, usikker på hvor korrekt den er), mens Torres scoret 28 på 68 kamper (igjen usikker på om jeg har funnet riktig info), men jeg tror uansett Eto'o er en oppgradering til Torres. Jo tidligere vi forstår at Torres sitt toppnivå er borte, jo lettere vil det være å benytte seg av andre spillere som kanskje er bedre. Med Eto'o inn vil vi ha to (tre om du regner Schurrle som spiss) som er bedre enn Torres. Synes det er feil av oss å beholde Torres og Ba nå. De suger penger ut av klubben og det er kun draktsalget som fortsatt leverer. Spillerne er over-the-top (Ba er kanskje ikke over-the-top, men ikke god nok).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...