Aleks Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Nik Postinger @nikpostinger11m Willian has had a work permit confirmed with Mourinho personally giving evidence in the application process to complete his move from Anzhi. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Kan aldri få nok afroer. http://www.chelseafc.com/news-article/article/3440090/title/willian-transfer-completed Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Hey, guess what: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/10270326/Chelsea-to-sign-Christian-Atsu-from-Porto.html Lite pålitelig kilde foreløpig og nekter å tro at vi har noen som helst planer om å signere enda en spiller til den posisjonen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Ryktes at han skal ut på lån igjen med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Ryktes at han skal ut på lån igjen med en gang. Sliter med å se noen som helst grunn til å kjøpe middelmådige spillere for å så låne de bort, kan neppe tjene noe særlig på det? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Nå vet jeg ingenting om denne spilleren, men det har jo funket bra med feks KDB, Lukaku, Chalobah og flere. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Atsu er vel egentlig alt annet enn middelmådig etter mitt skjønn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Touchene hans mot Niger. Også den første youtubefilmen av en fotballspiller jeg har sett som ikke gav meg diare i fra ørene. http://youtu.be/rgnjUc_R6mg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Sliter med å se noen som helst grunn til å kjøpe middelmådige spillere for å så låne de bort, kan neppe tjene noe særlig på det? Middelmådig? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Blir overrasket om Eto'o ikker er signert innen i morgen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 32 år gammel, og vil verken tilføre klubben noe langsiktig eller kvalitetsmessig som rettferdiggjør lønnen han vil komme til å få. I liket med Torres er han også past it. For 6-7 år siden hadde jeg ristet i stolen av begestring for disse ryktene, men nå er det bare håpløst. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. august 2013 Rapporter Del Skrevet 28. august 2013 Jeg kan ikke se hva Eto skal bidra med, han vil bare føye seg inn i rekken av spisser som bare nesten er gode nok. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Footie Writer @FootieWriter34s "@TomConnISF: Samuel Eto'o arrived in London overnight.... #CFC pic.twitter.com/v9DOcbmO3P" 7m Euro i året er visst lønnen han skal få. Ingen katastrofe med tanke på at han kommer gratis. Grunnen til at vi vil ha han er at han er en annen type enn Lukaku/Ba/Torres som Mourinho sier vi trenger. Men er også skeptisk til kvaliteten han kan levere. Han kommer ihvertfall med 0 press. Kanskje Lukaku kan lære litt av han og. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Han har også gått ned fra £300k i uken til £130k i uken. Hardt liv han lever. Endret 29. august 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Tror han skulle få en god slump med penger fra Anzhi som sluttbonus som et resultat av at han går med på salget. Kjempe hardt liv >_> Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Ingen solide kilder, men han har visst 26 skudd på de 4 siste kampene. Litt annerledes enn Torres. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Han scoret 14 mål i fjor på 35 kamper (infoen jeg fant, usikker på hvor korrekt den er), mens Torres scoret 28 på 68 kamper (igjen usikker på om jeg har funnet riktig info), men jeg tror uansett Eto'o er en oppgradering til Torres. Jo tidligere vi forstår at Torres sitt toppnivå er borte, jo lettere vil det være å benytte seg av andre spillere som kanskje er bedre. Med Eto'o inn vil vi ha to (tre om du regner Schurrle som spiss) som er bedre enn Torres. Synes det er feil av oss å beholde Torres og Ba nå. De suger penger ut av klubben og det er kun draktsalget som fortsatt leverer. Spillerne er over-the-top (Ba er kanskje ikke over-the-top, men ikke god nok). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Gammel er han blitt nå? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 (endret) 32 tror jeg. Endret 29. august 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. august 2013 Rapporter Del Skrevet 29. august 2013 Ikke Chelsea relatert, men anyways: http://www.youtube.com/watch?v=epzwsAYfulU&list=UUJY2MPA8T9OTG7dw_MqDlUg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå